Njursparven Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2007 Nickar MormorAce på party. Har inte börjat något vidare, har i princip startstack i alla turnering för tillfället, förutom big deal på eurobet där jag redan är ute. Citera
Verso66 Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Tappat ner till drygt startstack även jag. Kort tom och en sjukt dålig bluff sedan var man tebaks igen Citera
Verso66 Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Ser att du tagit dig! Har själv drygt 18k:-) Citera
slashyboy Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Nickar MormorAce på party. Har inte börjat något vidare, har i princip startstack i alla turnering för tillfället, förutom big deal på eurobet där jag redan är ute. SÖÖÖK dig till railtråden:-D Citera
heddy Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 hur gick det nu då i alla turneringar? i wanna see haaaanndddssss Citera
Ludas Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Nu vill vi ha en liten sammanfattning! Klonkat nånting fett? Citera
Njursparven Postad 14 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2007 Kom 6a i partys 300k, vilket gav $10300 ungefär. Men jag får bara behålla runt 8k eftersom att gibbson hade 20% i mig. . Ska kolla om jag hittar några roliga händer som jag kan lägga upp. Jag är nöjd med mitt spel och det flyter på bra. Är upp runt $11k hittills i maj. Nattens stora höjdpunbkt blir FTOPS #4 med en buyin på $1060 och $300k gtd. Nån mer som ska spela den? Citera
Njursparven Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 Leder 109+R på stars med 11 kvar och har average i FTOPS #4. Jobbaaaaa!!!!!!!! Citera
Njursparven Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 JAHA DET VAR JU ROLIGT!!!!!!!!!!!!! Går in på finalbordet som chiptvåa med dubbla average. Åker på några brutala jävla smällar och slutar som 7a. Kvar i ftops med lite under average dock. Citera
Njursparven Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 ITM nu i ftops, är dock ganska short, men jag hade tänkt plocka hem den iaf! Citera
Doubleofaces Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 tråkigt. 1,4k för besväret iallafall! bra jobbat med turneringarna, impad! var det inte i lite väl tidig position du ställde med A3h där? nästan så du hade överlevt ännu en runda, eller? only learning. hur ligger det till med jobb och så för dig nu då, efter att ha haft natten fullt upp? Citera
Njursparven Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 tråkigt. 1,4k för besväret iallafall!bra jobbat med turneringarna, impad! var det inte i lite väl tidig position du ställde med A3h där? nästan så du hade överlevt ännu en runda, eller? only learning. hur ligger det till med jobb och så för dig nu då, efter att ha haft natten fullt upp? Tackar! Hade bara 7,5bb i stacken så det var bara att ställa med lite vadsomhelst, väldigt standard. Ska faktiskt kila iväg till plugget nu, börjar 9.05. Koffeinpiller is the shit. Citera
sorkenkk Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Pushen är helt klart korrekt. Bra spelat ändå. Snart hittar du klonken. Citera
Doubleofaces Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 haha. ironiskt hur han klonkar ca. 100000k sek och man beklagar sig över att man snart hittar klonken, allt som student. beundransvärt... btw. berätta mer om koffeinpiller är du snäll. hehe. Citera
Njursparven Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 haha. ironiskt hur han klonkar ca. 100000k sek och man beklagar sig över att man snart hittar klonken, allt som student. beundransvärt... btw. berätta mer om koffeinpiller är du snäll. hehe. Hehe, man blir ju lite skadad. Självklart är det väldigt mycket pengar som jag är oerhört nöjd över, men det är känslan av att VINNA jag vill åt också. Koffeinpiller kan man köpa receptfritt på apoteket, en grinders bäste vän. Citera
sorkenkk Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Koffeinpiller kan man köpa receptfritt på apoteket, en grinders bäste vän. Hur mycket koffein innehåller dom som finns att köpa på Apoteket? Man kan väl inte köpa spec många på en gång heller? Själv föredrar jag att köpa från något företag som säljer kosttillskott på nätet. De är billiga och säljer storpack. Typ http://www.farmacia.cc (ALERT FX) Citera
Njursparven Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 Hur mycket koffein innehåller dom som finns att köpa på Apoteket? Man kan väl inte köpa spec många på en gång heller? Själv föredrar jag att köpa från något företag som säljer kosttillskott på nätet. De är billiga och säljer storpack. Typ http://www.farmacia.cc (ALERT FX) 30 piller per burk och 100mg i varje, kostar 40kr. Biter hyfsat på mig då jag inte dricker kaffe regelbundet. Tack för tipset, ska kolla upp det om jag blir avtrubbad. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Är koffeinpillerna receptfria, hade för mig att dom slutade med det för ett år sedan eller nått. Blir till att köpa imorn. Har för mig att ett piller motsvarar 3 koppar kaffe eller nått, men det är bara va ja hört nånstans. Citera
Njursparven Postad 16 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2007 Då var man igång igen, har varit väldigt kallt ikväll men är på igång i FTOPS #5 HOSE. 5/620 för tillfället. Citera
Njursparven Postad 16 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2007 Omringad av rödingar!! Citera
sorkenkk Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 30 piller per burk och 100mg i varje, kostar 40kr. Biter hyfsat på mig då jag inte dricker kaffe regelbundet. Tack för tipset, ska kolla upp det om jag blir avtrubbad. Okej. Köper man från Farmacia får man en burk på 200 pilller som innehåller 200mg koffein styck för 79kr. Lite skillnad Citera
Recommended Posts