aspelin Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Känns som ett konstigt resonemang. Du behöver ju inte vara den bästa spelaren vid bordet för att spelet ska vara vinstgivande. Klart att man inte lämnar ett bord med 8 fiskar bara för att det finns 1 spelare som är bättre än man själv. Det är max 2 spelare ifa han spelar HU.. (lite svårt att klämma in 8 fiskar då). Citera
KungKroon Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Det är max 2 spelare ifa han spelar HU.. (lite svårt att klämma in 8 fiskar då). haha, sry missade det Då är det självklart rätt att dra från bordet om man inte är bäst. Citera
Badjes Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Lirat mot klättermus litegrann nu, han imponerade inte alls? Citera
svint0 Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Hilmarch på SS 5-10 är sjukt bra Hilmarch spelar 10-20 nu. Värsta streaken Citera
TheoneXXL Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Vad menar du Svint0 ? Har spelat lite mot Hilmarch och tycker det är svårt att få grepp om honom.... Citera
jimenez Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 -------------------------------------------------------------------------------- Vad tycker ni om JessicAA? Spelar en del 25/50 om jag inte minns fel. __________________ bzkt: att spela mot ruterkung är ju som att snorta kola och knulla en modell.. det kan gå lite hur som helst Har spelat mot JessicAA ett par gånger, hon verkar vara en solid ABC-spelare.. Citera
-Gilbuert- Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 jagar1337 e mkt vass, typ bäst i världen på att sätta backdoors. synade ned mig med a-hög i en 55k pott då jag allinbluffa mitt missade stegdrag. sjuka spel han gör men han e bra utan tvekan. drickamick har sina stunder han också. ibland undrar man om han e kroniskt tilt men vinner verkar han göra Citera
stackbrat Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Baluupaz är ändå en av de solidare spelarna. Sjukt bra månadsresultat hittils i Juni iaf. Citera
Bohusgården Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Jarnis spelar jävligt bra på 10-20 tycker jag. Har även sett honom nån gång på 25-50 och även högre. Men har la vart på tilten han vart uppe och skottat. Citera
Tottyville Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Vilka är bäst på 1-2 och 2.5-5? Top fem på respektive nivå från er som grindar där. Citera
Rammy Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Har rätt nyligen börjat grinda 2,5-5 och den enda som jag gärna undviker är Jerico (fast han är den i min PT databas jag har flest händer mot hur nu det kommer sig, troligtvis nån lång session vid samma bord). Annars är det mest fisk och semi-fisk även där. Citera
Jerico Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 astronaut är annars rätt besvärlig på 2.5/5... Citera
Patfor Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 På 0,5/1 så regerar kungrickard när han är där, tinusen har inte många förlustsessioener hon heller. Finns några bra spelare på 0,5/1 som inte går upp pga att det är så bra betalt där nere. Flera ligger ju på runt 20BB per bord och timme och spelar du 5 bord så ramlar det ju in en hundring i timmen och är mer eller mindre riskfritt. Tinusen ha nog bara en eller två en förlustsessioner av tjugo. Tinusen har en handfull duktiga spelare på 0,5/1 listade i sin dagbok. /Patfor Citera
batio Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 nån som har stats på mej? ja spelar 05-1pl på ss det går bra 90%fisk typ Citera
Rammy Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 astronaut är annars rätt besvärlig på 2.5/5... Väldigt sant, han hade jag glömt bort. Han aktar jag mig också för =) Citera
Bubbla Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Tinusen har en handfull duktiga spelare på 0,5/1 listade i sin dagbok. /Patfor Var kan jag hitta denna lista? Har letat lite utan att funnit. Ungefär vilket inlägg? Är ju 140 sidor. Citera
Jerico Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 På 0,5/1 så regerar kungrickard när han är där, tinusen har inte många förlustsessioener hon heller. Finns några bra spelare på 0,5/1 som inte går upp pga att det är så bra betalt där nere. Flera ligger ju på runt 20BB per bord och timme och spelar du 5 bord så ramlar det ju in en hundring i timmen och är mer eller mindre riskfritt. Tinusen ha nog bara en eller två en förlustsessioner av tjugo. Tinusen har en handfull duktiga spelare på 0,5/1 listade i sin dagbok. /Patfor Jag hävdar att om de har rulle och verkligen är bra ABC spelare gör de sig själva en björntjänst genom att inte ta sig upp på åtminstone 1/2 asap. Citera
tinusen Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Jag hävdar att om de har rulle och verkligen är bra ABC spelare gör de sig själva en björntjänst genom att inte ta sig upp på åtminstone 1/2 asap. O varför gör man sig en björntjänst?? tex jag anser att det ger minst lika bra med pengar på 0,5-1 kr som på 1-2 kr då ser jag ingen anledning till att gå upp, Citera
XarsioN Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 O varför gör man sig en björntjänst?? tex jag anser att det ger minst lika bra med pengar på 0,5-1 kr som på 1-2 kr då ser jag ingen anledning till att gå upp, Hur kan du göra lika mkt pengar på 0.5/1 som 1/2 ? Spelarna är helt värdelösa på båda nivåerna, om du inte gör mer pengar på 1/2 blir jag mycket förvånad... Citera
Jerico Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Även om det är så extremt slaskigt på 0.5/1 att man kan hålla dubbel winrate där jämfört med 1/2 så är det ju trevligt om man kan börja ta sig uppåt mot högre nivåer där man kan göra helt andra pengar. Citera
tinusen Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Hur kan du göra lika mkt pengar på 0.5/1 som 1/2 ? Spelarna är helt värdelösa på båda nivåerna, om du inte gör mer pengar på 1/2 blir jag mycket förvånad... oki har inte spelat så jättemycket på 1-2 kr men de ggr jag har gjort det så har jag plussat ungefär lika mycket sen så är min br för liten för tillfället för att gå upp insats. sen är väl spelet ungefär likadant lika mycket fiskar Citera
tinusen Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Även om det är så extremt slaskigt på 0.5/1 att man kan hålla dubbel winrate där jämfört med 1/2 så är det ju trevligt om man kan börja ta sig uppåt mot högre nivåer där man kan göra helt andra pengar. just nu har jag inga planer på att gå upp nivå dels för att br är för liten, pga att jag hela tiden plockar ut pengar o betalar av tråkiga avbetalningar som mitt kök, när det är klart så kommer jag ev börja spara till en högre br o ev gå upp insats. Citera
Jerico Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Jo BR är helt klart ett relevant hinder för att gå upp, det säger jag inget om. Citera
Recommended Posts