Kafka Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Vi är ett gäng (över ett år 40-50st) som samlas och lirar varannan vecka och nu skulle vi vilja anordna online-turneringar. Vilken sajt skulle ni rekommendera? Citera
Ängeln17 Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Beror på. Pokerstars privata MTT har bara en hastighet för blindperioden, har jag för mig. Full Tilt kan du välja på. SvS funkade oxå bra. Om fler siter har det vet jag ej. Är nog egentligen mest en fråga om var man trivs bäst och om alla har konton eller vill öppna konto på siten. Citera
vetgirig Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 På Ongame har man många möjligheter att välja hur en privat turnering skall vara utformad. - Starttid - Speltyp Texas, Omaha, 7-card stud, 5-korts draw osv - NL/FL/PL - Buy-in -Spelare per bord - Blindsnivåer - Prisstruktur normal/steep/flat eller vinnaren tar allt - Återköp eller ej. Man kan även lösenordsskydda turneringarna så inte obehöriga spelar dem. Citera
Kafka Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2007 Beror på. Full Tilt kan du välja på. Är det verkligen så illa att man fortfarande måste maila FullTilt för att skapa privata turneringar?! http://pokerforums.fulltiltpoker.com/online-poker-play7787-0-asc-0.html Citera
EttanP Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Är det någon som vet om det går att skapa/spela privata turneringar där några kan sitta och spela från samma IP adress? Citera
Recommended Posts