Gå till innehåll

Pokerprogram


slashyboy

Recommended Posts

Har sett ''allt om'' länkarna på området men söker lite bindande svar så startar en ny tråd, kalga om det redan finns än. Har INGEN tidigare erfarnehet av pokerprogram. Spelar sng, cash och MTTs . Vad är bra för respektive? Vilka program är bäst?Är dom gratis? osv. Mycket tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, vore bra med NÅN rekommendation iaf:P

 

Det beror på hur djupt du vill gräva.

Poker tracker är ett ganska stort program där du kan få ingående analyser i det messta om ditt och andras pokerspel.

Jag hadde detta ett tag och är bra om du inte är så erfaren spelare.

 

Jag använder Holdem Indicator nu... ett smidigare program som jag använder för att analysera spelet "just nu".

Holdem Indicator sparar iofs history på spelare du spelat mot.

 

Du får kika runt lite på www och på forumet eller skriva vad wxakt du är ute efter.

För mej är Holdem Indicator det jag behöver....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror på hur djupt du vill gräva.

Poker tracker är ett ganska stort program där du kan få ingående analyser i det messta om ditt och andras pokerspel.

Jag hadde detta ett tag och är bra om du inte är så erfaren spelare.

 

Jag använder Holdem Indicator nu... ett smidigare program som jag använder för att analysera spelet "just nu".

Holdem Indicator sparar iofs history på spelare du spelat mot.

 

Du får kika runt lite på www och på forumet eller skriva vad wxakt du är ute efter.

För mej är Holdem Indicator det jag behöver....

 

okej, generellt sett, kostar programmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, vore bra med NÅN rekommendation iaf:P

 

Testa de olika program så ser du vad som passar dig. Jag har PO2, PT, SNGEGT, TM och använder de alla =)

 

Men de flesta program kan du testa lite, så prova de alla och se vilken du gillar bäst. Du kommer ändå byta ut de efter ett tag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa de olika program så ser du vad som passar dig. Jag har PO2, PT, SNGEGT, TM och använder de alla =)

 

Men de flesta program kan du testa lite, så prova de alla och se vilken du gillar bäst. Du kommer ändå byta ut de efter ett tag ;)

 

Okej, får prova runt lite då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annan fråga.

 

Skaffade PT och läste in några HH från PS. Allt väl och ve.

 

1. Men sen konverterade jag HH från SvS och läste in men då va jag tvungen att ändra inställningar i datorn till americanos tror ja det va. Nu gör PT det varje gång jag öppnar det. Lite jobbigt. Hur stänger man av den funktionen? Dessutom läste den in sek som dollar vilket gör att det blir lite fel i kurvorna :-).

 

3. Försökte gå igenom min HH från en MTT på PS men fick ett meddelande om något typ: att jag inte hade läst in slutställningen eller nåt? Nån som vet vad det är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...