tvingstedt Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Jag letar efter sida/nätverk som har liknande primas-rounders. Är dock rätt trött på prima pga. att jag upplever de mer riggat än andra sidor.. Någon som vet något? Citera
tvingstedt Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2007 Finns något som heter Rounders på prima nätverket. Det e steps, börjar på step 1 o går uppåt.. Citera
jean_b Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Jag letar efter sida/nätverk som har liknande primas-rounders.Är dock rätt trött på prima pga. att jag upplever de mer riggat än andra sidor.. Någon som vet något? partypoker erbjuder liknande fast då har du 7 steg tror jag. Citera
DjLuppy Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 BestPoker har liknande rounders som heter King of the Hill. Där feedern till steg 1 är för 20 spelare och kostar $2. Tror att det är 5 steg till finalen. Citera
tvingstedt Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2007 Jag har testat den på Bestpoker men är inte så förtjust i den. Party Poker kanske man får testa. Inget annat? Citera
tvingstedt Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Hur många steps är ladbrokes? Är inte ladbrokes prima/Microgaming Citera
cryo Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Jag har testat den på Bestpoker men är inte så förtjust i den. Party Poker kanske man får testa. Inget annat? problemet me perty är som vanligt raken på $5+1. lite dyrt Citera
PsychicIor Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Kan någon förklara för mej hur dessa rounders funkar ? Citera
Ripperkof Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Kan någon förklara för mej hur dessa rounders funkar ? Du köper in dig för ex. 5$ och börjar på level 1. KOmmer du 1-2:a så avancerar du till level 2, sedan 3 osv. På ex. Party är finalöen på level 5 där det är $$$ som pris. Charmen är ju att de platser som inte ger avancemang oftast ger omspel på samma eller en lägre nivå. Det är oftast bottom-3 som åker ut övriga får en ny freeroll. Citera
PsychicIor Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Du köper in dig för ex. 5$ och börjar på level 1. KOmmer du 1-2:a så avancerar du till level 2, sedan 3 osv. På ex. Party är finalöen på level 5 där det är $$$ som pris. Charmen är ju att de platser som inte ger avancemang oftast ger omspel på samma eller en lägre nivå. Det är oftast bottom-3 som åker ut övriga får en ny freeroll. Ahaa.... LÅter ju intressant det där. Skall provas ikväll . Kör ju mest SnG's i vanliga fall så det kan ju vara ett bra alternativ. Tack för förklaringen Citera
ponttuss Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Hur många steps är ladbrokes? Är inte ladbrokes prima/Microgaming Dom har två olika, en på 4 och en på 5 steg om jag inte minns fel, den ena slutar på 100, och den andra på någonting runt 500 $. Dom använder samma pokerklient, men är ett eget nätverk Citera
tvingstedt Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Tack får bli ladbroke då! Verkar ok steps, dock inga som spelar knappt. Citera
Recommended Posts