Gå till innehåll

Kraclobs Dagbok, Life goes on.


kraclob

Recommended Posts

  • Svars 921
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

öser du sng på champs? bra drag där?

Lirar några 100+ per dag blir inte så många förvånadsvärt bra tempo på HU 200+ har ofta tre bord uppe. Inge super grinder där än men känns som det är ganska bra motstånd på 200+ nellyman och sicktheif sitter på varje sng :)

 

EDIT: lät en polare lira några 10-20$ HUs och fan värsta jag sett han är sjukt dålig men fan motståndarna var fan ännu sämre helt sjukt. Han bluffar all in på turn med noll FE för Fi. FI blixt foldar. Fan humor på hög nivå. Om de finns några HU SNG wannabes där ute är PC ett bra ställe att börja bygga.

 

EDIT2: lol nu blev han sur för jag kalla honom fisk på ett forum så nu är det Live HU for ROLLZ.........= Pizza.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på 90's ikväll var absolut sämsta kvällen på 90's någonsin allt var bra tills polarens flickvän fick för sig att strula me den annan kille tre meter ifrån polaren vilket resulterar atthan blir utslängd efter ha försökt att sparka ner killen. och att hon glider upp till mig 2 sec efter (fortfarande chockad av vad som hänt) och säger jagoch david är inte ihopp längre (WTF!?!?!) blir totalställd bara kollar in i väggen och sen ger mig ut för att hitta min polare som är borta svarar inte poå några samtal heller. Skickat " det du gjorde var både oförståeligt och oförlåteligt jag hoppas att jag aldrig ser dig i livet igen...för då vet jag inte vad jag gör"

 

vilket är både det mest skrämmande och ärligaste jag någonsin skrivit i ett sms.

 

Nu sk jag ut igen och leta efter min kamrat och bara hoppas att han inte har tagit den enkla vägen ut.

 

Fy fan vad livet SUGER!

 

om någon vet vad en halvt suicidal 22 års grabb skulle vända sig får dem gärna posta här eller skicka ett pm.

 

Ska ut och bestiga hammarbykullen nu. dt är iaf vad jag skulle gjort om jag blivit lika sårad som honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dröjer väl inte länge förrens det stå att du lirar 500ingar och skottat PLO så du gular....

 

Jo, testade ett CG skott på 2.5/5..........CG SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGER

 

 

***** PokerChamps Hand History for Game 243717265 *****

NL $2.50/$5 Texas Hold'em - Saturday, August 25, 10:35:43 GMT 2007

Table Nitrogen 03 6-max (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of active players : 6

Seat 1: Evil Turtle ( $522.40 )

Seat 2: soul pro ( $513.90 )

Seat 3: Rocc64 ( $1,030 )

Seat 4: SugarRayL ( $276.75 )

Seat 5: Kraclob ( $469.45 )

Seat 6: Pinko ( $98 )

Rocc64 posts small blind [$2.50]

SugarRayL posts big blind [$5]

** Dealing down cards **

Dealt to Kraclob [ Qh, Ad ]

Kraclob raises to [$15]

Pinko folds

Evil Turtle raises to [$55]

soul pro folds

Rocc64 folds

SugarRayL folds

Kraclob calls [$40]

** Dealing Flop ** [ Js, Kd, Tc ]

Kraclob checks

Evil Turtle bets [$100]

Kraclob calls [$100]

** Dealing Turn ** [ Jd ]

Kraclob checks

Evil Turtle bets [$150]

Kraclob goes all-in

Kraclob raises to [$314.45]

Evil Turtle calls [$164.45]

** Showdown **

Evil Turtle shows [ Kh, As ]

Kraclob shows [ Qh, Ad ]

** Dealing River ** [ Kc ]

** Hand Conclusion **

Evil Turtle wins $943.40 from main pot with full house, Kings full of Jacks

************ Game 243717265 ends ************

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktig träskdag! ner runt 2k just nu inget har suttit. sen skotta jag en 500$ HU mot den regularen jag tycker är sämst på nätverket. bluffa bort halva stacken 5 handen sen fick han AA några händer senare och jag trodde på mitt par. ILLA!

 

Jaja känner mig inte tiltad iaf. Ska iväg till partipoker och lira deras månadsfinal snart. längesen jag lirade live.

 

Annars funderar jag på ett nytt fyndigt namn på dagboken, men lär dröja ett tag innan jag kommer på något nytt som håller samma standard som nuvarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och skottar 5/10 på betfair just nu. Lirar bara ett bord men har 4k på det just nu :) Kanske man ska gå över till CG :D

 

så just nu är mitt 10k mål mött men vi får se hur jag ligger till när dagens grind är över. Antagligen blir det att jag cashar ut endel och köper ny tv och ps3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se att det går bra för dig! Och att du är borta från mina Ongame-bord ;)

 

körde några kval och BD idag(redan ute) och jag förstår varför jag lämnade det 88 vs 99 i oviktigt läge= Klonk KK vs JJ i viktigt läge = Torsk. AT på TT4 floppen självklart har han 44. Så gott som färdig spelat för mig på ongame ska cleare det sista av bonusen i vecken sen bye bye på ett tag.

 

Snart är det BetFair weekly igen, grymt taggad kommer bli storklonk som vanligt. Tom stakat Skanke i den turren för att få ut mer värde ur den :D

 

Pokerchamps rullen ligger runt 9k nu. kommit på att jag nog inte cashar ut när jag når 10k för det är en stabil rulle för nivån jag lirar på nu utan kommer casha ut det jag har över 10k. Första målet är 15k då 5k ska ut till tv och ps3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stort grattis, hur mkt är paketet värt? ska du spela...?

 

hur många var på månadsfinalen på parti förresten? skulle dit men blev changed plans.

 

Paketet är värt 23k $. Jag siktar på att spela kan bli ändrade planer men i dagsläget är jag toktaggad på att lira.

 

Månadsfinalen på parti var på 1100kr men då ingick mat också. Ganska nice. Tiltar enkelt live dock och åkte som sjua efter tappat endel på dåliga bluffar.

 

Sov Gott Gott Folk! Vet att jag inte kommer somna i första taget iaf :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...