Gå till innehåll

Jessica lirar NL lowstake


Jessica

Recommended Posts

Hej! Var längesedan jag skrev på pokerforum men har tänkt börja spela NL på låga nivåer (efter långt break från pokern). Börjar på NL 0,25/0,5 med 15 inköp och skall försöka avancera uppåt med 15 inköp som bankrullekrav.

 

Kommer posta hh's samt försöka diskutera lite allmän NL teori här samt posta veckoresultat. Kommer lira på Något b2b skin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

15 inköp är ju mer eller mindre skott, iaf när han lirar nl400+ =)

 

Kommer följa detta! glglgl

 

lol varför är det inte skott på lägre nivåer? 15inköp är en fin rulle, dör inte direkt om det skulle gå dåligt, vilket det ej kommer för dom suger så jävla hårt på låga Nl nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

?

 

Tror att han syftar på att du vet ju att Fi sitter på en bra hand och att du kan släppa på flopp 722 typ.

 

Jag hade nog också synat men hatar att spela utan position, så jag släpper lätt på flopp.

 

Funderar också på att dega in typ 20-30 inköp på någon sida och grinda lite NL ibland. Varför just B2B?

 

Gl förresten, men du lär inte behöva de ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att han syftar på att du vet ju att Fi sitter på en bra hand och att du kan släppa på flopp 722 typ.

 

Jag hade nog också synat men hatar att spela utan position, så jag släpper lätt på flopp.

 

Funderar också på att dega in typ 20-30 inköp på någon sida och grinda lite NL ibland. Varför just B2B?

 

Gl förresten, men du lär inte behöva de ;)

 

Ok sorry trodde han menade något ironiskt, är så van att alla hatar mig på pokerforum:)

 

Floppen kom iaf 46dd Qo. Check raisde honom och han släppte.

Jag valde b2b för att alla sidor utom stars och b2b är riggade, samt så var det någon bonus Jimmie tippsade om..

Jag tycker NL är mycket roligare och mer intelektuellt stimulerande än fixed.

 

Fixed är för mekaniskt samt att små försök på comeback där ej har gått något bra..

 

Kul att många läser dagboken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...