Gå till innehåll

Online-SM 2007

Recommended Posts

• Svars 363
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

överlever man mer än 2 h i ME behöver man ingen 2:a chans :-)

Det har du banne mig rätt i!

Vad är det för fel på datumen? 25e står det i klienten och i texten brevid, kan man läsa: "Turneringen spelas under 3 dagar och avgörs på fredagen den 29e november 2007".

25 november är en söndag :roll:

29 november en torsdag :roll:

Det är fyra dagar :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har du banne mig rätt i!

Vad är det för fel på datumen? 25e står det i klienten och i texten brevid, kan man läsa: "Turneringen spelas under 3 dagar och avgörs på fredagen den 29e november 2007".

25 november är en söndag :roll:

29 november en torsdag :roll:

Det är fyra dagar :roll:

Hehe man ska nog inte klaga ifall man inte kan räkna själv..

25: 1

26: 2

27: 3

28: 4

29: 5

Länk till kommentar

Halloj.

Har nu lallat in på NB och de har vad jag kan se INGEN info om SM alls!:rolleyes::shock::twisted:

Har jag missat något, eller? Det jag vill ha svar på är följande; Exakt när startar main event? Startstack, blindsnivåer, prisstruktur m.m

Om någon (kanske vårt kära förbund...?) har detaljerad information eller länk till sådan, vänligen svara...

Länk till kommentar

Main Event $250+$20 buy in. 25 November.

$1 miljon garanterad prissumma.

10K i startstack, 25 minuter blinds. Ante efter level 8.

Ahh, tackar. Möjligt att allt detta fanns någonstans i denna tråd men att leta bland 23 sidor känns ju lite off...

Trodde faktiskt inköpet skulle vara högre än så... Det lär nog bli en hel del spelare som kommer att direkt köpa in sig till ME. Dock verkar 25 min blinds vara lite väl snabbt... Hade nog hoppats på minst 40 min men, men....

Kan någon förklara varför NB inte har någon info om SM på sin hemsida???? Jag har inte heller hittat något om SM på vare sig Aftonbladet eller Expressen. Verkar lite skumt alltihop.:roll:

Länk till kommentar

Hemsidan skäms vi över, men det har vi tagit tag i genom att vi ska bygga om den och förenkla möjligheten till att administrera den.

Gällande SM så är det 2 månader kvar, och fortfarande vissa detaljer som inte är klara, då dom är utom våran kontroll.

Gällande buy-in: Bara en bråkdel av spelare spelar turneringar med ett inköp på $250.

Länk till kommentar

Pinsamt lågt inköp för ett så kallat "SM".

QFT

Hemsidan skäms vi över, men det har vi tagit tag i genom att vi ska bygga om den och förenkla möjligheten till att administrera den.

Gällande SM så är det 2 månader kvar, och fortfarande vissa detaljer som inte är klara, då dom är utom våran kontroll.

Gällande buy-in: Bara en bråkdel av spelare spelar turneringar med ett inköp på $250.

Gör en massa sattar bara och promota dom ordentligt så kommer ni nog att få tillräckligt med deltagare ändå.

Länk till kommentar

2 månader är den pressläggningstid som CardPlayer Europe har. Nu är det förvisso ingen som läser mina artiklar där, men jag får betalt per sida och måste fylla ut med något. Med andra ord blir det ytterst kort om SM, och betydligt mer om NM och DM där det är lätt att hitta info om added value, slutspel semilive och liknande.

Länk till kommentar

Väldigt synd att det inte finns information ute redan. För Svepof och NordicBets skull.

Svenska Spel har gått ut med sin information om SM och om media inte har något att skriva om gällande Svepofs SM, så är slaget om SM förlorat.

Vilket SM som räknas, vinns inte av den som ger bäst SM, utan av den som vinner media.

Länk till kommentar

Något finns då allt ute, och detta långt innan SSs SM annonserades.

För övrigt lustigt att SS verkar ha för vana att publicera sina SM i anslutning till att vi arrangerar/annonserar våra.

http://www.expressen.se/poker/pokernyheter/pokersverige/1.737230/poker-sm-pa-natet-mer-an-bara-texas-hold-em

Bara att lyfta telefonen Ola, jag berättar mer än gärna om alla våra planer, ringer dig på måndag om SM, och hoppas det int är för sent.

Tar dock åt oss av kritiken och ska bättra oss.

Länk till kommentar