TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Uppdrag: Tjäna dubbel dagslön! Information: Arbetar idag 09.30-20.00 ( går nog hem 19 ). På den tiden har jag ut ca 1100 kr. Uppdraget blir att tjäna lika mycket pengar från poker under tiden. Mål: $150 Bankrulle start: $60 Spel: SH SNG ONGAME $5 - $30 FR SNG ONGAME $5 - $30 Inköpsregler: 10 Inköp per nivå. Kuriosa: Kommer spela 1 sng per gång så det kommer bli GRYMT svårt! Kommer inte kunna spela så koncentrerat heller. Så det blir mycket icm pushar. Då kör vi! Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Körde en SH 5+0.5 Chipleader tar syn i SB. Jag som BB sitter bed stack 2, och har AJs. jag ställer direkt för att ta blindsen samt vet att han är svag. han tar syn med A9. Självklart får han in 9an. Nu kör i 2x10+1 sngs FR Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Arbetar idag i en taxiväxel. Ongame är.. ganska svårt att spela turbos på. Kom 3a nu i en. Sedan åkte jag ur den andra 10an på femteplats.. Fick en syn av en idiot med a8 mot min ak.. Sedan tog jag en idiotsyn också.. Aja. Nu kommer vi igen! Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Kör 3 st nu! Snart e man gul:) Synd att man inte får kort! Jobbigt spela då man inte kan följa spelet! Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 inte sant... 10BB.. all in på sb.. med TT.. syn av KQ. SUCK Citera
KNIOBes Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Kör 3 st nu! Snart e man gul:) Synd att man inte får kort! Jobbigt spela då man inte kan följa spelet! men lol hur menar du att du ska vinna då? Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Sista 3 nu fan! Blev ju ett kortvarigt projekt antar jag. Räcker iofs med flyt så är vi tillbaka. Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 men lol hur menar du att du ska vinna då? Hur menar du? Man måste riskera gula för att vinna! Citera
punkis Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 haha du tycker inte spelet är löst i deras turbosar va?? Inta som stars precis Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Blindsen förutsätter ju visst löst spel. Skall försöka trycka atc mest hela tiden nu igen. Lika bra att ta alla blinds eller ha tur. Citera
KNIOBes Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Hur menar du?Man måste riskera gula för att vinna! Det var mer att du inte hängde med i liret jag tänkte på. hur kan man överhuvudtaget komma ITM en enda gång om man inte hänger med i liret? Att riskera för att vinna gör man som man vill om. Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Gick lite bättre nu och fick en 3e och en andra. Inget plus än! Men bara 1 dollar minus! Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Det var mer att du inte hängde med i liret jag tänkte på. hur kan man överhuvudtaget komma ITM en enda gång om man inte hänger med i liret? Jo skojja.. Nje. jag vet inte hur jag ska kunna vinna faktiskt:) Men sng e ganska mycket robotspel... Dock förlorar jag ju sjukt mycket på att inte kunna följa med ser jag. Missar stack storlekar ibland osv.. men men.. Vi får se vart det slutar! Citera
KNIOBes Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Jo skojja.. Nje. jag vet inte hur jag ska kunna vinna faktiskt:) Men sng e ganska mycket robotspel... Dock förlorar jag ju sjukt mycket på att inte kunna följa med ser jag. Missar stack storlekar ibland osv.. men men.. Vi får se vart det slutar! Jag tycker att det är mktmkt mer taktik-lir i SNG mot slutet när man bör jobba åt sig lite marker, då kan man inte sitta med en korv i ena handen och en walkietalkie i den andra och dirigera taxibilar inte! Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Kör med headset.. Bara pusha i rätt lägen:) Sen att jag får syn av folk med QT e ju inte mitt fel:() Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Det var länge sedan jag kände sngs så hopplösa att spela:) var är min egde? Blindsnivåerna tvingar ju folk att va bättre:) Nu tror jag iofs att edgen försvinner i att jag svarar i telefonen också Inget funkar o jag e ner mot 38 .. Därför väljer jag att spela en sista 10 SNG turbo och en 20+2 normal. Skall se hur normala är. Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Kommer nog inte kunna släppa loss tjejen på ongame Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 haha Tur man inte har rullen på ongame! Iofs spelar jag seriöst VÄÄÄLDIGT dålig sng poker nu.. men e ju inte seriös och jobbar. Hur som helst tryckte jag KTs ur tidig pos för att stjäla blinds.. fick syn av 44.. som var medel stack.. 5 kvar. känns som hans syn är fet fold där! Citera
Juggler Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Får du syn av QT så får du tighta till det. Kör några tusen quiz i sng wizard På Ongame så älskar de pocketpar. Citera
KNIOBes Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 haha Tur man inte har rullen på ongame! Iofs spelar jag seriöst VÄÄÄLDIGT dålig sng poker nu.. men e ju inte seriös och jobbar. Hur som helst tryckte jag KTs ur tidig pos för att stjäla blinds.. fick syn av 44.. som var medel stack.. 5 kvar. känns som hans syn är fet fold där! Ja din hand är ju bara slagen av 75 miljoner andra Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Detta är ingen seriös satstning eller dagbok. Så jag vad gäller icm snack så kan vi ta det i den andra boken som är seriös och där jag aldrig pushar KT ur tidig pos.. Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Är gul iaf när som helst! Funderar på att lägga av med poker. Jag är tydligen en förlorande spelare! Citera
Recommended Posts