Gå till innehåll

Varians eller vad?


The__muse

Recommended Posts

  • Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jag har postat över 3000 inlägg under ett gammalt nick, jag var snyggast i skolan, jag var grym på idrott, jag hade förmodligen bättre betyg än dig i teoretiska ämnen, jag var den bästa försäljaren på min förra arbetsplats och var således inte socialt handikappad, jag har en flickvän sedan fyra år tillbaka och när jag träffade henne vad jag rätt pank (alltså ingen köpt kärlek).

 

Antar att jag är bäst i världen.

 

EDIT: Jag har iofs aldrig mobbat någon (vilket tydligen är något man ska göra). Antar att jag är näst bäst då. Alltid något.

Hur tror du igentligen man uppfattar ditt inlägg? Saknar totalt relevans nolla!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha som jag trodde blev det många som känner sig träffade om mitt uttalande. Bara att beklaga......

 

nja, dom flesta svar har ju snarare handlat om hur ditt uttalande inte stämmde.

 

EDIT: förövrigt har ju hela denna tråden bestått av svar som gått ut på att inte något av dina uttalande vart korrekta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har mobbat dubbelt så många som du har och min k*k är större än din och din mammas tillsammans!!111

 

muse...kan inte du skapa en dagbok? Fast det är klart, det blir nog svårt att hålla den uppdaterad med tanke på alla tjejer som hänger efter dig. Det är inte lätt att vara snyggast i skolan. Dessutom måste man hålla antalet poster nere, annars blir man automatiskt ett fult, patetiskt, socialt handikappat, rollspelsspelade (säger man så?) mobboffer. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tror du igentligen man uppfattar ditt inlägg? Saknar totalt relevans nolla!

 

Eh, du tror inte jag var lite ironisk?

 

Seriöst, sluta bete dig som en 14-åring. Det är bara patetiskt.

 

Förresten, det du skrev om hur du "var snyggast i skolan" osv har f.ö. väldigt stor relevans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Patetiskt är att du inte haft annat för dig än att skriva i snitt 13 inlägg per dag sen du blev medlem här!

 

vadfan, var bara 10 senaste gången jag kolla :? Förresten, hur pinsam är du inte när du ska försvara dig sj med att du var bäst starkast och störst i gymnasiet, så barnslig är du :)

 

P.s. vad ska du söka för linje till gymnasitet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan förlora dom flesta stora nyckelpotter och ändå på plussa marginellt vilket knappast hade gått på tex nl1000.

 

anledningen till att du backar är att du nu förlorar alla stora nyckelpotter. det enda du behöver göra är att vinna några av dom så är du tillbaka på 40bb/100 snart igen.

 

ge mig ett inköp i belöning för att ha löst ditt problem.

 

ship it!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter här och jobbar lite på en diagnos. Asbergers syndrom är en idé, annars finns det några andra bokstavskombinationer som skulle kunna passa in.

 

Ahhh… hämnd ljuva hämnd! Sorry dlinder, det är egentligen inte dig jag vill hämnas på. Jag gjorde exakt samma fel i ngn tråd och fick en viktigpetter på mig. Aspbergers heter det! :D Woohoo! Klonk! (Nej, jag lider inte av nämnda sjukdom).

 

För övrigt tror jag att du ställde en helt korrekt diagnos.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahhh… hämnd ljuva hämnd! Sorry dlinder, det är egentligen inte dig jag vill hämnas på. Jag gjorde exakt samma fel i ngn tråd och fick en viktigpetter på mig. Aspbergers heter det! :D Woohoo! Klonk! (Nej, jag lider inte av nämnda sjukdom).

 

Lite skoj att du lyckas skriva fel ändå :). Det heter Aspergers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...