bandini Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Nån fler än jag som har extremt stora problem efter uppdateringen. Bord som stängs ned, handhistorik som inte funkar, man blir sittandes på bord där man inte kan spela och inte lämna bordet. Har ni "top men working on it" Everest eller? Citera
lasse1961 Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Everestpoker.exe tar 97-99 % av alla cpukraft i datorn laggar/kastar ut en ur händerna. Skärp er everest och fixa problemet nu. Testar ni inte er mjukvara innan ni lägger ut det??? Svar från everest: Tack för ditt mejl. Detta problem uppstod när den nya lobbyn lanserades, och vi arbetar just nu på att åtgärda detta. Vi ursäktar oss för besväret detta orsakat dig och tackar dig för ditt tålamod. FAan blir utkastad när man sitter med nötterna......skit Citera
Pepperpum Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Men ärligt talat Everest. Nu har ju problemet varat ett bra tag...när har ni tänkt att åtgärda buggarna i er klient? Det händer ju gång på annan att man blir sit out för att man inte hunnit få ens båda hålkorten innan tiden är slut...Vet inte hur mycket jag personligen har förlorat på det här, men ni måste ju förlora tusentals dollar i timmen... Finns det nån uppdatering på g? Citera
Pepperpum Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Men ärligt talat Everest. Nu har ju problemet varat ett bra tag...när har ni tänkt att åtgärda buggarna i er klient? Det händer ju gång på annan att man blir sit out för att man inte hunnit få ens båda hålkorten innan tiden är slut...Vet inte hur mycket jag personligen har förlorat på det här, men ni måste ju förlora tusentals dollar i timmen... Finns det nån uppdatering på g? Citera
Duracell Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Är det bara jag som råkar ut för ca 7-8 "applikationsfel" per timme vilket gör att mitt bord stängs ner och jag får leta nya och börja blinda på nytt igen! så jävla illa !! :evil: Citera
EverestPoker Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 En uppdatering kommer troligtvis att lanseras inom några dagar. Vi arbetar på att fixa bland annat följande buggar: cpu-användning Begränsning på antal bord som kan spelas på en gång Giv-ID som inte sparas "Min lista" som inte sparas Vi beslutade att vänta med uppdateringen så att vi kan åtgärda så mycket som möjligt på en gång (i annat fall skulle vi behöva vänta några veckor till). Jag rekommenderar er att inte spela vid fler än ett bord i taget tillsvidare. Citera
Memory Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 En uppdatering kommer troligtvis att lanseras inom några dagar. Vi arbetar på att fixa bland annat följande buggar: cpu-användning Begränsning på antal bord som kan spelas på en gång Giv-ID som inte sparas "Min lista" som inte sparas Vi beslutade att vänta med uppdateringen så att vi kan åtgärda så mycket som möjligt på en gång (i annat fall skulle vi behöva vänta några veckor till). Jag rekommenderar er att inte spela vid fler än ett bord i taget tillsvidare. Vad händer om man spelar flera? Citera
Pepperpum Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Vad händer om man spelar flera? Riggen börjar motarbeta dig hårdare än nånsin förr För mig innebär 3+ bord att det börjar sega ihop och plötsligt sitter man ute, men inget värre än så som jag märkt...tre fungerar bra iaf. Everest: bra att ni tar tag i allt på en gång, ni är förlåtna Citera
Memory Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Riggen börjar motarbeta dig hårdare än nånsin förr För mig innebär 3+ bord att det börjar sega ihop och plötsligt sitter man ute, men inget värre än så som jag märkt...tre fungerar bra iaf. Everest: bra att ni tar tag i allt på en gång, ni är förlåtna hmm, jag har inte märkt nån skillnad mot innan uppdateringen trots att jag spelar 6-8 bord. Medrigg??? Citera
Pepperpum Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 hmm, jag har inte märkt nån skillnad mot innan uppdateringen trots att jag spelar 6-8 bord. Medrigg??? Hehe, facit för idag: 7 förlorade AA (6 var all-in pre), 5 QQ (alla pre), 2 KK (1 pre) och 4 förlorade 17-outsare med all-in på floppen...så nog lever riggen alltid Skämt åsido, det är mest segheten jag reagerat på. Citera
XaaL Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Sparas inte handhistoriken som den ska?! Citera
Zyr Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 sajten funkar som den ska nu, kanske lite seg, men inget o göra åt Citera
Recommended Posts