Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

lira en 22 dollars freezout och en 33 dollars freezout.

Gick bra i 22an och kom 4a. handen som jag tappade hela staken på var 1010.

1010 knappen. 5 kvar. folds fram till mig. Har 70k reisar till 11k. blinds 2-4k. BB pushar för lite mindre än vad jag har men marginellt. Blinds ska precis levla upp till 2,5-5k. Jag synar och han visar KK. Rätt/Fel syn?

Plussa på rätt bra idag iaf :-D

BR: 1374

+/-: 437

nu ere fan sömn:-)

Postad

OK efter som ingen kommenterar så får jag väll börja skriva till mig själv:

Idag KaTTla spelade du helt ok poker och 108 plus för dagen är rätt skapligt med tanke på att du bara lirade 40 min NL100, du hade lite otur i 33 dollarsen och 22 dollarsen men man kan inte klonka varje dag som du kasnke förstår. 55 dollarsen gick ju bättre och där tog du ju igen turre backet och plussa 33 dollar tott på turrar när du kom ITM:-)

Nu får du sova så gott så blir det mer grind imorgon:lol:

BR: 1482

+/-: 108

/ KaTTla8-)

Postad

lirade en session på förmiddagen och plussa ca. 20. var uppe på 120 dollar upp men ett par händer senare va ja nere igen. kan ta en hand:

AK tidig poss. 4bb raise en syn i mittenposs med 50 dollar.

Flopp AJ4 med ett färgdrag ute. Jag bettar 7 han går all in för 36 till. lägga/syna? Jag synade iaf och han satt inte helt oväntat på AJ.

Börjar nu igen och fåpr se om jag har ngt flyt med mig8-)

/KaTTla

Postad

inte lirat så mkt på ett par dagar pga olika anledningar.

hade iaf en 40 min session där jag plussade 154 dollar så rullen låg på 1689 när jag började. Lirar en turre och 2 nl100 bord o känner mig i storform8-)

Postad

åkte i turren som va en 55a. hade tänkt att spela 10 sådana och se vad jag får för resultat. ligger ja inte plus när det projektet är över ska jag spela MAX en turnering i veckan. Tappade ganska fort på nl100 efter lite felspelade skit händer o ngn utdragning. Gick såklart upp på 1/2 för att hämta igen detta och gjorde även så. Back 150 idag så inte ens ett inköp back på CG grindet. Får skärpa mig där tills imron för jag spelade riktigt dåligt. Vägrade lägga när ja visste att jag var slagen osv.

BR: 1539

+/-: 150

förövrigt första backdagen sedan dagboksstart8-) . ngn dag kommer den ju också:roll:

//KaTTla

Postad
Ingen mer stakesuppgång!!!!!!!!!

Pfffttsss...har du inte läst inledningen? haha:mrgreen: Ne men ska seriöst försöka hålla mig på NL100, e ju trots allt bra överspelning av rulle redan där:roll:

Liret gick bra idag. plus 192 dollares och ingen tilt;-)

inte många händer kvar till jag releasar en 250 dollars bonus och sen kommer RBn så det ska äll förhoppnings vis ge en bra sving i rullen om jag inte backar rakt ut på lirandet:lol:

peace out

BR: 1731

+/-: 192

/ KaTTla

Postad

faaaan dagen har vart sick hittils:twisted: Torskat massa stora potter som favourite all in på antingen turn flopp eller pre och en 77 som blev kåk mot KK som blev kåk i 320bb pott. Ner typ 215 men va upp ca 200 innan skiten börja dra ut mig. Lirar iaf 15k gtd 5dollars nu. hoppas kunna ta tillbacks lite där. ska lira mer nl100 sen. ska cleara bonusen så kanske jag går +/- idag.

Postad

tog tillbacks lite och blev klar med bonusen så upp totalt 130 idag iaf:-) . Bättre än innan och rakeade nog en hel del efter dagens swings:roll:

Nu ere sova gott som gäller o så nöta skolan imorn.

back 88 i turrar idag. slaskar bort för mkt varje vecka så ska börja med turrar enbart helger8-)

BR: 1860

+/-: 130

Postad

har gjort det igen

tiltat bort stor del av rullen på höga stakes...back lite mer än 1k dollar idag. börja med vidiruga suckouts på nl100 sen stakesuppgång, you know the shit. Grymmt besviken på migsjälv. trodde jag hade lärt mig men icke. Poker pause ett par dagar o sen se vad som händer...

har gött// KaTTla

• 2 weeks later...
Postad

lira million idag på stars

åklte med AA mot 88 pre för dubbla average..kukklonken kommer inte...fick iaf 1,5k.....drar btw från pf....alla e så jävla nördiga

hare gött

tja

Postad
lira million idag på stars

åklte med AA mot 88 pre för dubbla average..kukklonken kommer inte...fick iaf 1,5k.....drar btw från pf....alla e så jävla nördiga

hare gött

tja

TILTAD??? :( inte kalla oss nördar