cOP Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Ska jobba 11 timmar nu också, kommer nog bli lite jobbigt framåt slutet. Maj resultat: $11830/$6000 - 57500/40000 händer Måste kännas sjukt motiverande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 30 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Måste kännas sjukt motiverande... Hehe, nja, det är ändå en ganska skön känsla att gå o knega lite o få skit av kunder som klagar på att nått kostar 10kr för mycket osv, det skapar lite verklighetskänsla för pengar som man lätt kan tappa på vägen när man sitter o nöter. Tjena Dustinz, Bra dagbok! Jag lirar själv på Ipoker. Jag plussar stadigt på NL50, men så fort jag går upp till NL100 så går det åt helvete... sen är det tillbaka till NL50 igen. Vad ligger du på % Preflop/flop/turn? Har du några bra tips(du kan "PM"a mig) som jag kan prova inför mitt nästa försök, så kan jag återkomma om det funkar? Jag varierar ganska mycket i mitt spel. På Ipoker (NL200) tycker jag inte att aggresivitet till överdrivenhet har varit så lönsamt för min del, och många andra håller med mig. Vissa dagar ligger jag på 21/13/2.3 i stats (vpip,pfr,taf). Andra dagar kan jag ha 29/19/3 osv. Jag försöker variera mig så gott jag kan efter motståndet. Generellt sett kan jag bara ge dig tipset att inte spela för många bord när du går upp i nivå, ta det försiktigt tills du känner dig bekväm med motståndarna och summorna det rör sig om. GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 30 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Erik erik hoppas allt är kanon o du köper bilen i stockholm så du kan komma o hämta mig när ja kommer hem=) Usch så tilt man kan bli på live poker ibland torska en 750 dollars pott o en 500 dollars pott idag på 1/3 blinds men iaf går ja därifrån plus så sick önskar att du va här...kommer du eller?...kanske är vaken när du är på jobbet men du kolla det ja snacka med fia om du vet vad hmmm du kan gissa iaf... PÖSS Tjena gullet, vet fortfarande inte hur det blir, e typ en coinflip mellan att åka och inte...Tess uppskattade uppvaktningen, tog ett bra tag för henne o fundera ut vem det kunde vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Måste kännas sjukt motiverande... Jag tror det handlar om att få mer rutin på vardagen en att tjäna pengar. iallafall så är det så för mig. Jag klarar mig på pokern men jobbar några timmar extra i veckan bara för att hålla en hyffsad dyngsrytm och käka tre mål mat omdagen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 30 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Jag tror det handlar om att få mer rutin på vardagen en att tjäna pengar. iallafall så är det så för mig. Jag klarar mig på pokern men jobbar några timmar extra i veckan bara för att hålla en hyffsad dyngsrytm och käka tre mål mat omdagen =) Exakt samma här. Tyvärr lyckas jag varken käka 3 mål mat om dagen eller hålla någon hyffsad dygnsrytm tyvärr. Det jag älskar med jobbet är den relation man skaffar sig med kollegor och mot chefer. Jag bestämde mig för att jag saknade att jobba när jag såg The Office US... Ni som sett det vet vad jag snackar om, så underbart roligt program. Det är underbart att ha kollegor att hata och några man snackar skit med om de man hatar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 älskar och älskar... jag fan hatar mitt jobb =) Men som sagt, att ha folk att prata med om dagaran (arbetskamrater) är värt mycket. Sen så har jag väldigt få pokerkompisar som vill prata poker så jag måste hänga på jobbet så jag kan snacka skit om något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 får man fråga va du knegar me duztin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 30 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 får man fråga va du knegar me duztin? Säljare på elgiganten i norrköping Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P*U*S*S Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Tjena gullet, vet fortfarande inte hur det blir, e typ en coinflip mellan att åka och inte...Tess uppskattade uppvaktningen, tog ett bra tag för henne o fundera ut vem det kunde vara. Men du säg till mig innan ni bokar hotell vet juh vart de flesta ligger o lite om priserna o sen har ja ingenstans att bo efter den 12:e.... sen behöver ja nån som kan ta lite av mina kläder o skor ja har köpt här så sjukt billigt=) Heheh va hon så hmm smart att det tog ett tag för henne...roligt iaf att låte henne gå runt o fundera i 2 dagar halva nöjet, värt alla pngarna i världen... Fortsätt att plussa på bra nu med du rockar juh fett... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Sådär ja, så mycket för pokerpaus...hade tänkt somna direkt när jag kom hem från jobbet typ, satte mig o spela o hittade jättebacket istället. Tog fram tills nu att ta tillbaka det. Jag spelade dåligt i otroligt många potter idag, pinsamt. Imorgon ska jag förhoppningsvis handla bil iaf, då blir det fan inget spelande. 2800 händer, +$350 Maj resultat: $12180/$6000 - 60300/40000 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Säljare på elgiganten i norrköping Då kanske du kan fixa fram bra priser på varor? Tänkte mig lite xbox360 spel och en Philips Bodygroom som Heltok tipsade om =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Sådär ja, så mycket för pokerpaus...hade tänkt somna direkt när jag kom hem från jobbet typ, satte mig o spela o hittade jättebacket istället. Tog fram tills nu att ta tillbaka det. Jag spelade dåligt i otroligt många potter idag, pinsamt. Imorgon ska jag förhoppningsvis handla bil iaf, då blir det fan inget spelande. 