brolija Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Postad 21 September , 2008 Personaljippo idag och fortfarande inte ett friskokid. Två timmar spenderades på Arosfortet, mer likt fångarna på fortet. Mindre kul att vi killar inte lyckades slå tjejerna.. Blev oavgjort, helt sjukt? Dock kanske logiskt då vi inte fixade en enda "tänka" cell. Om världens styrdes av kvinnor vore den fan inte så dum endå, eller är det bara jag? Efter förkakan på relaxen skjutsade jag festprissarna till city och drog hem för att äntligen få utveckla min arbetande poker. Fan va det börjar känns som att man arbetar poker. Efter Australien / Thailand resan blir det till att lära sig SH, kosta om det så vill, men det här är inte poker, känns som att spela en klarad bana på ett gammalt Sonic spel från 94 om och om igen. Spelet ikväll gick i gröna andens vägar, alltid ett utz på det. Handen jag var mest stolt över fram tills jag fick se hans kort var denna under. Sen när han visade upp AA insåg jag att jag inte alls hade mjölkat in hans marker.. NL50 - 10 SEATS PRE-FLOP Brolija calls $0.50, FlowPot08 bets $1.75 (KQ? AJ? Lågt par?), anestis44 calls $1.50, cherubsplint calls $1.25, Brolija calls $1.25. FLOP [board cards: AH,5S,6H ] anestis44 checks, cherubsplint checks, Brolija checks, FlowPot08 bets $2.50 (AQ/AJ/AT/CB, setträffar checkas 9 av 10 på denna nivå), anestis44 folds, cherubsplint folds, Brolija calls $2.50. TURN [board cards: AH,5S,6H,4D ] Brolija checks, FlowPot08 bets $7.50, Brolija calls $7.50. (AQ/AJ, Betar han turn, betar han river om ej färg kommer, tar bara syn här) RIVER [board cards: AH,5S,6H,4D,QS ] (Skönt ett inköp ) Brolija checks, FlowPot08 bets $20, Brolija bets $39.18 and is all-in, FlowPot08 calls $19.18. SHOWDOWN Brolija shows [ 7S,8S ] FlowPot08 shows [ AC,AS ] ( En ren suprise, 1,75 känns väldigt weakt PF ) Brolija wins $103.86. Dagens +/-: $108 Vecka 38 +/-: $263 September +/-: $879 Citera
brolija Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Postad 21 September , 2008 Skönt, går in ska arbeta lita poker som vanligt på NL50 FR... Hittar AA, får mothugg, killen har KK klonkar K på flopp. Hittar 44, synar 2,5$ pre, floppen K 4 J, får mothugg av random spelare, aldrig sätt förr. All-in, han visar upp JJ som i högre set SKÖNT! Får se om det blir gröna siffor idag, två inköp back på typ 20 händer är inte utz Citera
brolija Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Postad 21 September , 2008 Yeep back on track, riggen har hittat mig igen.. Hittar ess hög flush, border parar sig på turn och givetvis sitter han därmed på en kåk. Underbart, älskar dig maskfan! Citera
brolija Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Postad 21 September , 2008 Soooft träffar set igen, självklart äkcklar han in färg på river. Fyra inköp back och jag är inte ens tiltad än, jag är helt enket botad mot riggäcklet. Frågan är bara hur länge man ska gå emot skiten? Jag menar i stora drag: Jag...vs..Motståndare 80% vs 20% Set vs set 65% vs 35% 65% vs 35% Min tur snart? - Tydligen inte, Ongame la ner. 4 inköp back. Vann dock en all-in så om man räknar in det + det jag lirar upp mellan all-ins så bör jag ligga på ca $120 minus.. Edit: ( Såg idag när jag vaknade vad jag hade på kontot ) Brolija Stats: Dagens +/-: $113 Vecka 38 +/-: $150 September +/-: $766 Citera
brolija Postad 22 September , 2008 Författare Rapport Postad 22 September , 2008 Tänkte gå upp tidigt och lira mot det lite mer fiskiga motståndet imorrn. Gick in i tre MTT istället för CG, till en början..$1 Hold´em, $10 Hold´em samt $30 Hold´em SH. Gick åt helvete i allihop, försökte mig på olika blufftaktiker och i $30 turren trodde jag att de skulle lägga sig när jag check raisar en flopp på 6,J,J. Men icke han synar ner mig med 6,Q. Blev 5 minuters paus sen var jag ju tvungen att få in dom där ca $40 som jag förlorat i MTT, blev CG i 1,5 timma. Och givetvis slutar dagan på + Brolija Stats: Dagens +/-: $35 Vecka 39 +/-: $35 September +/-: $801 Citera
brolija Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 Blev inte direkt någon tidig morgon, vaknade ca 9.00 kände att världen fortfarande sög apa och att jag var tvungen att somna om för att ändra uppfattning. Nästa gång var klockan 13.30 och uppfattningen hade ändrats till en utzig värld. Svepte två 4 dl glas med oboy, finns det något godare än oboy inom 5 minuter efter man gått upp? Dags för lir då, satte mig ner och testade mig på en blandning mellan TAG och lös aggro, efter att ha läst en tråd här på forumet. Svårt att behärska och svårt att välja mot vem man ska gå in som lös aggro, eller vilket bord man ska spela lös aggro på. Tror det blir mycket lättare när PT3 kommer igång. Bluffade bort för mycket idag, får ta o utveckla stilen lite mer, kan vara en mycket mer vinnande stil på NL50 än TAG. Nu ska jag kika på något avsnitt av High Stakes sedan sova och förhoppningsvis vakna upp i en utzig värld runt 5-6 imorrn bitti. Brolija Stats: Dagens +/-: $46 Vecka 39 +/-: $81 September +/-: $847 Citera
brolija Postad 24 September , 2008 Författare Rapport Postad 24 September , 2008 Blev ingen utzig uppfattning när jag vaknade 09.00, måste stängt av väckarklockan i sömnen eller något. Iväg till jobbet, ser en Malibu stå i skåpet, väldigt uppfriskande Ja iallafall tanken på vad den kan åstadkomma Familj och släkt tog flyget mot Alanya, så nu är man ensam en hel vecka. Schysst av morsan att sätta instruktions lappar på allt jag behöver använda, diskmaskin, tvättmaskin etc. hade blivit en tung vecka framöver annars.. Dock finns det fina fördelar, jag kommer få sova ostört. 8 timmar rak sömn, har inte hänt sen mellanstadiet iprincip. Pokerkvällen gick sådär, första kvällen jag inte träffar ett set? Helt otroligt, som att en apa skulle ta fel på banan och citron. