killerwolf Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Tjena, har inte läst din dagbok spec. ofta ,men av reaktionerna här verkar den vara väldigt bra.Jag undrade över en kommentar som du skrev som svar på en fråga. Du var för dödsstraff och ville bestraffa våldsbrott hårdare. Hur ska man göra om man avrättat en oskyldig? Det är ett ganska stort våldsbrott, ska man avrätta domaren då? Får gå in o kika i din dagbok nu, verkar vara bra läsning. Ha de dödstraff är ju lindrigare än att sitta av 40 år i ett ryskt fängelse, sänk standarden på fängelserna bara så tänker man nog en gång extra innan man gör något ofog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 dödstraff är ju lindrigare än att sitta av 40 år i ett ryskt fängelse, sänk standarden på fängelserna bara så tänker man nog en gång extra innan man gör något ofog. Visst, men nu var ju killen oskyldig, staten skyldig. Ska man döda mördaren här också? ,eller han som beslutade (domaren) eller hur ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cosmo_Kramer Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Det roligaste med dodarns dagbok är hans påstådda vinintresse:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Visst, men nu var ju killen oskyldig, staten skyldig. Ska man döda mördaren här också? ,eller han som beslutade (domaren) eller hur ska man göra? Man kan ju inte vara resultatorienterad när domaren tog +EV-beslutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perK69 Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Tjena, har inte läst din dagbok spec. ofta ,men av reaktionerna här verkar den vara väldigt bra.Jag undrade över en kommentar som du skrev som svar på en fråga. Du var för dödsstraff och ville bestraffa våldsbrott hårdare. Hur ska man göra om man avrättat en oskyldig? Det är ett ganska stort våldsbrott, ska man avrätta domaren då? Får gå in o kika i din dagbok nu, verkar vara bra läsning. Ha de Det blir nog bäst om en pokerspelare håller sig till ämnen han behärskar, typ... poker. Inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Det blir nog bäst om en pokerspelare håller sig till ämnen han behärskar, typ... poker. Inget annat. eh. nej. alla pokerspelare ar mer an pokerspelare. typ manniskor ocksa, hoppas jag. manniskor nar asikter osv... att nara asikter beharskar alla, aven om det blir plumpt i andras ogon ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Det blir nog bäst om en pokerspelare håller sig till ämnen han behärskar, typ... poker. Inget annat. Snälla, lev som du lär så kommer pokerforum bli snäppet trevligare och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alphabet Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Ojoj, jag fick precis reda på att du bodde i samma trapphus som min polare, visste att det bodde en pokerräv där sen innan, men att det var självaste dödarn trodde jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DODARN1491911304 Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Ojoj, jag fick precis reda på att du bodde i samma trapphus som min polare, visste att det bodde en pokerräv där sen innan, men att det var självaste dödarn trodde jag inte Ja, vad ska man säga? Världen är inte stor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogawumbp Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 De allra flesta pokersiter deklarerar att deras RNG är kontrollerad och checkad, men det är väl inte där problemet ligger. RNG är ju bara en subrutin som endera delar ut ett kort i taget till bordmjukvaran eller blandar hela "leken". Det som det aldrig skrivs om är ju att bordmjukvaran kan skippa kort och be om ett nytt, tills det "rätta/riggade" kommer. För jag är jä* övertygad om att det är så det går till. Allt för att sprida vinsterna, så att alla vinner lite ibland. Det är alltså själva mjukvaran som får korten från RNG:n som skall kontrolleras, och det tror jag inte en enda pokersite är villig att gå med på. Kommentar tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Kommentar: Riggteorier i konspirationstråden och ingen annanstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Kan inte hitta dagboken, någon som kan hjälpa mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Kan inte hitta dagboken, någon som kan hjälpa mig ? Dagboken publiceras i tidningen Poker Magazine och inte på PF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Dagboken publiceras i tidningen Poker Magazine och inte på PF. gah, dum jag är, trode den publicerades på poker magazine's hemsida, men tack för info Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Dödarn kan inte du ta och utvecka varför miniraise UTG med 98suit är ett bra spel. Läst om dina miniraises flera gånger nu i PM och jag e nyfiken på hur du motiverar det till att vara ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Dödarn kan inte du ta och utvecka varför miniraise UTG med 98suit är ett bra spel. Läst om dina miniraises flera gånger nu i PM och jag e nyfiken på hur du motiverar det till att vara ett bra spel. Nu har du nog gått vilse... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts