KungKroon Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2007 Är smått orolig för spelet i turneringarna då jag har blivit lite småkåt av Jennifer Tillys jättebröst som man tvingades stirra på i Jay Leno show ? Edit: Men vafan!!! Nu ska Lindsy Lohan va me i Conan också! byebye brains Citera
KungKroon Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2007 Haha åkte tidigt i 50+5an. Floppade stege och en kille tomteställer med 1400 i en pot på 90. Synar med nöten och hans tvåpar blir kåk på turn. Citera
KungKroon Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2007 Åkte ur 22an också.. Tvingades ställa med AQ och var uppe mot AK. Ingen hjälp på brädan Citera
laewl Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Är smått orolig för spelet i turneringarna då jag har blivit lite småkåt av Jennifer Tillys jättebröst som man tvingades stirra på i Jay Leno show ? Edit: Men vafan!!! Nu ska Lindsy Lohan va me i Conan också! byebye brains Men skit i att sitta där uppe då. Synd dock att du inte lyckades i turren, du får väl se till att komma tvåa imorn efter mig så du tjänar ihop dem pengarna du förlorade, även ifall du gick plus idag. OBS. jag är rätt trött nu, vet knappt vad jag skrivit där uppe:D. Men vem var kungen på mingolf nu igen?. (Från ingenstans) Citera
KungKroon Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2007 Till alla som inte känner mig IRL: Bry er inte om den där Laewl. Jag vet inte vem det är. Ps. Hur gick det i matchen, joel? Citera
KungKroon Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 Lirade 4 st 20+2 SnG nu med bra resultat. slutade 3a, 1a, 2a och 1a. Har mao vänt -77 till +113, vilket känns riktigt bra. Är sugen på fler SnGs men ingen action på SvS vid denna tiden. Det går en 20+2 turbo turnering kl 04:00. Får se om jag orkar med den. Edit: verkar som vi får igång en SnG iaf Citera
KungKroon Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 Då var det färdigspelat för inatt och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mitt spel. Trots att det inte synns på resultatet så dominerade jag de flesta borden inatt. Spelade 2 SnGs till och slutade 5a och 2a. I kl 4-turren slutade jag på 8e plats av 45. Detta sög rätt hårt då det var en brant prisdistrubution med 5 spelade itm. 5an fick ca 3.5x inköpet. Räknar alla turneringar och SnGs som en session för ja orkar inte fixa med alla siffror och skit nu. (Funkar PT på SvS?) Sessionsresultat: +119 SEK Bankrulle: 2181 SEK Citera
laewl Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Till alla som inte känner mig IRL: Bry er inte om den där Laewl. Jag vet inte vem det är. Ps. Hur gick det i matchen, joel? HAHA:D, shame:P. Eftersom jag inte tränat nåt fick jag bara spela 40 min, men jag gjorde ett mål under den tiden. Men vi fick typ stryk med 7 - 4 lr nåt^^. Citera
KungKroon Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 HAHA:D, shame:P. Eftersom jag inte tränat nåt fick jag bara spela 40 min, men jag gjorde ett mål under den tiden. Men vi fick typ stryk med 7 - 4 lr nåt^^. Sopa Live-poker kl 19:30 så hinner klämma in några SnGs innan det Citera
KungKroon Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 Lirade 2 SnGs och riggen var påslagen ^^ Floppade brodway med KJs och en kille ställde med 66. Runner runner färg och jag var borta Andra SnGn tvingades jag ställa med 55. BB synar och visar 44. Vad tror ni händer? Hade inget att göra sen så jag slaskade lite mörkpoker (som jag bara har lirat på håltimmar innan). Det gick fint och jag vände SnG-resultatet till ett totalplus. Mörkpokerslask:+79 SEK SnG: -44 SEK Bankrulle: 2216 SEK Citera
KungKroon Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2007 Har varit svintrött och ändå spelat CG! Aldrig mer!! Nu provar vi att gå över till SnG och turneringar... Bankrullen tog mycket stryk efter CG-idiotin så ska in å kolla hur mycket back det blev senare:evil: Citera
Tezumi Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 Tråkigt oscar >_< Nu har jag hittat hit också! lycka till! mvh, Emil Citera
