eurythmech Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Jag spelar inte särskilt ofta på sport, men när mitt hjärtas Pool återigen spelar final kan jag naturligtvis inte låta bli. Efterlyser någon som har lysande koll på olika bookies, inte nödvändigtvis vilka som har bra objekt och odds på den här matchen, utan vilka som i allmänhet är bra. Orkar inte flytta pengar så ofta, så håller mig gärna till en ifall jag fortsätter spela. Krav: Accepterar Neteller Övriga önskemål, i prioritetsordning: Många spelobjekt Bra odds Bra service / snabba utbetalningar Citera
Matteprof Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Har du konto på Betfair är det ju bara köra dem... Citera
mr_telefon Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Betfair helt klart, men ett tipps. Spela inte på pool Milan tar det till 100 % Citera
jaroiten Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Betfair helt klart, men ett tipps. Spela inte på pool Milan tar det till 100 % LOL of the year! // Mvh Liverpool @ 35.00 Citera
Recommended Posts