Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Mig

jag är en kille på 19 år och går snart ut gymnasiet (samhäll/ekonomi i Jönköping)

På min fritid gillar jag och spela poker, vara med flickvännen och spela Golf även lite innebandy.

Jag har spelat poker på nätet sedan jag var 17 men aldrig serriöst, satte in 25 dollar på everest för ca 2 veckor sedan och nui är jag uppe i över 500 stecket (med en jäkla massa skottning!) :D och dom tänkte jag sätta in på Bestpoker för att köra deras fina bonus och för att börja spela serriöst.

Mål

*Mitt mål är nog som alla andras, plussa stabilt på poker. :)

*Klonka i en turnering (för en gång skull)

*Men har även tänkt att jag ska bli lite bättre.

Spelar

*Jag spelar NL 25-NL 50 (multitablar)

*Turneringar på PokerStars

Aja, hoppas någon kommer läsa lite vad jag skriver i denna dagbok! :)

Postad
go for it!

Hoppas det kommer gå bra för dig, och att du inte råkar ut för tangentbordssönderslagning när det går nedåt!

Tack!!!!

nej sånt gör jag inte ofta, har rätt bra kontroll på mitt humör och om jag blir sur så brukar jag slå på mig själv (mitt knä)

Men man vet ju aldirg :P

Postad

Yes man hann få pengarna innan helgen! och satte in dom idag på Bestpoker, nu ska de bli grind! spelat lite innan jag drog och spela golf plussade ca 50 dolar på NL 25 hel nöjd

Session1: +$49

Vips: 7 :)

Postad
Yes man hann få pengarna innan helgen! och satte in dom idag på Bestpoker, nu ska de bli grind! spelat lite innan jag drog och spela golf plussade ca 50 dolar på NL 25 hel nöjd

Session1: +$49

Vips: 7 :)

Lycka till! Bara att skicka ett PM om du har frågor eller funderingar!

mvh,

BestPoker

• 2 months later...