2800 händer, +$350 Maj resultat: $12180/$6000 - 60300/40000 händer Vad blir det för bil? Man får en ganska fin bil för 12k =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Säljare på elgiganten i norrköping När jag skaffade ny telefon för ett tag sedan så fick jag fr mig att det kunde vara du som jobbade! Det läskiga är att tanken slog mig när jag handlade den och inte viste att du jobbade där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Lyckan är gjord! Slog till på bilen, har velat ha en sån här bil sedan jag var liten. Bmw 328 -96a är det. Tror aldrig jag varit så här nöjd tidigare, känns helt sjukt bra. Har tänkt slänga på ett par andra fälgar o lite sånt, men jag gillar bilen som den är nu också. Då kanske du kan fixa fram bra priser på varor? Tänkte mig lite xbox360 spel och en Philips Bodygroom som Heltok tipsade om =) Givetvis, xbox spel blir svårt, men rakapparater kan jag tänka mig att det går o ge skapligt me rabatt på... När jag skaffade ny telefon för ett tag sedan så fick jag fr mig att det kunde vara du som jobbade! Det läskiga är att tanken slog mig när jag handlade den och inte viste att du jobbade där Vad som egentligen är läskigt är ju att du går o tänker på mig... Jag jobbar inte så mkt på telefonavdelningen, men brukar ändå stå där nere o hänga, så det e mkt möjligt att du shoppade av mig. Hör av dig nästa gång du ska dit så firrar vi lite rabatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Silverpilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 riiiktigt fresh, gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Det gick inte att nå dig varken på mobilen eller på hemtelefonen idag, hade ju tänkt fråga om grind:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Det gick inte att nå dig varken på mobilen eller på hemtelefonen idag, hade ju tänkt fråga om grind:-( Sry, var i sthlm hela dagen, och fick slut på batteri. Hade dock gått bra, synd att jag ska ha en så värdelös telefon bara som inte pallar 2 dagar utan laddning...Kan inte imorgon, ska jobba lördag, sedan kan jag inte söndag, ska på kurs måndag-tisdag...riktigt dåligt...efter det kan jag -alla- dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Sry, var i sthlm hela dagen, och fick slut på batteri. Hade dock gått bra, synd att jag ska ha en så värdelös telefon bara som inte pallar 2 dagar utan laddning...Kan inte imorgon, ska jobba lördag, sedan kan jag inte söndag, ska på kurs måndag-tisdag...riktigt dåligt...efter det kan jag -alla- dagar Sick, jag kan ju alla dagar fram till Tisdag men inte efter det;-) Skämt å sido, Vi höres av i nästa vecka och bestämmer när vi ses. Take care buddy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Theelch Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Riktigt feeet kärra, nu vet jag iaf en på forumet som blev avundsjuk. Skönt att du ha viljat ha en sådan sen du var liten, kände precis likadant när jag köpte min. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Tja Dustinz, har precis avverkat min första session nu. Gick ganska bra men jag fick trixa med GT+ o andra inställningar så blev fem bord NL $200 och upp ett inköp iaf. Lite frågor: 1. PT, tar inte dom in HH's från TURBO-bord eller är det nåt annat som spökar. Jag är $160 upp i PT men har $201 mer i cahiern än jag började sessionen med. 2. Hur gör du för att dölja ditt nick i dina HH's, alltså smidigt byta ut nicket mot HERO. Nån form av program som du bara kopierar in HH's in på nåt vänster för du skriver väl inte för hand? Clean bil b.t.w. sidokjolar, m3speglar och fälgar does the job Ha det fint, c u at the tables! /draft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Tja Dustinz, har precis avverkat min första session nu. Gick ganska bra men jag fick trixa med GT+ o andra inställningar så blev fem bord NL $200 och upp ett inköp iaf. Lite frågor: 1. PT, tar inte dom in HH's från TURBO-bord eller är det nåt annat som spökar. Jag är $160 upp i PT men har $201 mer i cahiern än jag började sessionen med. 2. Hur gör du för att dölja ditt nick i dina HH's, alltså smidigt byta ut nicket mot HERO. Nån form av program som du bara kopierar in HH's in på nåt vänster för du skriver väl inte för hand? Clean bil b.t.w. sidokjolar, m3speglar och fälgar does the job Ha det fint, c u at the tables! /draft Tror det kan vara iPoker som buggar sig, har hänt mig också. Dock så fanns handen på iPoker klienten men PT kunde inte hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Tror det kan vara iPoker som buggar sig, har hänt mig också. Dock så fanns handen på iPoker klienten men PT kunde inte hitta den. Skummt det där. Dock ser man ju i cahiern hur man ligger till men vore ju inte fel med lite mer dollares in i PT, hehe Jag trodde det var TURBO-bordet eftersom GT+ inte kunde hitta det. GT+ hittade bord som var startade senare än TURBO-bordet så nåt skummt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Vad som egentligen är läskigt är ju att du går o tänker på mig... Jag jobbar inte så mkt på telefonavdelningen, men brukar ändå stå där nere o hänga, så det e mkt möjligt att du shoppade av mig. Hör av dig nästa gång du ska dit så firrar vi lite rabatt. haha ja det är läskigt hehe vet inte varför jag fick för mig det! Minns du för kanske 1½-2 veckor sedan när en kille ville ha en LG Shine? Det va en torsdag tror jag o mobilen kom hem först på tisdagen? hhe rabatt erbjudande nu, när jag redan skaffat tv, stationär, laptop och kylskåp av er Men jag ska komma ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 haha ja det är läskigt hehe vet inte varför jag fick för mig det!Minns du för kanske 1½-2 veckor sedan när en kille ville ha en LG Shine? Det va en torsdag tror jag o mobilen kom hem först på tisdagen? hhe rabatt erbjudande nu, när jag redan skaffat tv, stationär, laptop och kylskåp av er Men jag ska komma ihåg det Jupps, minns det som igår, det var jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts