Gå till innehåll

Unibet NL 20 tiltarn... hetrosexuella dagbok


Henrik_zap

Recommended Posts

Men, jag tänkte ju nöta mot dig på lite NL20 ikväll ;)

 

hehe vad nickar du för något måste ju se upp för dig ju... skit kan du stanna på nl10 ? :)

 

haha lol en snubbe bor i en stad som heter pokemon city? lmao

 

rulle 467 dollar

 

gick förövrigt åt helvete i pkr frirullen tyvärr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

trist med frirullen där... Du kan alltid se upp för "iwer87". det är en vass jävel på NL20 där han plussat fint ikväll :)

 

Hurru jag hittar dig, när jag söker på dig, men hittar inte borden :S... du lirar inte på unibet kanske? unibet kanske inte har alla prima bord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Word! Jag lirar på Nordicbet. Tänkte helgalet och satte in pengar där istället för Unibet. Får göra en transfer dit nån gång istället, just nu rullar det på på NB så kan inte klaga :=)

 

Okey :D... den sidan lär ju funka bra också. Jag spelar förövrigt som en idiot just nu, man kan ju undra vad jag tänker med, spelar lite småtiltad brukar kunna få någon tilt efter jag vunnit mycket konstigt nog, aja får försöka börja lira bra igen nu då. Rulle 450 dollar den handen jag förlora på borde jag skämmas över...

 

sitter med pocket aces och höjer till 1.60 och typ 5 synar?! aja fattar inte... flopen kommer i alla fall typ 2 5 10 2 i spader... jag checkar för det är rätt stor risk att någon flopat en triss eller något när 5 synat... alla checkar typ q på turn, någon snubbe baybe satsar och jag raisar upp den för att kolla hur jag ligger till han satsa 0.60 kanske höjde upp till 3 dollar sedan kommer rivern K i spader och ja då gick en snubbe all in och jag syna :S... hehe smart man är not självklart hade han färg... så clever syn

 

tar Kanske ett break över hela helgen... fyller år och grejer sedan kan det vara bra med ett break eftersom då brukar mina tiltar försvinna, hoppas ni inte kommer sakna mig allt för mycket alla fans som följer dagboken typ jag och min mamma :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan köra en liten uppdate har inte hänt så mycket eftersom jag knappt lirat något nu under helgen men har satt in 20 dollar på pkr och har kört upp de till 50 dollar nu var nere på 5 förövrigt när jag tilta gärnet :P... på unibet har jag 440 tilta bort lite där också hejs grabbs :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja en liten uppdatering då kanske, har bara kört på pkr på sista tiden vill ha lite varians... :), 82 dollar är bankrullen på, och kör på 0.10/0.25 dollar no limit lite gambling alltså, men den risken får jag ta.

 

Körde förövrigt en turnering och vill ha lite åsikter alla åsikter är bra! så kommentera gärna även om du är 65 år eller 14. Jo jag plockar upp 5 5 på dealer knappen blinds 200/400 En synare innan mig jag sitter på drygt kanske 3000-4000 k och går all in en synar och visar upp KK är detta ett bra move normalt sett? om man inte får otur då... sedan lite senare senare i turnering när jag har 1500 marker kvar bara 250/500 blinds så går jag all in med A 8 bra eller anus? sitter rätt tidig position 3 slängt innan typ blev förövrigt synad av A K, men som sagt kanske bara var otur. have a nice days grabbar och tjejer,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok rulle 115 dollar på pkr :) det enda jobbiga är swingsen som blir rätt rejäla eftersom jag bara i nulägget har 8 inköp på 0.10/0.25 hoppas det går vägen tills man kommer till säkrare läge :)

 

var nere till 60 och sånt förut som sagt swingsen är det jobbiga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok rulle 115 dollar på pkr :) det enda jobbiga är swingsen som blir rätt rejäla eftersom jag bara i nulägget har 8 inköp på 0.10/0.25 hoppas det går vägen tills man kommer till säkrare läge :)

 

var nere till 60 och sånt förut som sagt swingsen är det jobbiga

 

NAjs! rulle 175 dollar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja som sagt ett break kan verkligen behövas den här gången gick det inte... har 2 dollar kvar i och för sig, kom på nu i sista sekunden ett mindsätt som funka för mig.. "acceptera korten du får... hjälper det mig att bli sur bara för att jag får skit?" får mig att slänga kort som 9 3 osv när tilten är i gång, tillslut känner man ingen ilska till korten så jevla najs! kan man säga så på floppen också om man känner ilska då också eller om man blir ledsen typ. Sedan kan man tänka på värstingexempel på folk som har det sämre tex spelmisbrukare detta kom man på nu och funkar på mig testa gärna ni också... promenader verkar inte hjälpa så mycket för mig

 

ordet hjälper har super bra effekt... vilket bot :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja nu var pengarna då slut på pkr... 1 dollar kvar i och för sig :P, tråkigt att spela bort 190 dollar på drygt 3 dagar, synd att vi människor ska tilta... i och för sig utan känslor skulle ju inte vara så kul om man inte hade... blir att köra på unibet nu... med min rulle på 440 dollar men det finns ju för fan inga 10 manna bord! på 0.10/0.20 helvete! jevligt trist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir nog att köra på unibet ett litet tag till, prima är verkligen den sajten jag älskar... har testat en del och gillar prima bäst helt klart, kanske i sånna fall om man ska byta till nordicbet verkar rätt säker och trygg och har lite mer spelare än unibet + att man får en 100 dollar bonus alltid trevligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon gång i veckan kanske jag kommer byta till nordicbet inte så mycket för 100 dollar bonusen utan mera för att det finns mera lirare där... :)

 

fett stora swings på 6- manna borden ju för fan, men finns tyvärr inga 10 manna... har plussat lite grann 10-15 dollar

 

SÅDÄRJA! fett stor pott med AQ och har en bankrulle på drygt 480-490 dollar tror att en 20 dollar bonus ska komma snart om den inte kommit redan... då kommar man ju över 500 stäcket! :D fan vad najs

 

swingsen blir ju lätt +- 10 på 6 manna :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja detta går ju bra :S... vete fan om jag spelar dåligt eller inte... är det verkligen sånna här fitt swings i 6 manna? har ju förlorat 20-30 dollar på bra spel enligt mig

 

blev tiltad och lyckades med tur klonka in ett A mot KK... aja rulle 470 dollar och ska köra på ett 6 manna bord nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt med en slask och röj dagbok, ett tips kan ju vara att du kör fler bord, då spelar du kanske mindre händer'?

 

du måste skrivit fel? :P fler bord = mer händer

 

bankrulle 460 dollar kan vara så att jag spelar lite små tiltad eftersom jag förlora allt på pkr... ska försöka köra så bra jag kan nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du måste skrivit fel? :P fler bord = mer händer

 

Tror han menar att om du spelar fler bord så är det lättare att slänga bajshänderna eftersom man vet att man snart får någon bra hand på nåt av de andra borden... typ. Om du fattar. Lite trött i skallen just nu :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror han menar att om du spelar fler bord så är det lättare att slänga bajshänderna eftersom man vet att man snart får någon bra hand på nåt av de andra borden... typ. Om du fattar. Lite trött i skallen just nu :roll:

 

Jaha tackar för tolkningen ju självklart mena han så :)... jo lirar vanligtvis på 3 stycken 10 manna bord och tycker det räcker, och tiltar nog mindre på prima än pkr där det gick väldigt segt.

 

rulle: 480 dollar plussat lite nu i alla fall rätt skönt... det omöjliga 500 stäcket undrar om man kommer över det? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...