Syer Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Sedan deras nya uppdatering kom, kan jag inte ta mig in på NL-borden, då börjar datorn hacka och partypoker hänger sig? Någon som har liknande problem eller vet hur man fixar det? tacksam för svar MVH Syer Citera
uo Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 allting stängs ner lite då och då, väldigt iriterande.... Kan väl ha hänt ca 9 gånger idag. Helt sanslöst jobbigt. Citera
KimHartman Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 PP hänger sig lite då och då för mej också, mycket irriterande. Citera
uo Postad 26 April , 2007 Rapport Postad 26 April , 2007 Någon som kan svara på hur jag får bort dem fett äckliga lila rutorna som PP ger mig där nere?! Så fort jag öppnar pokerklienten så kommer dem upp... utan att jag ens loggat in osv. Citera
Gerhard Postad 26 April , 2007 Rapport Postad 26 April , 2007 Generellt gäller att om man multitablar på Party Poker så skall man skaffa programmet "Party planner" (gratis nerladdning. Mycket strul undviks på så sätt. Citera
sentenced Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Kan man fixa nytt konto på party fast man redan har ett i sitt namn? Citera
checkamat Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Kan man fixa nytt konto på party fast man redan har ett i sitt namn? om det är ok att de tar bort det gamla så kan du bara skapa ett nytt med ny email och ny neteller/kreditkort gör det, sätt in pengar. efter ett tag kommer party stänga båda kontona och skicka ett email om att du har två konton och fråga vilket du vill behålla. Då svarar du det nya så för de över pengarna från ditt gamla. Citera
sentenced Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 seriöst? dom bryr sig alltså inte mer än så att man har flera konton? Citera
checkamat Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 de bryr sig väl rätt hårt eftersom de stänger båda kontona rätt snabbt. Men om det bara händer en gång så är det inga problem att göra som jag skrev Citera
Recommended Posts