Martinspokercom Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Martinspoker proudly presents: EXPERIENCE LIFE AS A POKER PRO SEASON III After two successful seasons, with several great results and experiences, it is now your turn to become a part of Team Martinspoker in next season’s EPT tournaments. The Experience Life as a Poker Pro qualification, has a total value of 350 000 euros for the players. “Experience Life as a Poker Pro gives all players, high or low stakes, the chance to live the life as a poker pro. My first big tournament win came in Baden’s EPT tournament 2005 after becoming a member in Team Martinspoker” (Patrik Antonius) 10 players from Martinspoker will qualify for 3 EPT tournaments including buy-ins, hotels, flights and 300 euros in spending money as members of Team Martinspoker. 2 of the 10 players will then go on to play the EPT final in Monte Carlo 2008 and WSOP main event 2008, based upon performance during the 3 EPT tournaments. 50% of everything you make, you keep! Earn 10 000 VIP** points between May 1 - July 27, and you will automatically be registered to play in all the Experience Life as a Poker Pro qualifications July 30 - August 12. The 10 000 VIP points will stay in your possession. You can earn VIP points in both Martinspoker and CardRoom2*. You can still register for every individual Experience Life as a Poker Pro qualifications, but to play all would then require 16 000 VIP points. In this case you can also use VIP points earned before the start of the Experience Life as a Poker Pro campaign and after July 27. LÄS KOMPLETTA INFORMATION FRÅN http://www.martinspoker.com Citera
katten99 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Några fler än jag här inne som spelat in 10k poäng och ska delta? Eller köpa in sig med poäng? Citera
flytvasten Postad 28 Juli , 2007 Rapport Postad 28 Juli , 2007 Självklart ska jag klonka in på en plats Citera
Plupp Postad 28 Juli , 2007 Rapport Postad 28 Juli , 2007 har ni som spelat in de 10k poäng fått någon bekräftelse på detta? Jag spelade ihop mina sista poäng under dagen igår och blev lite osäker på om man var tvungen att få ihop poängen innan den 27:e eller om det var okej att använde den 27:e också. Men en plats ska jag ta Citera
gdaily Postad 28 Juli , 2007 Rapport Postad 28 Juli , 2007 Är det någon med 10k poäng som blivit anmäld till turarrna? Citera
Surfludde Postad 28 Juli , 2007 Rapport Postad 28 Juli , 2007 inte jag i alla fall,man får väl ha lite tålamod antar jag, men ibland är det si och så med Martinspokers uppföljning av sina kampanjer och registrering i turneringar Citera
highbury90 Postad 28 Juli , 2007 Rapport Postad 28 Juli , 2007 Martinspoker ringde till mig igår och sa att det var förlängt till idag. Sen på söndag går dem genom listor och anmäler. Citera
Plupp Postad 28 Juli , 2007 Rapport Postad 28 Juli , 2007 Martinspoker ringde till mig igår och sa att det var förlängt till idag. Sen på söndag går dem genom listor och anmäler. Okej, då är det bara att ta det lugnt och ladda inför måndag nu. Citera
HataB2B Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Lalalalala... Tiden rullar på mot turneringsstart och inte glider man in i någon anmälningslista. Citera
jaroiten Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Jag undrar hur många som är med. Kan nog bli en hel jävla massa folk... nåja may the best men win! Citera
Zyr Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 spela INTE på martinspoker, dom höll inte vad dom lovade i förra kampanjen som gjordes i samarbete med pokerforum.. de som spelade in 500 VIP var lovade en freeroll med en ganska ok prispott, men när dom insåg att inte alls så många som de trott spelat in poängen tog de bort ca 80%!!! av prispotten.. kan mkt väl hända igen Citera
HataB2B Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Sådär då har Sickan varit i kontakt med supporten på martinspoker. Det finns en lista på hemsidan där alla som kvalificerat sig finns uppradade. Klicka på:http://www.martinspoker.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1577&Itemid=44 För att kolla om ni är med! See you at the tables! Edut: Motståndet ser minst sagt jobbigt ut; spontant känns det som om det blir Experience Life As a Poker Fish för min del... Citera
Nerosen Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Ngn som vet var man kan hitta resultatlistor? Vore ju bra att se hur man ligger till efter några turneringar. Citera
Juggler Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Så härsåg det ut efter första Kollade promotions på martinspoker.com Citera
katten99 Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Ja, inte går det bra. Har inte haft möjlighet att spela alla. Har dessutom åkt ut med KK två gånger. Mot AA och 23. Oh yes! Citera
joggystyle Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Postad 7 Augusti , 2007 Vunnit två dagar irad nu, ser lovande ut! =) Citera
HataB2B Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Postad 7 Augusti , 2007 Vunnit två dagar irad nu, ser lovande ut! =) Jävla turapa. Igår enoutare. Idag coinflip. Är det ens teoretiskt möjligt för mig att vinna EN hand mot dig? Citera
joggystyle Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Postad 7 Augusti , 2007 Jävla turapa. Igår enoutare. Idag coinflip. Är det ens teoretiskt möjligt för mig att vinna EN hand mot dig? Har medrigg just nu så skulle inte tro det Citera
HataB2B Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Postad 7 Augusti , 2007 Joggybear du vet att jag älskar dig vad som än händer! Citera
highbury90 Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Postad 7 Augusti , 2007 Har medrigg just nu så skulle inte tro det Såg denna igår: Knappen som är short går all in du i sb synar BB har hyfsad stack och går också all in du synar igen. JT vs AQ vs KK KQxxA Tja kalla det medrigg Citera
joggystyle Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Såg denna igår: Knappen som är short går all in du i sb synar BB har hyfsad stack och går också all in du synar igen. JT vs AQ vs KKKQxxA Tja kalla det medrigg Nja inte riktigt så va det om jag minns rätt, det va väll jag som höjde från knappen med JT och båda blindsen ställde......lotto turnering så blev tvungen att syna. Klonk på rivern =) Citera
A0Poker Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Poker är ett slumpmässigt spel särskilt i turneringar där ett misstag är detsamma som slutet på spelet. Citera
highbury90 Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Förstår inte varför dem har denna lottostruktur när dem vill få fram ett slagkraftigt team inför ept. Upplägget med en serie av turneringar är ju perfekt såklart, men varför inte även ha en vettig struktur. Antar att det är standard på B2B, men förra året till wsop hade dem iaf. 10K i startmarker, vilket gjorde att man kunde spela poker lite längre än till level 4 iaf... Citera
jaroiten Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Postad 11 Augusti , 2007 1 deltävling kvar, hur ser det ut för alla pf:are då? För mig ser det rätt så mörkt ut, men gdaily ser det iaf hyfsat ut för.. Citera
Recommended Posts