Gå till innehåll

Uppdatering av everest ser ut som skit.


kvarko

Recommended Posts

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lobbyn är klart mkt bättre, men sparas inte "min lista"? WTF

 

 

bara jag som har gigantiska lag-problem med GT+?

 

Mitt flyter på som förr, kör du senaste verren av GT+?

 

 

Man kan inte markera det man har skrivit i med musen utan man får radera manuellt med tangentbordet efter att man har markerat rutan. Sen skriva in igen vad man ska betta. Riktigt jobbigt.

 

Detta är alltså bara om man har skrivit i något en gång och ska ändra det.

 

Jag tyckte detta var jobbigt de första 3 gångerna man försökte göra på "gamla" sättet. Skriver du fel får du ist använda backspace (sudda knappen) svårare än så är det ju inte. Enligt min mening är bara en vanesak och är ungefär lika jobbigt som att dubbeklicka med musen som man var tungen att göra innan för att markera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

XaaL skrev:

Det är ju sjukt det de har gjort med "raiserutan".

Nu är det jätte omständigt att ändra hur mycket man ska höja om man råkar skriva 93 istället för 39...

De har gjort om hela den och vi måste ha tillbaka den gamla!!

dapine87 skrev:

aa fyfan vad detta suger stenhårt

 

håller med....

LOL jag trodde det var jag som va dålig med tryckningarna, men nu vet jag varför iaf... De har gjort om den till likadan som de har på svenska spel eller??

 

Ändra plz.... Den e svårmanövrerad ffs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[...]

1) Förstås katastrof att "custom list" inte minns mellan sessionerna, detta antar jag dock att de kommer fixa rätt snabbt och enkelt.

[...]

 

...

 

Att "Min lista" inte sparas är en bugg som vi kommer att åtgärda så snart som möjligt, likväl som vissa andra ändringar. Detta bör ske under veckan.

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde ni inte uppdaterat nått vettigt? Typ snabbare dealning av korten och kortare paus mellan händerna så att det blir fler händer/bordstimma, borde ju rimligen vara lönsamt även för er..

Nej men det gillar ju inte dom dumma fransmännen som vi alla tjänar pengar på!!! Fler fransmän som gular = vi svenska grinders blir rika och fransmännen degar in mer pengar som hamnar i omlopp på sidan.

 

=S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde ni inte uppdaterat nått vettigt? Typ snabbare dealning av korten och kortare paus mellan händerna så att det blir fler händer/bordstimma, borde ju rimligen vara lönsamt även för er..

 

Word, snabbare utdelning av händer borde vara prio 1. Största flawen med Everest annars gillar jag klienten som fan, men riktigt seg kortutdelning o händer/h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Word, snabbare utdelning av händer borde vara prio 1. Största flawen med Everest annars gillar jag klienten som fan, men riktigt seg kortutdelning o händer/h

 

Om jag inte minns fel så var väl nåt snack om att fransmännen inte skulle hinna med och en del av de redan nu tyckte att det gick för fort! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Word, snabbare utdelning av händer borde vara prio 1. Största flawen med Everest annars gillar jag klienten som fan, men riktigt seg kortutdelning o händer/h

 

Största flawen ligger i att det inte finns någon miniview.

Som det är nu går det bara att spela 4 bord utan överlapp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det som stör mig mest är att funktionen "bring table to front when its my turn" inte fungerar korrekt i vista. har man bara everest bord uppe fungerar den, men med andra samkörda program (utforskarn, firefox, andra pokerklienter), så funkar det inte.

grymt störande när man spelar 6 bord och samtidigt surfar för att man inte får tillräckligt med stimulans..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går ju fortfarande inte att spela mer än 4 bord utan överlapp även om man krymper maximalt med 1200x1600.

 

Går att få mindre bord om man trixar lite:

 

Klicka upp åtta bord så dom hamnar i samma grupp i aktivitetsfältet

Högerklicka på gruppen och välj "sida vid sida"

Nu kommer windows att ändra upplösning på borden så dom får platts på din skärm, dock kommer undre delen av borden att skalas av. För att få med hela borden måste du stänga ner de bord som du har uppe, starta sedan upp några nya bord, de kommer att vara kompletta.

 

 

upplsningru1.th.jpg

 

 

 

Före:

 

fresg0.th.jpg

 

Efter:

 

efterpt0.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte göra som du sa Memory. Startade upp 8 bord, klickade sedan upp aktivitetshanteraren, gick in på fliken fönster, tryckte sedan på "Sida vid sida" som du sa och stängde ner alla bord för att sedan öpnna 8 nya, men mina bord blev extremt små. :lol:

 

btw aktivitetsfönstret är väl samma som aktivitetshanteraren? :rolleyes:

 

 

http://img71.imageshack.us/my.php?image=bahpu2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte göra som du sa Memory. Startade upp 8 bord, klickade sedan upp aktivitetshanteraren, gick in på fliken fönster, tryckte sedan på "Sida vid sida" som du sa och stängde ner alla bord för att sedan öpnna 8 nya, men mina bord blev extremt små. :lol:

 

btw aktivitetsfönstret är väl samma som aktivitetshanteraren? :rolleyes:

 

 

http://img71.imageshack.us/my.php?image=bahpu2.jpg

 

Vad har du för upplösning på skärmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...