Gå till innehåll

Häger goes NL100 dagbok med siktet högt ställt.


hager

Recommended Posts

lycka till

 

PT är överlägset PO, har själv använt PO största delen av min tid men fyfan vad det buggar. PT tar ju hand historiken från hårdisken och gör således aldrig fel i den meningen.

 

att nämna är väl att skillnaden på spelet mellan NL100 och NL200 är ganska stort. vid NL200 börjar det helt plöttsligt bli ganska mycket pengar så är en hel del bra spelare där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till, kommer säkert gå bra..du har ju snart rulle för NL200.

 

Berätta gärna hur du använder PT, PO, hur mycket och hur svårt/lätt du tycker det är att använda. Vad du drar fördel av och vad du tycker stör dig.

 

Klonk it...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit uppe och provat lite på NL200, bestämt mig för att inte spela förän jag har minst $6k. Men sen så diskuterade jag lite med mig själv och nu får jag känna på det lite;)

 

Visst, det var en markant skillnad på spelat mellan nl100/nl200. Men inte alls lika aggressivt spel. Kanske är helt ute och cyklar men tycker att spelet känns enklare på nl200. Det är inte alls vanligt med 3-betar pre, vilket det är på nl100.

 

Svårt att få förklarat det jag vill ha sagt:) Men det känns oftare som att degen åker in på nl100 p.ga. väldigt aggresivt spel från alla håll.

Kan ju vara så att jag är smått scaredmoney på nl200 också, men tror inte direkt det.

 

ja, det känns väl som att spelet är "lättare" i början eftesom det är mycket större brist på fisk som betar med allt och drar ut :)

 

Måste man manuellt peta in historiken i PO?

 

i PO nej, den tar händerna från chatten. därav följer händer du spelat utan PO på inte med i uträkningen, och den hoppar över en hel del händer ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det är ju kanske inte så bra. Vad tycker du om själva programmen i helhet då? Svåra att lära sig?

 

ja, själva programmet är faktikst ganska bra endå, om man bortser från buggarna i programmvaran.

 

det är lätt att lära sig, får all info man vill ha osv.

 

 

PT är ju helt klart svårare att lära sig och man måste dessutom ha gametime för att få ett table overlay.

 

men skulle endå rekomendera PT, iomed att PO tar halva datorns kraft (fråga mig inte varför) och hoppar över en hel del händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har både PO och PT, använder dem aldrig när jag spelar, får för mig att de laggar datorn. PT skaffade jag egentligen bara för att smälla upp en graf över mina senaste 200k händer för att svettas lite men jag fattade inte hur graferna funkade i programmet och orkade inte ta reda på det heller. Sedan dess ligger PT och dammar. Hade ändå inte haft tid att sitta och analysera massa tråkiga siffror, spelet funkar okej ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...