zizacon Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Jag är rätt ny här och det verkar mest som det här är för bra spelare att lägga upp någonslags instruktionsfilmer, vilket naturligtvis är mkt bra. Men jag tänkte om det kanske finns någon möjlighet att kunna lägga upp en kort Sng- turbofilm eller väldigt kort cashgame av en sämre spelare som jag själv bara för att få respons på ens spel. Det känns som man lätt skulle kunna täta många (för er) uppenbara fel och luckor i ett sånt läge om någon nu orkar titta på det, annars är det ju lite meningslöst. Det är absolut inte tänkt som något jättelångt urtråkigt utan bara få nån respons på nån 5 minuters snutt är säkerligen oerhört mkt bättre än ingenting alls. Citera
heltok Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 tanken med forumsdelen var ju att alla, totala nybörjare till experter skulle kunna lägga upp filmer. att bara midstakes-grinders orkat/vågat/velat göra det änsålänge är tråkigt, men det är väl upp till var och en om man vill göra film eller ej. Citera
kfluffie Postad 19 Maj , 2007 Rapport Postad 19 Maj , 2007 Bara lägga upp en rulle ju ... Denna del är väl mer till för spelare som vill bli bättre och täta luckor och inte bra spelare som lägger ut en instruktionsvideo - även om det i många fall blir så. Mvh, KF Citera
the_bean Postad 19 Maj , 2007 Rapport Postad 19 Maj , 2007 Mina ögon är dina att förfoga över. (men bara under filmen) Citera
Max Cady Postad 19 Maj , 2007 Rapport Postad 19 Maj , 2007 Jag är rätt ny här och det verkar mest som det här är för bra spelare att lägga upp någonslags instruktionsfilmer, vilket naturligtvis är mkt bra. Men jag tänkte om det kanske finns någon möjlighet att kunna lägga upp en kort Sng- turbofilm eller väldigt kort cashgame av en sämre spelare som jag själv bara för att få respons på ens spel. Det känns som man lätt skulle kunna täta många (för er) uppenbara fel och luckor i ett sånt läge om någon nu orkar titta på det, annars är det ju lite meningslöst. Det är absolut inte tänkt som något jättelångt urtråkigt utan bara få nån respons på nån 5 minuters snutt är säkerligen oerhört mkt bättre än ingenting alls. Hallå!!! Jag har ju spelat in ett helt gäng ju! tanken med forumsdelen var ju att alla, totala nybörjare till experter skulle kunna lägga upp filmer. att bara midstakes-grinders orkat/vågat/velat göra det änsålänge är tråkigt, men det är väl upp till var och en om man vill göra film eller ej. Jag är ju på fisknivån, dvs $5.5. Citera
zizacon Postad 23 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2007 BTW nån som har lite tips? Dels har jag bärbar dator så det blir sjukt varmt, och datorn stänger av sig själv tillslut, och köra camtasia samtidigt som ett gäng bord, kan det vara fläkten som behöver bytas eller vad kan man göra åt det? Är inte så insatt i hur man pillar och byter grejer i bärbara datorer. Formaterade om men utan större skillnad. Nummer två, ljudet har bara datorns inbyggda mick, är jättedåligt ljud bättre än inget ljud? Eller är det bara störande? Citera
Kollikock Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 BTW nån som har lite tips? Dels har jag bärbar dator så det blir sjukt varmt, och datorn stänger av sig själv tillslut, och köra camtasia samtidigt som ett gäng bord, kan det vara fläkten som behöver bytas eller vad kan man göra åt det? Är inte så insatt i hur man pillar och byter grejer i bärbara datorer. Formaterade om men utan större skillnad. Nummer två, ljudet har bara datorns inbyggda mick, är jättedåligt ljud bättre än inget ljud? Eller är det bara störande? 1) köp en kylplatta http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx?item=91132&path=3340000,4772500,4777500 2) om jag inte hör vad personen på filmen säger, alternativt inte spelar in ljud, så stänger jag av omedelbart. orka liksom. headset ftw! http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx?item=31563&path=3340000,4010000,4040000 (jag vet inte om det löser dina problem eller om headsetet är bra, men det lär bli bättre ljud än den inbyggda micen.) Citera
Recommended Posts