Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ser majbonusen likadan ut som aprilbonusen?

Nej, tyvärr har vi inte hunnit ändra infon här på PF. I maj har vi bonusar med endast 5xMPP i krav en på $100, en på $250 och en på $500. Full information finns på http://www.parbet.com.

Denna bonus går tyvärr inte att ta om man är med i vårt Vegas race men signar ni upp via pokerforum får ni fortfarande en kortlek efter 1000 inspelade MPP.

Postad

hej

är det så att bara vi som anmält oss till racet via pf inte får tillgång till både bonus och race? kan inte hitta nåt i de länkar som skickades ut i mailet om att de blockar varandra, "Nu kan alla ta en av våra 3 påfyllningsbonusar.". är det nåt jag bommat nånstans?

Postad
hej

är det så att bara vi som anmält oss till racet via pf inte får tillgång till både bonus och race? kan inte hitta nåt i de länkar som skickades ut i mailet om att de blockar varandra, "Nu kan alla ta en av våra 3 påfyllningsbonusar.". är det nåt jag bommat nånstans?

Hej,

Inte bara ni som anmält vi PF utan även andra. Borde nog stått i mailet, jag ber om ursäkt för det.