Gå till innehåll

Dustinz - Överlägsen på ipokers NL200.


Dustinz

Recommended Posts

Spelade en riktigt kass och på tok för lång session. 2200 händer, -$1100.

Inga händer fick stå, folk satte hålstegar och sånt hejvilt. Riktigt fiskigt var det. ska på fotboll ikväll, men det blir mer spel senare.

 

Ang. avancera i nivåer så har jag väl tänkt vandra uppåt såsmåningom, i mitten av juni är planen att gå upp, har blivit mkt cashouts senaste tiden, ska köpa en bil så snart jag hittar en jag gillar! :)

 

 

Maj resultat: $10960/$6000 - 49300/40000 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 258
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1ptbb = 2bb

 

Jag skaffade pt för ett tag sen.. Har väl inte kommit in i/ inte orkat sätta mig in riktigt i programet. Har 5.6BB/100 över dom 31000 händer (NL200-300-400)som har registrerat. Är det bra? vad är dåligt? vad är sjukt bra? Vad ska man sträva efter?

 

Vilken noob man e :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skaffade pt för ett tag sen.. Har väl inte kommit in i/ inte orkat sätta mig in riktigt i programet. Har 5.6BB/100 över dom 31000 händer (NL200-300-400)som har registrerat. Är det bra? vad är dåligt? vad är sjukt bra? Vad ska man sträva efter?

 

5.6 PTBB är jättebra. Hur bra och vad man ska sträva efter är väl upp till en själv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog tebax $500 av backet på 1800 händer nu. slutar för dagen, det blir sömn strax tror jag. -$600 totalt idag.

 

Maj resultat: $11460/$6000 - 51100/40000 händer

 

Hur många bord spelar du samtdidigt? Jag lirar mellan 8-9 bord 6-Max men kommer fan inte i närheten av alla händer du spelar =)

 

Jag skaffade pt för ett tag sen.. Har väl inte kommit in i/ inte orkat sätta mig in riktigt i programet. Har 5.6BB/100 över dom 31000 händer (NL200-300-400)som har registrerat. Är det bra? vad är dåligt? vad är sjukt bra? Vad ska man sträva efter?

 

Vilken noob man e :-D

 

Tror att 5ptBB/100 räknas som ett hyffsat/bra resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man inte är typ cts förståss :-P

 

Har ingen koll på hans stats måste jag erkänna... Men det är klart det finns undantag :) Jag menade la mer i generella termer, eftersom nån snackade om att 5ptBB/100 skulle vara ett "hyfsat" resultat kändes det som att jag kunde tillföra lite i diskussionen. loool

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det skrivs i dagboken iaf :)

 

Spelat en del idag, jag trodde det var runt 1000 händer, stirrade in i PT o såg 2200 händer spelade, vet inte om det kan stämma verkligen...känns inte så, men jag får väl lita på det ändå. Det har stått väldigt stilla idag, legat back max 300 och upp max 300, pendlat där imellan hela dagen. slutar i alla fall på +$220. Alla plus e bra plus.

 

Maj resultat: $11680/$6000 - 53300/40000 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det skrivs i dagboken iaf :)

 

Spelat en del idag, jag trodde det var runt 1000 händer, stirrade in i PT o såg 2200 händer spelade, vet inte om det kan stämma verkligen...känns inte så, men jag får väl lita på det ändå. Det har stått väldigt stilla idag, legat back max 300 och upp max 300, pendlat där imellan hela dagen. slutar i alla fall på +$220. Alla plus e bra plus.

 

Maj resultat: $11680/$6000 - 53300/40000 händer

 

Hur många bord spelar du? och har du någon koll på hur många timmar i veckan du lägger ner på pokern?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en ganska bra dag idag ändå, sista sessionen gick finfint, 1700 händer, +$500. totalt för dagen: +700. Imorgon ska jag jobba, med andra ord blir det inte mkt spel. Som vanligt kommer det nog vara heldött på jobbet som varje onsdag, kommer webba runt på forumet en hel del. :P

 

godnatt.

 

 

 

Maj resultat: $12180/$6000 - 55000/40000 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa inte jag godnatt för 8 timmar sedan? Jag har i alla fall inte sovit något, gjorde ett tappert försök, men slutade med att jag satt vid borden till slut. Ska jobba 11 timmar nu också, kommer nog bli lite jobbigt framåt slutet. Förhoppningsvis kommer jag i alla fall somna gott när jag väl kommer hem, ska upp till sthlm imorrn o titta på en bil och hade nog haft svårt att somna om det inte var för att jag kommer vara jättetrött. :)

 

Spelade 2500 händer inatt och gick -$350. Ganska saftiga utdragningar har jag åkt på de senaste dagarna, ska bli skönt med en lite paus på 1-2 dagar nu i alla fall.

 

Maj resultat: $11830/$6000 - 57500/40000 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik erik hoppas allt är kanon o du köper bilen i stockholm så du kan komma o hämta mig när ja kommer hem=)

 

Usch så tilt man kan bli på live poker ibland torska en 750 dollars pott o en 500 dollars pott idag på 1/3 blinds men iaf går ja därifrån plus så sick önskar att du va här...kommer du eller?...kanske är vaken när du är på jobbet men du kolla det ja snacka med fia om du vet vad hmmm du kan gissa iaf...

 

PÖSS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Dustinz,

 

Bra dagbok! Jag lirar själv på Ipoker.

Jag plussar stadigt på NL50, men så fort jag går upp till NL100 så går det åt helvete... sen är det tillbaka till NL50 igen.

 

Vad ligger du på % Preflop/flop/turn?

 

Har du några bra tips(du kan "PM"a mig) som jag kan prova inför mitt nästa försök, så kan jag återkomma om det funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...