Mr.Gul Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 När ska man sluta när man lirar cash game? Asså vid vilken % av sin start summa och man går in med max. Citera
Wimp Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Vem sa att man ska sluta för att man vinner? Och förlorar du, då känner du nog bäst.. Jag menar, du kan ju ha suttit och vunnit i fyra timmar på samma bord. Pang, du springer in med KK i AA och förlorar 90% stack, men känner ändå att du kan dominera och vinna tillbaka. Gå på känsla, är du vinnare, sitt kvar, annars kan du nog resa dig upp göra annat. Bara en tanke. Citera
jacobmal Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 när ska jag sälja mina indienfonder? Citera
Wimp Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 aldrig, hört att fonderna där går ko-losalt bra. fniss. Citera
Mr.Gul Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Postad 29 April , 2007 aldrig, hört att fonderna där går ko-losalt bra. fniss. Har några i ryssland som funkar! Hur som helst på denna gammla goda tiden när det gick att vinna så lirade .05/.10. Började med 10 och gick där i från med ca13 då var målet 10$ iveckan. Citera
Stinkbock Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 suck.. Sluta när du inte vill spela poker längre. Möjligtvis att du kan sluta/byta bord om du verkligen inte gillar den image du har vid bordet/borden. Det är väl dock inte så mkt o tänka på om man inte lirar 5/10+ Citera
Svinto Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 Har några i ryssland som funkar! Hur som helst på denna gammla goda tiden när det gick att vinna så lirade .05/.10. Började med 10 och gick där i från med ca13 då var målet 10$ iveckan. I så fall är det ju enkelt. Sluta när du har 100% av startsumman kvar. Citera
bananuz Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Jag tror inte det har nånting med startsumman att göra, snarare i vilken mental balans man befinner sig i. Exv kan det nog vara en god idé att ta en paus efter en riktig bad beat. Eller överhuvudtaget när man märker att man börjar frångå sitt grundspel (till det sämre förstås) pga förluster / trötthet o.d. Citera
Recommended Posts