Gå till innehåll

Experience Life As A Poker Pro SÄSONG 3


Recommended Posts

Martinspoker proudly presents:

 

EXPERIENCE LIFE AS A POKER PRO SEASON III

 

After two successful seasons, with several great results and experiences, it is now your turn to become a part of Team Martinspoker in next season’s EPT tournaments. The Experience Life as a Poker Pro qualification, has a total value of 350 000 euros for the players.

 

“Experience Life as a Poker Pro gives all players, high or low stakes, the chance to live the life as a poker pro. My first big tournament win came in Baden’s EPT tournament 2005 after becoming a member in Team Martinspoker” (Patrik Antonius)

 

10 players from Martinspoker will qualify for 3 EPT tournaments including buy-ins, hotels, flights and 300 euros in spending money as members of Team Martinspoker. 2 of the 10 players will then go on to play the EPT final in Monte Carlo 2008 and WSOP main event 2008, based upon performance during the 3 EPT tournaments. 50% of everything you make, you keep!

 

Earn 10 000 VIP** points between May 1 - July 27, and you will automatically be registered to play in all the Experience Life as a Poker Pro qualifications July 30 - August 12. The 10 000 VIP points will stay in your possession. You can earn VIP points in both Martinspoker and CardRoom2*.

 

You can still register for every individual Experience Life as a Poker Pro qualifications, but to play all would then require 16 000 VIP points. In this case you can also use VIP points earned before the start of the Experience Life as a Poker Pro campaign and after July 27.

 

 

LÄS KOMPLETTA INFORMATION FRÅN http://www.martinspoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

har ni som spelat in de 10k poäng fått någon bekräftelse på detta? Jag spelade ihop mina sista poäng under dagen igår och blev lite osäker på om man var tvungen att få ihop poängen innan den 27:e eller om det var okej att använde den 27:e också.

 

Men en plats ska jag ta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spela INTE på martinspoker, dom höll inte vad dom lovade i förra kampanjen som gjordes i samarbete med pokerforum.. de som spelade in 500 VIP var lovade en freeroll med en ganska ok prispott, men när dom insåg att inte alls så många som de trott spelat in poängen tog de bort ca 80%!!! av prispotten..

 

kan mkt väl hända igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär då har Sickan varit i kontakt med supporten på martinspoker. Det finns en lista på hemsidan där alla som kvalificerat sig finns uppradade. Klicka på:http://www.martinspoker.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1577&Itemid=44

För att kolla om ni är med!

 

See you at the tables!

 

Edut: Motståndet ser minst sagt jobbigt ut; spontant känns det som om det blir Experience Life As a Poker Fish för min del...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg denna igår: Knappen som är short går all in du i sb synar BB har hyfsad stack och går också all in du synar igen. JT vs AQ vs KK

KQxxA

Tja kalla det medrigg :lol:

 

 

 

Nja inte riktigt så va det om jag minns rätt, det va väll jag som höjde från knappen med JT och båda blindsen ställde......lotto turnering så blev tvungen att syna. Klonk på rivern =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför dem har denna lottostruktur när dem vill få fram ett slagkraftigt team inför ept. Upplägget med en serie av turneringar är ju perfekt såklart, men varför inte även ha en vettig struktur. Antar att det är standard på B2B, men förra året till wsop hade dem iaf. 10K i startmarker, vilket gjorde att man kunde spela poker lite längre än till level 4 iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...