Cleburne Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Om man är moderator så kan man banna dem när de startar såna här trådar... Citera
Machmalo Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Om fisken är liten så bryter man nacken av den, om det är en större fisk kan man antingen slå ihjäl den med något redskap, eller döda den med en kniv. Citera
glasse Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Som rutinerad fiskare så är Machmalos råd mycket bra ! Citera
Lodnert Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Jo bryta nacken på fisken är det effektivaste. Läste dessutom att det är djurplågeri att spola ner den i toaletten... Citera
andand Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 ... När någon vänlig själ sent omsider kommer att ge dig svaret du söker kommer det troligen att kunna sammanfattas så här: ABC-poker. Citera
PsychicIor Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Dynamit..... mkt effektivt. Vänta in bra läge....BOOOOM...sprängd fisk... Citera
superlirarn Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Jag vet inte men atombomb har iaf jag hölrt funka bra.... Citera
crillux Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Jag vet inte men atombomb har iaf jag hölrt funka bra.... Så mycket tråkiga sidoeffekter bara. Annars är det ett bra sätt. Citera
Recommended Posts