Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Fick detta priv messet nyss av danken8 och det verkar suspekt han har aldrig haft några inlägg förut heller så here goes:

"tjena, gillar du everest? Intresserad av RB där? Adda mig på msn ***@gmail.com

Var spelar du annars om du inte gillar utseendet? Vore kul att snacka med dig"

Verkar skumt eller?

Postad

Jag har haft en på MSN som kunde ge mig bra deal om man satt in cash på hans neteller så han kunde betala "avgiften för den högsta rakebacken". Har dock glömt hans adress.

Jag satt ju in $1k men icke fick jag några 105% rakeback inte.... Närå men han skulle ha typ 200 vilket jag sa att han kunde stoppa upp där solen inte skiner.

Postad

jag blev också kontaktad av en sån kille han heter maradona här på forumet och han sa att han var frilans agent åt bestpoker , men när jag bad om namn och användarnamn hos bestpoker så svarar han inte , detta var för 1 vecka sen så se upp för honom

han ville ha min msn , och jag kontaktade bestpoker och dom kände inte till honom

Postad

Kan samtidigt varna för en Candyman745 här på forumet som kontaktat mig 2ggr om deals till primanätverket, han har nån MSN-mail oxå, säkert skickar han nån trojan då!! Banna honom genast!! :evil:

• 2 months later...
Postad
Han kontaktade mig idag (danken8) och ville att jag skulle adda honnom på Msn..

Om han fick tag på dig som inte skrivit något inlägg på PF.nu så lär det inte vara här han letar upp sina offer iaf...