Pemmsen Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Mig jag är en kille på 19 år och går snart ut gymnasiet (samhäll/ekonomi i Jönköping) På min fritid gillar jag och spela poker, vara med flickvännen och spela Golf även lite innebandy. Jag har spelat poker på nätet sedan jag var 17 men aldrig serriöst, satte in 25 dollar på everest för ca 2 veckor sedan och nui är jag uppe i över 500 stecket (med en jäkla massa skottning!) och dom tänkte jag sätta in på Bestpoker för att köra deras fina bonus och för att börja spela serriöst. Mål *Mitt mål är nog som alla andras, plussa stabilt på poker. *Klonka i en turnering (för en gång skull) *Men har även tänkt att jag ska bli lite bättre. Spelar *Jag spelar NL 25-NL 50 (multitablar) *Turneringar på PokerStars Aja, hoppas någon kommer läsa lite vad jag skriver i denna dagbok! Citera
Appel Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 go for it! Hoppas det kommer gå bra för dig, och att du inte råkar ut för tangentbordssönderslagning när det går nedåt! Citera
Pemmsen Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2007 Nu sitter man och väntar på att cashen ska rulla in till neteller så man kan börja lira Citera
Pemmsen Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2007 go for it!Hoppas det kommer gå bra för dig, och att du inte råkar ut för tangentbordssönderslagning när det går nedåt! Tack!!!! nej sånt gör jag inte ofta, har rätt bra kontroll på mitt humör och om jag blir sur så brukar jag slå på mig själv (mitt knä) Men man vet ju aldirg Citera
Pemmsen Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2007 Yes man hann få pengarna innan helgen! och satte in dom idag på Bestpoker, nu ska de bli grind! spelat lite innan jag drog och spela golf plussade ca 50 dolar på NL 25 hel nöjd Session1: +$49 Vips: 7 Citera
Bestpoker Postad 19 Maj , 2007 Rapport Postad 19 Maj , 2007 Yes man hann få pengarna innan helgen! och satte in dom idag på Bestpoker, nu ska de bli grind! spelat lite innan jag drog och spela golf plussade ca 50 dolar på NL 25 hel nöjd Session1: +$49 Vips: 7 Lycka till! Bara att skicka ett PM om du har frågor eller funderingar! mvh, BestPoker Citera
Pemmsen Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2007 Lycka till! Bara att skicka ett PM om du har frågor eller funderingar! mvh, BestPoker Tack så mycket! ok det ska jag! Citera
Pemmsen Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2007 aja helnöjd med dagens spel! *kvalade in till sundaymillion på stars imon, då ska det klonkas! 19/5 +$87 Vips: 134 Citera
Pemmsen Postad 23 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2007 de va längesen man skrev här aja GULAT så in i helv**e!!! Rulle: 0! Citera
Recommended Posts