Gå till innehåll

heltok - mtt och odds(request)


heltok

Recommended Posts

Läste att folk ville se mtt och höra lite om outs och odds. Så försökte göra det.

 

200MB, 1600x1200, xvid, .avi, 50min.

 

Spelar 2st sattar till starsmillen. Kör även 2st rebuy $8 och $10. koncentrerar mig väldligt lite på rebuysen och spelar grymt dåligt på dem. Så lägg inte tonvikten på er kritik på dem är ni snälla. Istället är det bubblespelet som är det intressanta tycker jag. Aja lite lång och inte jätteintressant och jag har gjorde ju en film nyligen så förstår om ni börjar bli mätta...

 

Enjoy:

http://www.megaupload.com/?d=X7NK1CCC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KK hade jag pushat direkt istället för att lägga in halva stacken pre och resten på flopen. Orka fancy.

 

Tänkte på att i den övre högre så körde du med 3xBB på blindsen 100/200, borde väl räcka med 2,5?

 

I den övre högra när ni är tre kvar så lägger du 6Jo 29:48 in utan att överväga en push?

 

Dagens ord är overlay? :-)

 

Skön kille num1dolphan som ställer med 22 utg+1 mot kort BB

 

47:21 så instafoldar du JT mot en miniraise från CO. Du pratade innan om att BB kan ta en syn i sådana lägen och se om man träffar något men antar att du vill ha större stack för det?

 

Alltid trevligt med videor från dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KK hade jag pushat direkt istället för att lägga in halva stacken pre och resten på flopen. Orka fancy.

 

Tänkte på att i den övre högre så körde du med 3xBB på blindsen 100/200, borde väl räcka med 2,5?

 

I den övre högra när ni är tre kvar så lägger du 6Jo 29:48 in utan att överväga en push?

 

Dagens ord är overlay? :-)

 

Skön kille num1dolphan som ställer med 22 utg+1 mot kort BB

 

47:21 så instafoldar du JT mot en miniraise från CO. Du pratade innan om att BB kan ta en syn i sådana lägen och se om man träffar något men antar att du vill ha större stack för det?

 

Alltid trevligt med videor från dig.

 

KK: ja vad fan sysslar jag med egentligen.

 

2.5bb kanske är bättre. vad säger ni andra?

 

J6o var jag väl lite stressad och tänkte inte så mycket. men är det en push? han får ju odds att syna allt typ och så bra är väl inte handen? overlay? :P

 

bra fråga om JTo. är inte direkt effektiva stackdjupen som var det viktiga i mitt beslut här. det jag tror jag tänkte var att om man är relativt djup och inte behöver oroa sig för att åka direkt kan man ta risken lite och se en flop och sedan ge upp alla missar. i mitt läge så hade jag blivit så kort att de hade gjort en markant skillnad. tror det har att göra med prisstrukturen som inte direkt uppmanaren att bli bigstack utan bara att överleva och skapa förutsättningar för att inte behöva riskera att åka ut. är rätt trött nu och orkar inte riktigt tänka. är det okej att ta en flop med JTo tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det känns bättre att trycka in själv med J6o än behöva syna på BB då du måste syna allt ändå men är väl kanske ev- ändå.

 

Det är så irriterande med miniraisar i de lägena men som du säger så gäller det att vara tight och hålla sig kvar och gambla först när/om man är näste man att ryka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...