Opteron Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Skön session =) Vadå folda river? Vadå went och won@showdown? Citera
tetris Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Antingen är jag korkad eller för trött, för jag kan inte se vad du försöker föra fram med inlägget? Citera
y0 Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Du torska en eller ett par stora potter och vann de flesta andra vid sd, händer ibland. Citera
tetris Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Du torska en eller ett par stora potter och vann de flesta andra vid sd, händer ibland. Jo det fattar väl jag också, men vad är meningen med att posta det, vad vill han ha för respons? Detta scenariot inträffar ju hela tiden, så jag förstår fortfarande inte Citera
Alexander_____ Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 ok. du blev ägd och utbluffad ur varenda pott? Citera
Rubicon Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Det han vill få fram är att han "spelat bra" och haft "bra" siffror rakt igenom men ändå förlorat (så klart pga otur/dåligt spel/överspel i några få potter). Jag kan hålla med om att de flesta siffrorna ser ganska bra ut, med några undtag, som tex... aggressionsfaktorn! Citera
Opteron Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 tyckte mest river agg-faktor var lite uppseendeväckande (0.80) sen kollade jag på de andra statsen och tyckte att de såg ganska ovanliga ut och att det verkligen inte brukar se ut såhär när jag spelar och förlorar. Jag försökte inte aspirera till "årets tråd" (man får högerklicka och välja view imgae eller nåt sånt om man vill se hela bilden och aggfaktorerna) Citera
busmusen Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Det han vill få fram är att han "spelat bra" och haft "bra" siffror rakt igenom men ändå förlorat (så klart pga otur/dåligt spel/överspel i några få potter). Jag kan hålla med om att de flesta siffrorna ser ganska bra ut, med några undtag, som tex... aggressionsfaktorn! vad är det för hemskt fel på aggfaktorn, totalt sett? Citera
Recommended Posts