Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Japp, i den dagboken kommer det bli skottning för hela dollarn. Har 727 dollar vid dagbokens start och kommer lira NL100 för dessa och spela på nivån tills jag har en fulltaglig bankrulle för den(4000bb). I den här dagboken gäller inga regler om 3000bb> så det är ingen ide att ni tjatar för jag kommer inte lyssna, är alldeles för dum, dumdristig och har ett för stort ego för att tro att ja inte kommer klara det. Målet är 2000 dollar månad och detta inkluderar Bonusar/RB.

BR: 727

Postad

Blev en kort session på 40 min för flickvännen är på ingång:-).

Plussade ca 50 dollar vilket var helt ok, och dagens totala plus blev 325 dollar vilket känns bra efter en tung backdag igår.

Känns ju också bra att första dagboks sessionen sluta på plus:-D . Imorgon blir det mer grind och förmodligen en allt för dyr turnering:mrgreen: .

BR: 775

+/-: 48

GL,HF / KaTTla

Postad

sitter o grindar lite i källaren med slashyboy. Slashy i fråga e lagom tiltad o whinar på i vanlig ordning, har dock haft otur men gjorde ett riktigt tomtespel med JJ innan när hand rog ut KK som träffa K med runnad stege:mrgreen: .

Spelade lite NL20 i morse för o visa flickan hur det går till ute i "cyberspace" och plussa 25 dollar i fiskedammen. Har dragit igång 4 NL100 bord och är lite upp än så länge. Har bara en fråga, hur postar jag HH från iPoker?

Börja en 15 dollars 3k gp freezout. Får väll se hur den går:-)

GL,HF/KaTTla

Postad

inga kort i turren men cashe rullar på hyffsat. Kommer väll åka på en 2 outare i turren så småningom i vanlig ordning:shock: .

Sen ska vi nog fira att slashyboy fyller 500 inlägg:mrgreen: LOL

Firandet kommer bestå av att tugga hålstegar på river och jobbig checkraises på turn på dragiga brädor8-)

GL, HF / KaTTla

Postad

Inte haft ett kort i turren sen den börja.

Plockar upp J10 hjärter och tänker "fan stålet kom till slut".:mrgreen:

hamnar all in med 10bb i 3 vägspott o jag tripplar upp efter floppad 10 och färgdrag8-). 3,7k nu 50-100 blinds och 100 pers kvar.

Postad

Åkte i turren efter vilt gamblande med 79 suited ställde på färgdraget på turn. Syn av AK på brädan AQJ6 men rivern var blank:rolleyes: .

Plussa iaf 135 tot för dagen.:-)

BR: 910

+/-: 135

Postad

Lirade en session såhär på eftermiddagen. Backa 20 dollar men borde vart plus 40 efter en felspelad JJ.

Handen i fråga:

Sitter på knappen många limps jag bettar 5bb

3 syner.

Flopp 854 med 2 spader.

BB leder ut med 14 in i 21. jag slår om till 30 och han pushar med 59 till för mig.

Måste självklart hitta viken med JJ men vet inte vad som for i mig. syna iaf o BB hade självklart 55. men men. Pizza nu och mer grind ikväll efter diverse läxläsning.

GL, HF/ KaTTla

Postad

plus 74 dollar på nl100 idag som borde vart mkt mer. spelat rent ut sagt dåligt men fick in några goa floppträffar på slutet så det redde ut sig:lol:

Lirar 7,5k gtd nu 33 dollars rebuy. 62 kvar jag ligger 19de plagts nu.

hoppas på lite flyt idag. klonkat på rätt bra än så länge med riktiga tomtespel:shock: :lol: .

komemr updates men det är väll inte en jävel som läser:rolleyes: .

Postad

23 kvar men ner på 6k. Tänkte aggroatt runt bunnlan men inga kort

----------------------------------------------------------------

TILTAD

Ställer med A10 cuttoff med 6k. BB hittar syn med 22 med 14k marker. HATAR den synen. Antingen är han en fet dogg eller liten favourite. Jävla canaDICK. Borde inte spela turrar. Lägger nog ~ $600 i det varje månad utan ngn vidare profit:evil: . Har dock haft mkt oflyt på senaste med mycket utdragna överpar i viktiga situationer och inga vunna 50/50 i slutskeden.

Tycker det var lättare förr i turrar då jag kunde få endel placeringar men har vart jävligt ont om det på senaste. Vad tycker ni. Har mtt´s blivit svårare sen jänkarna blev avstängda?

pluss 74 i cg back 55 i turneringar:shock:

aja bäsen väntar. G´natt

BR: 929

+/-: 19

Postad
nej mtts har inte blivit svårare, snarare lättare hahah

jo klonkar man färgstege mot kåk så är det ju inga problem. torskar 0 50/50 och 6+/40 och 40/60 så klonkar man enhel del turrar:twisted: .

lirat lite idag o hitta STOR plusset på 8 dollar.

plus 30 på nl100 back lite på turre.

BR:938

+/-: 8

gnight

Postad

Lirade inget igår va hos flickan.

Lirat 2 sessions idag. En före skolgång där jag plussa ca 140 och en efter där jag plussa 60 så upp lite mer än 200 idag, blir mer grind ikväll.