Gå till innehåll

lol @ stats


Opteron

Recommended Posts

Du torska en eller ett par stora potter och vann de flesta andra vid sd, händer ibland.

 

Jo det fattar väl jag också, men vad är meningen med att posta det, vad vill han ha för respons? Detta scenariot inträffar ju hela tiden, så jag förstår fortfarande inte :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det han vill få fram är att han "spelat bra" och haft "bra" siffror rakt igenom men ändå förlorat (så klart pga otur/dåligt spel/överspel i några få potter). Jag kan hålla med om att de flesta siffrorna ser ganska bra ut, med några undtag, som tex... aggressionsfaktorn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyckte mest river agg-faktor var lite uppseendeväckande (0.80)

sen kollade jag på de andra statsen och tyckte att de såg ganska ovanliga ut och att det verkligen inte brukar se ut såhär när jag spelar och förlorar.

 

Jag försökte inte aspirera till "årets tråd"

 

(man får högerklicka och välja view imgae eller nåt sånt om man vill se hela bilden och aggfaktorerna)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det han vill få fram är att han "spelat bra" och haft "bra" siffror rakt igenom men ändå förlorat (så klart pga otur/dåligt spel/överspel i några få potter). Jag kan hålla med om att de flesta siffrorna ser ganska bra ut, med några undtag, som tex... aggressionsfaktorn!

 

vad är det för hemskt fel på aggfaktorn, totalt sett?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...