slashyboy Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Har sett ''allt om'' länkarna på området men söker lite bindande svar så startar en ny tråd, kalga om det redan finns än. Har INGEN tidigare erfarnehet av pokerprogram. Spelar sng, cash och MTTs . Vad är bra för respektive? Vilka program är bäst?Är dom gratis? osv. Mycket tacksam för svar. Citera
slashyboy Postad 14 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2007 Hmm, vore bra med NÅN rekommendation iaf:P Citera
LuckyStar5.1 Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Hmm, vore bra med NÅN rekommendation iaf:P Det beror på hur djupt du vill gräva. Poker tracker är ett ganska stort program där du kan få ingående analyser i det messta om ditt och andras pokerspel. Jag hadde detta ett tag och är bra om du inte är så erfaren spelare. Jag använder Holdem Indicator nu... ett smidigare program som jag använder för att analysera spelet "just nu". Holdem Indicator sparar iofs history på spelare du spelat mot. Du får kika runt lite på www och på forumet eller skriva vad wxakt du är ute efter. För mej är Holdem Indicator det jag behöver.... Citera
slashyboy Postad 14 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2007 Det beror på hur djupt du vill gräva.Poker tracker är ett ganska stort program där du kan få ingående analyser i det messta om ditt och andras pokerspel. Jag hadde detta ett tag och är bra om du inte är så erfaren spelare. Jag använder Holdem Indicator nu... ett smidigare program som jag använder för att analysera spelet "just nu". Holdem Indicator sparar iofs history på spelare du spelat mot. Du får kika runt lite på www och på forumet eller skriva vad wxakt du är ute efter. För mej är Holdem Indicator det jag behöver.... okej, generellt sett, kostar programmen? Citera
slashyboy Postad 14 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2007 Jobbigt att vänta hela 15 minuter? sry, men är stressad... som alltid Citera
Kenan83 Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Hmm, vore bra med NÅN rekommendation iaf:P Testa de olika program så ser du vad som passar dig. Jag har PO2, PT, SNGEGT, TM och använder de alla =) Men de flesta program kan du testa lite, så prova de alla och se vilken du gillar bäst. Du kommer ändå byta ut de efter ett tag Citera
slashyboy Postad 14 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2007 Testa de olika program så ser du vad som passar dig. Jag har PO2, PT, SNGEGT, TM och använder de alla =) Men de flesta program kan du testa lite, så prova de alla och se vilken du gillar bäst. Du kommer ändå byta ut de efter ett tag Okej, får prova runt lite då Citera
Ängeln17 Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Annan fråga. Skaffade PT och läste in några HH från PS. Allt väl och ve. 1. Men sen konverterade jag HH från SvS och läste in men då va jag tvungen att ändra inställningar i datorn till americanos tror ja det va. Nu gör PT det varje gång jag öppnar det. Lite jobbigt. Hur stänger man av den funktionen? Dessutom läste den in sek som dollar vilket gör att det blir lite fel i kurvorna . 3. Försökte gå igenom min HH från en MTT på PS men fick ett meddelande om något typ: att jag inte hade läst in slutställningen eller nåt? Nån som vet vad det är? Citera
slashyboy Postad 14 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2007 Fungerar pokertracker för sngs? Och finns det något program där man kan ha både stats på andra spelare samt analys och handräkning och liknande? Citera
LuckyStar5.1 Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Fungerar pokertracker för sngs? Och finns det något program där man kan ha både stats på andra spelare samt analys och handräkning och liknande? Testa PT, verkar nog vara det du är ute efter ! Citera
Recommended Posts