Gå till innehåll

Uttag till VISA


Knugen

Recommended Posts

Hej alla!

 

Börjar bli riktigt trött på alla krånliga utbetalningsalternativ. När jag började spela nätpoker för ett helt gäng år sedan så plockade man ut alla sina vinster tillbaka till sitt VISA som man satt in pengarna med.

 

Har kollat in ett gäng sajter på pokerguiden.se och på alla de sajter jag kollat så får man endast sätta tillbaka den summan man satt in till sitt VISA.

 

Nu söker jag lite nya sajter att hämta pengar på, och jag vill ha en smidig utbetalningsmöjlighet, helst till VISA men Bankkonto funkar det också.

 

Reggade mig på Parbet för ett par dagar sedan och vann lite dollars, när jag sedan skulle utbetala var jag tvungen att ta ut dom i en check för att sedan skicka ett mail till ecash med alla mina kontouppgifter inkl ett kontoutdrag för att dom skulle kunna sätta in pengarna på mitt konto, skitkass enligt mig.

Samma sak gällde med neteller på Parbet, kunde endast ta ut det du satt in.

 

Hjälp mig nu hitta lite bra pokersajter med bra utbetalningsmöjligheter, och gärna bra bonusar =)

 

/ Knugen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut bästa enligt min erfarenhet är 24hpoker. Jag har aldrig satt in en krona där men plockat ut vid flera tillfällen som mest £1200. Brukar ha dom dagen efter på mitt bankkonto.

 

Hur tar jag ut pengar från mitt 24hPoker konto?

Det finns olika sätt att ta ut pengar på. Om du har satt in pengar via kreditkort så sätter vi tillbaka upp till det beloppet tillbaka till kortet. Information om andra sätt att ta ut pengar på finns under Betlaningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...