Jennez Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Gaahh! Har suttit med den här tre kvällar i rad nu! Fruktansvärt roligt, underhållande men framförallt uthållighetskrävande. Svarar man fel får man börja om från början. Kan ni inte en fråga så försök igen, var systematiska är mitt tips. Är just nu på fråga 69. Impossible Quiz Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Ojojoj den där var inte att leka med. Kört 15min nu, återkommer när jag har ett någorlunda respektabelt resultat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 50 eller 51, hatar det där quizzet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Ok, orkade bara till hästen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 edit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 -ha ha sjukt kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojjby Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Jag tror jag ogillar dig starkt nu Jennez, jag har absolut inte tid med sånt här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Fråga 55 vart det här. FINNS det något slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Ok, orkade bara till hästen. Skriv HORSE. Har själv kommit till "Colours in the right order...". ?????!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Jag tror jag ogillar dig starkt nu Jennez, jag har absolut inte tid med sånt här... Inte jag heller egentligen. Men jag ser det som träning i viljestyrka. Fråga 55 vart det här. FINNS det något slut? Enligt säkra källor finn det 110 frågor. Har själv kommit till 80 ca. Vet att det finns walkthroughs men det är fusk! Har själv kommit till "Colours in the right order...". Ledtråd: B O G G Y Fråga 18 är förövrigt genialt och komiskt konstruerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Wtf nu har jag fastnat på banan där det flyger asteroider över allt och det står typ "hurry up it's the end of the world". edit: ungefär bana 65 är det hint plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 har aldrig fattat 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 har aldrig fattat 18 STOP, xxxxxxtime! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Wtf nu har jag fastnat på banan där det flyger asteroider över allt och det står typ "hurry up it's the end of the world". edit: ungefär bana 65 är det hint plz Det är ingen av rutorna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Det är ingen av rutorna det har jag väl fattat sdfögoisdfdhoughodfughdofunmdiougvd9opdgvdvudfv <-- så känner jag efter 7 försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Ja, jag retas bara. Svårt med hint utan att avslöja. Ta bort L:et? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arne68 Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Hur ska man göra på den där det står charge your lazer typ nr 55 el nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
virre86 Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Fråga 18 är förövrigt genialt och komiskt konstruerad. Antar att jag är trög men förstår inte 18. Tack för tipset iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Hur ska man göra på den där det står charge your lazer typ nr 55 el nåt liknande Klicka loss i munnen på varelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Nummer 24 fastanar jag på, help please EDIT: är den med en svart box med 5 färger i, håller man musen öber nån färg så kmr det fram några bokstäver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Nummer 24 fastanar jag på, help please Det har inget att göra med bokstäverna som flashar upp iaf, skit i dom och sök runt i hela rutan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Det har inget att göra med bokstäverna som flashar upp iaf, skit i dom och sök runt i hela rutan har gjort det några minuter nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 villken ska man välja på 56an??? det är ju inte den röda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts