Gå till innehåll

Allt om Pokerakademien och årets pokerperson 2006


Colderose

Recommended Posts

Årets pokerprofil måste ju ändå vara Snake76 som gjorde så fin reklam för detta event i denna tråd.

 

Tackar för vänligheten.....

 

Allvarligt talat så tror jag, även om jag är part i målet, att eventet har förutsättningar att bli jävligt bra. Är nyfiken på att veta vad ni andra tycker. Om ni har synpunkter på utformningen av programmet, priset, föreläsarna eller något annat kan ni skicka PM till mig eller ännu hellre berätta om det i tråden här. Ska ni gå? Om inte, varför? Vad skulle krävas för att ni skulle vilja gå? Jag tar gärna emot synpunkter på nomineringslistan också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för vänligheten.....

 

Allvarligt talat så tror jag, även om jag är part i målet, att eventet har förutsättningar att bli jävligt bra. Är nyfiken på att veta vad ni andra tycker. Om ni har synpunkter på utformningen av programmet, priset, föreläsarna eller något annat kan ni skicka PM till mig eller ännu hellre berätta om det i tråden här. Ska ni gå? Om inte, varför? Vad skulle krävas för att ni skulle vilja gå? Jag tar gärna emot synpunkter på nomineringslistan också.

 

Hehe, ja men det är lite sent att försöka framstå som seriös nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, ja men det är lite sent att försöka framstå som seriös nu.

 

Jag kan förstå att det uppfattas som oseriöst att inte direkt säga vem man är, men jag bedömde chansen att få ärliga svar som större om jag inte skrev vem jag arbetar för. Det var för övrigt mitt eget initiativ som privatperson på min egen fritid och det handlar om ren nyfikenhet kring vilken potential arrangemanget som sådant har.

 

Du må tycka att det är oseriöst, men det ändrar inte det faktum att jag kan vidarebefordra de uppfattningar som kommer fram här till övriga personer som arbetar med eventet och således göra det ännu bättre i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan förstå att det uppfattas som oseriöst att inte direkt säga vem man är, men jag bedömde chansen att få ärliga svar som större om jag inte skrev vem jag arbetar för. Det var för övrigt mitt eget initiativ som privatperson på min egen fritid och det handlar om ren nyfikenhet kring vilken potential arrangemanget som sådant har.

 

Du må tycka att det är oseriöst, men det ändrar inte det faktum att jag kan vidarebefordra de uppfattningar som kommer fram här till övriga personer som arbetar med eventet och således göra det ännu bättre i framtiden.

 

Ditt svar låter bra, men det är rätt uppenbart att det inte är sant. Det var rätt uppenbart att du försökte ge intryck av att inte veta vad det var för event, och ditt inlägg var inte på något sätt utformat för att få feedback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ditt svar låter bra, men det är rätt uppenbart att det inte är sant. Det var rätt uppenbart att du försökte ge intryck av att inte veta vad det var för event, och ditt inlägg var inte på något sätt utformat för att få feedback.

 

Jag vet inte riktigt vad du åsyftar som skulle vara osanning. Jag skrev ju nyss klart och tydligt att jag helt medvetet inte var öppen med vem jag var från början. Med facit i hand var det väl en rätt dålig idé eftersom du med flera uppenbarligen tyckt att det var dålig stil/oseriöst. Det ber jag om ursäkt för. Meningen var ingenting annat än att få en uppfattning om vad folk tyckte om eventet. Jag trodde det var lättare att få ärliga åsikter om jag inte direkt skrev vad jag jobbade med. Dessutom: Hade jag varit jättenoga med att vara "hemlig" skulle jag knappast ha reggat mig med mitt riktiga namn, eller hur?

 

Ett förtydligande också: Jag skrev inte att jag inte visste vad det var för event, jag skrev att jag inte visste exakt vad det innebar. En viss skillnad. Om folk hade kunnat förtydliga detta hade det ju varit ett kvitto på att vi nått fram med dess syfte och innehåll.

 

Dessutom tycker jag visst att det inbjöd till feedback. Det är möjligt att jag har fel, men i så fall var det bristande formuleringsförmåga från min sida snarare än illvilja. Formuleringar som "ska ni gå?" är dock rätt svåra att hävda att de inte inbjuder till feedback....

 

Marknadsföring av eventet sker på annat sätt och att jag skriver ett inlägg här har knappast mer än en marginell effekt. Syftet var som sagt rent privat och handlade om nyfikenhet kring vad folk tycker om upplägget. "A fly on the wall" så att säga. Dessutom vidhåller jag att Loeld är grymt underhållande.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ditt svar låter bra, men det är rätt uppenbart att det inte är sant. Det var rätt uppenbart att du försökte ge intryck av att inte veta vad det var för event, och ditt inlägg var inte på något sätt utformat för att få feedback.

 

Nåja, visst det var utformat på så sätt att det kunde generera feedback om eventuellt intresse. Men samtidigt var det ju en reklamsmygare..

 

Snake, bra svar från din sida. Ja, jag tycker det var dumt, men du har ju iaf bemödat dig att ge bra svar på tal. Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nåja, visst det var utformat på så sätt att det kunde generera feedback om eventuellt intresse. Men samtidigt var det ju en reklamsmygare..

 

Snake, bra svar från din sida. Ja, jag tycker det var dumt, men du har ju iaf bemödat dig att ge bra svar på tal. Over and out.

 

Då är vi överens. Jag tycker också att det var lite dumt! :-D

 

Nåväl. Hoppas få se några av er den 1 juni i alla fall. Må gott.

 

/Jacob

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...