davelin Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 hallå killen, fan jag har ju helt bommat att läsa din blogg som jag lovade.. vad blir det för nivå på SNGs? o 5 eller 10man?.. du har säkert skrivit det nånstans men du vet hur lat jag är, orka bläddra 5 sidor ... GL iaf Citera
KungKroon Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2007 Längesen jag skrev nåt här nu Har spelat en hel del HU CG de senaste dagarna och det känns riktigt bra. Har plussat ca 1k på det. Rullen ligger nu på ca 3k och närmsta målet är att nå 6k så snabbt som möjligt så att jag iaf har en "regelrätt" rulle för 1/2. Ett mål är även att nå 10k innan sommarlovet är slut. Det blir nog tufft, men känns bra att ha en jämn siffra att jobba mot. Nu ska jag ta upp dagboksskrivandet igen och om jag inte skriver på 2-3 dagar så har ni tillåtelse att mordhota mig. Ska till Belgien den 20e i 6 dagar och kolla in alla världens bästa band. Jag ger mig själv 1/5 att överleva resan. Funderar på att ta emot spel på detta... EV+...? Citera
KungKroon Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2007 hallå killen, fan jag har ju helt bommat att läsa din blogg som jag lovade..vad blir det för nivå på SNGs? o 5 eller 10man?.. du har säkert skrivit det nånstans men du vet hur lat jag är, orka bläddra 5 sidor ... GL iaf Lirar inte så mycket SNGs. Blir mest 1/2 SH eller HU. Om jag mot förmodan lirar SNG så är det FR som gäller. 50+5 eller 30+3.. Har väl hänt att det har blivit något skott på en och annan 100+10 också Edit: Du får komma och lira med oss snart. Nu lirar vi ju 100 kr var femte gång. Det kanske kan behaga mr. Highroller? Citera
laewl Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 så jag antar att internet funkar på din bärbara nu oscari? Citera
KungKroon Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2007 Nope, sitter på main datorn och äcklar mig... Surt som fan.. Tilt när man inte kan grinda tv och poker samtidigt.. Får se om det blir något lir idag (jaa, konstig dygnsrytm.. vaknade nyss så nu är det Torsdag, och födelsedag) Är inte direkt sugen, och då brukar det inte gå bra.. Men man vet ju aldrig. Gud e död. Citera
KungKroon Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2007 Stort grattis på födelsedagen! Tackar och bockar Nu kanske jag kan avslöja att jag är en tjyyv och bedragare också Fyller nämligen 18 idag och har mao lirat i morsans namn innan Men nu blir det ändring på det. Idag ska jag köpa en limpa, en stock och lite folköl bara för att jag kan :mrgreen: Citera
Stormen Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Nu kanske jag kan avslöja att jag är en tjyyv och bedragare också Fyller nämligen 18 idag och har mao lirat i morsans namn innan Men nu blir det ändring på det. Hehe, fy fy! Dålig stil! Needå, jag har själv begått samma brott så jag ska nog vara tyst. Citera
davelin Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 hehe, grattis gubben ,, jag bjuder på 1-9 pilsner så fort vi ses ute nånstans hur går liret nu btw?, haft paus? Citera
KungKroon Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2007 Hehe, fy fy! Dålig stil! Needå, jag har själv begått samma brott så jag ska nog vara tyst. Va skönt att du inte hatar mig nu Är för övrigt glad att jag inte har vunnit något från poker.se under min tid som 17-åring. Det hade både kunnat bli problem och kännts jävligt fel gentemot alla andra PFare Citera
KungKroon Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2007 hehe, grattis gubben ,,jag bjuder på 1-9 pilsner så fort vi ses ute nånstans hur går liret nu btw?, haft paus? Tack o bock Då får jag se till att hålla reda på när du håller dig ute, så jag kan inkassera bonusen Liret går för tillfället bra, men lirar inte extremt seriöst just nu.. Det blir mest en timmes halvdant spel lite då och då. Citera
laewl Postad 14 Juni , 2007 Rapport Postad 14 Juni , 2007 Grattis igen oscar:D, haha. Får kanske sjunga för dig på pokern imorn, ifall rösten håller, den är lite krasslig Citera
KungKroon Postad 16 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2007 Vafan ja hörde ingen sång.. Trevlig live-kväll iaf med en Slash i långkalsonger och en Petros som bustade 4-5 gånger och gick ca 2k back.. Själv gick jag en dryg femhundring plus Citera
Recommended Posts