Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

http://se.t45ol.com/spel/1968/couronne.html

Couronne äger, det vet vi alla

-På level 7 börjar det bli riktigt svårt med ringar bakom ens linje. Gjorde dock ett par löjliga slag för o klara leveln. På level 8 så är det dock sjukt svårt. Alla ringar är utsatta så man måste skjuta på en röd först o valla i de gröna.

Fick 366p på första försöket o kom till level 8 men har spelet det tidigare. Den som klarar level 7 har min respekt. De som klarar level8 är mina gudar.

EDIT: 445p nu trots level 7 bara.

Postad
Strax under 1500 är mitt rekord, sjukt enkelt att klara alla levels är det.

Men då var jag en riktig nötare förrut oxå, ledsnat nu dock.

ok då måste du ha nött det sjukt mkt för jag har spelat det en del o jag är inte i närheten. Men att säga att det är sjukt enkelt...hmm...nåja allt är ju relativt. Men att så få skrivit poäng visar ju på att få äger upp spelet iaf :)

Mitt problem nu är när jag måste valla ringen i främre vallen för att slå ut ringar bakom min linje. Tycker alltid att pinnen visar fel här o lurar en.

Postad
ok då måste du ha nött det sjukt mkt för jag har spelat det en del o jag är inte i närheten. Men att säga att det är sjukt enkelt...hmm...nåja allt är ju relativt. Men att så få skrivit poäng visar ju på att få äger upp spelet iaf :)

Mitt problem nu är när jag måste valla ringen i främre vallen för att slå ut ringar bakom min linje. Tycker alltid att pinnen visar fel här o lurar en.

Ja spelade det från och till i nästa två år, så ganska mkt har jag allt spelat. Men jag är fortfarande LÅNGT ifrån de allra bästa som är en bra bit över 2000 på träningen. Det är alltså inte träningen jag nött utan vanligt couronne-spel, att bli bra på träningen kommer per automatik då :)

Postad

Ligger nog runt 1400-1500 som mest. Var dock några år sen man spelade träning, är roligare med match.

Tricket för att få många poäng är att snabbt (och oftast) sätta dubblar. Ju fler ringar/liv du har desto mer poäng för varje sänkt ring. För varje dubbel får du ett 'extraliv'.