kaTTla Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Började lira på crypto av olika anledningar för ngra dagar sedan men jag står fan inte ut. Spelarna är ju supertighta:shock: Snittpotterna på nl100 ligger mellan 4-11 dollar förutom ngt enstaka bord som skenar iväg. Är det helt enkelt mer grinders på crypto ellr va säger ni med längre erfarenhet av nätverket? Citera
Seriks Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 väldigt många mpp race igång just nu och bland annat slutspurten i one sick promo, så väldigt många grinders nu. Förhoppningsvis blir det bättre efter maj månad då de flesta racen avslutas. Citera
Djens Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Crypto har alltid varit det tightaste och mest passiva nätverket. Citera
lundvall Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 jag tycker att crypto funkar bra på de lägre nivåerna... Men när man kommer upp till 0.5/1 är det sjuuuukligt tight. Citera
decoy Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 NL 100 har alltid varit sjukt tight på Crypto. Däremot var de lägre nivåerna loose och juicy till för något år sedan, efter det försvann många fiskar, och även de lägre nivåerna blev tightare, dock inte så tighta som NL 100. Citera
gdaily Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Rakebackkrig på Crypto = det blir befolkat med tighta spelare som bara vill att andra ska trissa upp poterrna, medan dom själva får ut sin "månadslön" på att folda. Citera
kaTTla Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2007 Jag drog iaf därifrån nu. Orkade inte med att spela där när man inte får ngt gratis:-( . Lite off topic men vad ska jag välja utav ongame och prima om jag ska lira nl50 och nl100? tack på förhand/ KaTTla Citera
Seriks Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Rakebackkrig på Crypto = det blir befolkat med tighta spelare som bara vill att andra ska trissa upp poterrna, medan dom själva får ut sin "månadslön" på att folda. ligger lite sanning i det du säger. Men om inte siterna hade börjat kriga mot varandra och gett högre och högre rakeback för varje månad så hade jag och många andra spelare varit gul för länge sen. Citera
lobbin Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Jag spelar visserligen på de lägst nivåerna, men Crypto har för det mesta rejält med utbud på PLO, och där brukar det sällan vara tight. Citera
aglo Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Jag drog iaf därifrån nu. Orkade inte med att spela där när man inte får ngt gratis:-( . Lite off topic men vad ska jag välja utav ongame och prima om jag ska lira nl50 och nl100? tack på förhand/ KaTTla Det är väl lättare att få hög rb på Prima, men jag tror att ongame är lösare. Jag har bra erfarenhet av betsson på ongame. Snabba utbetalningar och gratis svensk telefonsupport dygnet runt. Värt att notera är att sh-borden på ongame är 5-handat. Man kan dock skapa egna 6-mannabord, vilket jag tror många gör på de lägre nivåerna. NL200+ är det nästan uteslutande 5-mannabord (när vi snackar sh). Vill man spela sh nl600 måste spelarna skapa egna bord, vilket gör att det oftast bara är ett fåtal bord uppe på just den nivån. Citera
kaTTla Postad 14 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2007 tack för all bra respons. Har nu hittat en ny sida och är nöjd och kommer inte återvända till crypto förrans fiskarna släpper loss mer. ty,gl,hf / kaTTla Citera
anegym Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 tack för all bra respons. Har nu hittat en ny sida och är nöjd och kommer inte återvända till crypto förrans fiskarna släpper loss mer. ty,gl,hf / kaTTla Vilken blev det? Citera
kaTTla Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 Det blev iPoker nätverket och jag har vart nöjd än så länge:-) Mkt bord igång med hyffsade snittpotter:-) MVH// KaTTla Citera
Recommended Posts