MR_Jimmy Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 ** Game ID 1365495477 starting - 2007-05-05 15:00:47 ** Homoptera [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money - ginato sitting in seat 1 with $63.58 - bimbutt sitting in seat 2 with $66.75 - Beari sitting in seat 4 with $202.95 - daniebr sitting in seat 5 with $145.00 [Dealer] - MR_Jimmy sitting in seat 6 with $142.13 MR_Jimmy posted the small blind - $0.50 ginato posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to MR_Jimmy: , bimbutt folded Beari folded daniebr raised - $4.00 MR_Jimmy called - $4.00 ginato called - $4.00 ** Dealing the flop: , , MR_Jimmy checked ginato checked daniebr bet - $9.00 MR_Jimmy called - $9.00 ginato folded ** Dealing the turn: MR_Jimmy bet - $20.00 daniebr called - $20.00 ** Dealing the river: MR_Jimmy went all-in - $109.63 Grund tanken med handen här va att bluffa kort och gott. Jag hade spelat tight och pratat med motspelaren i chatten om en tidigare hand där jag slängde ett över par. Då hade han mig troligen slagen... så han borde satt en ganska tight stämpel på mig. Iaf på rivern gör jag ett överbet för att verkligen markera att jag har kåken, 10-10 från hans sida verkar mindre troligt då jag har en 10:a. Kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Personligen tycker jag att ditt turn-bet säger att du INTE har en nia och ditt river-bet säger att du INTE har kåken (om det var det du tänkte representera). Jag hade muckat T8:an på SB och väntat till en hand där jag har position istället, alternativt en reraise till minst 12 preflop för att försöka ta potten direkt. Hans range för en raise är nog ganska stor här. En stor andel av det han raisar med kan han kasta för en reraise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts