Gå till innehåll

Supergnetigt Tighta På Crypto?


kaTTla

Recommended Posts

Började lira på crypto av olika anledningar för ngra dagar sedan men jag står fan inte ut. Spelarna är ju supertighta:shock:

 

Snittpotterna på nl100 ligger mellan 4-11 dollar förutom ngt enstaka bord som skenar iväg. Är det helt enkelt mer grinders på crypto ellr va säger ni med längre erfarenhet av nätverket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rakebackkrig på Crypto = det blir befolkat med tighta spelare som bara vill att andra ska trissa upp poterrna, medan dom själva får ut sin "månadslön" på att folda.

 

 

ligger lite sanning i det du säger. Men om inte siterna hade börjat kriga mot varandra och gett högre och högre rakeback för varje månad så hade jag och många andra spelare varit gul för länge sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drog iaf därifrån nu. Orkade inte med att spela där när man inte får ngt gratis:-( . Lite off topic men vad ska jag välja utav ongame och prima om jag ska lira nl50 och nl100?:-D tack på förhand/ KaTTla

Det är väl lättare att få hög rb på Prima, men jag tror att ongame är lösare. Jag har bra erfarenhet av betsson på ongame. Snabba utbetalningar och gratis svensk telefonsupport dygnet runt.

 

Värt att notera är att sh-borden på ongame är 5-handat. Man kan dock skapa egna 6-mannabord, vilket jag tror många gör på de lägre nivåerna. NL200+ är det nästan uteslutande 5-mannabord (när vi snackar sh). Vill man spela sh nl600 måste spelarna skapa egna bord, vilket gör att det oftast bara är ett fåtal bord uppe på just den nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...