Knugen Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Hej alla! Börjar bli riktigt trött på alla krånliga utbetalningsalternativ. När jag började spela nätpoker för ett helt gäng år sedan så plockade man ut alla sina vinster tillbaka till sitt VISA som man satt in pengarna med. Har kollat in ett gäng sajter på pokerguiden.se och på alla de sajter jag kollat så får man endast sätta tillbaka den summan man satt in till sitt VISA. Nu söker jag lite nya sajter att hämta pengar på, och jag vill ha en smidig utbetalningsmöjlighet, helst till VISA men Bankkonto funkar det också. Reggade mig på Parbet för ett par dagar sedan och vann lite dollars, när jag sedan skulle utbetala var jag tvungen att ta ut dom i en check för att sedan skicka ett mail till ecash med alla mina kontouppgifter inkl ett kontoutdrag för att dom skulle kunna sätta in pengarna på mitt konto, skitkass enligt mig. Samma sak gällde med neteller på Parbet, kunde endast ta ut det du satt in. Hjälp mig nu hitta lite bra pokersajter med bra utbetalningsmöjligheter, och gärna bra bonusar =) / Knugen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gislo Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Party party Poker - kom och klubba tyskar o ryssar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
purplecard Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Är det många tyskar och ryssar på gång in alltså? Vi satt och spekulerade om framtida marknader igår och nämnde just dessa. Japan nämndes oxå som ett pengastarkt land. Någon som vet mer om utvecklingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Ladbrokes har bästa! 2 dagar så har du dina dollars på kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Absolut bästa enligt min erfarenhet är 24hpoker. Jag har aldrig satt in en krona där men plockat ut vid flera tillfällen som mest £1200. Brukar ha dom dagen efter på mitt bankkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Samma sak gällde med neteller på Parbet, kunde endast ta ut det du satt in. Ja lr hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
widde_f Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Nån som vet hur det är med Betfair..Får man bara ta ut det man satt in..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knugen Postad 26 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2007 Absolut bästa enligt min erfarenhet är 24hpoker. Jag har aldrig satt in en krona där men plockat ut vid flera tillfällen som mest £1200. Brukar ha dom dagen efter på mitt bankkonto. Hur tar jag ut pengar från mitt 24hPoker konto? Det finns olika sätt att ta ut pengar på. Om du har satt in pengar via kreditkort så sätter vi tillbaka upp till det beloppet tillbaka till kortet. Information om andra sätt att ta ut pengar på finns under Betlaningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 På Stars kan du både sätta in och ta ut pengar med Visa. Dock minst $100 vid uttag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts