Gå till innehåll

FTOPS Event IV #1, 12maj


JohnH

Recommended Posts

Spelar mest cashgame men fick ett ryck o provspela en liten turre i helgen vid sidan av för skojs skull. Startade ju givetvis fel när det var <1min kvar :lol: Som alla andra flaxsagor så gick vinsten givetvis inte hem till proffsen i sateliten.

 

Har nu räknat fram att den startar 03.00 mellan fredag o lördag. Med min tokflax borde jag fixa hem den ;-) Någon som vill köpa el det kanske inte går o kränga?

 

Aja, om inte så får de här vara min tomtetråd där jag ska lägga upp mina hjältespel (har enbart spelat turneringar med inköp på $30 så jag har nog inte mycket där o göra :roll: )

 

 

Dessutom har jag lovat min brorsa o köra hans raggarbil när han ska kröka på crusingen på lördag... = johnh trött o sliten som de andra i bilen!

 

Fan, mycket pinsamt jag gick ut med i den här tråden! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar mest cashgame men fick ett ryck o provspela en liten turre i helgen vid sidan av för skojs skull. Startade ju givetvis fel när det var <1min kvar :lol: Som alla andra flaxsagor så gick vinsten givetvis inte hem till proffsen i sateliten.

 

Har nu räknat fram att den startar 03.00 mellan fredag o lördag. Med min tokflax borde jag fixa hem den ;-) Någon som vill köpa el det kanske inte går o kränga?

 

Aja, om inte så får de här vara min tomtetråd där jag ska lägga upp mina hjältespel (har enbart spelat turneringar med inköp på $30 så jag har nog inte mycket där o göra :roll: )

 

 

Dessutom har jag lovat min brorsa o köra hans raggarbil när han ska kröka på crusingen på lördag... = johnh trött o sliten som de andra i bilen!

 

Fan, mycket pinsamt jag gick ut med i den här tråden! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förstår ingenting, ftops 2 eller 3 gick ju februari, om det var ftops 2 har de redan satelliter till nästa gång, som alltså är februari 2008 eller är det tidigarelagt?

 

Trodde likadant, därtill kan jag säga att jag har väldigt svårt att förstå själva språket i inlägget.

Men lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förbannat flamsigt skrivet(känner mig som en bimbo).

 

Denna tråd var egentligen tänkt som en fråga om man kunde sälja sin plats på något sätt. Det är svårt att fatta det när man läser tråden. Ledsen för den otydliga frågan. Jag har i alla fall fått svar från supporten på Full tilt och det ska tydligen inte gå att sälja eller byta vinsten mot pengar.

 

Om jag mot förmodan lever länge (ITM) i turnerigen så hojtar jag till. Någon kanske ställer upp som hjälp mot procent?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passa dig noga, skulle nog inte dela med mig av mina uppgifter till någon snubbe på pf. :-(

 

Men lycka till!

 

Med lite flax dyker det upp någon som är "erkänt" duktig på MMT som man känner igen. Ja menar... jag skulle ganska snabbt avfärda om JohnH skulle höra av sig och vilja köra msnhjälp för 30%.

 

Nu är inte det här tokmycket i insats och givetvis skulle jag inte ge inloggning till nått nick bara för att de postat på PF :-D Mer puckat än att ge hotmaillösenordet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter i BB med AK. FI 1 och FI 2 är de som varit mest aktiva första timmen så jag synar med mina bra kort för att maskera.

 

Full Tilt Poker Game #2404268397: FTOPS Event #1 (15942144), Table 221 - 30/60 - No Limit Hold'em - 22:00:16 ET - 2007/05/11

Seat 1: Garbonzo24 (3,845)

Seat 2: gcmtl76 (2,830)

Seat 3: like7 (1,960)

Seat 4: Fa_Shizz (9,620)

Seat 5: Darinisnr1 (3,530)

Seat 6: JRD312 (6,160)

Seat 7: coastalh (830)

Seat 8: Could It Be (2,715)

Seat 9: SHOWTOWN (3,490)

Fa_Shizz posts the small blind of 30

Darinisnr1 posts the big blind of 60

The button is in seat #3

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Darinisnr1 King of ClubsAce of Spades

JRD312 folds

coastalh folds

Could It Be folds

SHOWTOWN folds

Garbonzo24 raises to 180

gcmtl76 folds

like7 folds

Fa_Shizz calls 150

Darinisnr1 calls 120

*** FLOP *** 6 of Clubs3 of Clubs4 of Clubs

Fa_Shizz checks

Darinisnr1 checks (för svagt spel? om jag får syn, är d väl bara cc Ace of Clubs eller trissen? ja, jag är taith :))

Garbonzo24 checks

*** TURN *** 6 of Clubs3 of Clubs4 of Clubs2 of Clubs

Fa_Shizz checks

Darinisnr1 bets 300 (beten här lär jag nu få syn från sämre c tänkte jag. fel tänk?)

Garbonzo24 calls 300

Fa_Shizz folds

*** RIVER *** 6 of Clubs3 of Clubs4 of Clubs2 of Clubs2 of Diamonds

 

 

spelar någon så tait med triss på enfärgad bräda föresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...