Gå till innehåll

Överföra från spelare inom samma hushåll?


Dave^

Recommended Posts

Min bror har ett konto på PokerStars och han har sagt att jag ska få en viss summa pengar att lira för där. Vi bor dock i samma hus och jag undrar om det finns någon regel för att man inte får använda playertransfer funktion för att föra över pengar från/till konton som är registrerade på samma hushåll (dvs från samma IP)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min bror har ett konto på PokerStars och han har sagt att jag ska få en viss summa pengar att lira för där. Vi bor dock i samma hus och jag undrar om det finns någon regel för att man inte får använda playertransfer funktion för att föra över pengar från/till konton som är registrerade på samma hushåll (dvs från samma IP)?

 

Inga problemas, frugan snor alltid pengar från mitt konto :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min bror har ett konto på PokerStars och han har sagt att jag ska få en viss summa pengar att lira för där. Vi bor dock i samma hus och jag undrar om det finns någon regel för att man inte får använda playertransfer funktion för att föra över pengar från/till konton som är registrerade på samma hushåll (dvs från samma IP)?

 

Jag kan inte se att detta skulle vara något problem, men posta gärna deras svar om du mailar dem. Svaret kan vara av intresse även för andra att ta del av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skickat över en del små överföringar till min kusin som är skriven hos mig och det har inte varit några problem.

Det har dock bara varit belopp på 5-20.

Vi har inte samma efternamn (samma förnamn dock :-) )

 

Men men men... kolla med Pokerstars för att vara på säkra sidan & meddela gärna oss andra vad svaret blir.

 

Kan tänka mig att ni blir spärrade på att lira på samma cg-bord & SnG men något värre än det bör inte Pokerstars hitta på.

 

Men betyder det att det är ok eller att de inte kommit på er än? :-P
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför du ska smutsa ner ditt namn med den äckliga avataren?

 

EDIT: Ta inte mitt offtopic inlägg på allvar :)

 

Avataren är forumets läckraste, utan tvivel och thats the end of the storie.

 

Vad gäller mitt namn har det inget med det däringa korpgänget i västsverige att göra. Förklarat det i min dagbok se inlägg 261

 

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/28274-aengeln-bygger-br-barnbarna-och-sin-pensionering-20090430-a-41.html

 

Allt gällande min avatar är ALLVAR. Om dessa ting skojar man inte :mrgreen:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar snabbt som attans från PokerStars. :D

 

"Hello,

 

Thank you for contacting us!

 

It is perfectly fine. Just keep in mind that our policy is that players

from the same household are not allowed to play at the same real money

table. This measure is in place to prevent the appearance of impropriety

at our tables.

 

If there is anything else we can help you with, please let us know.

 

Regards,

 

Roxanna

PokerStars Support Team"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...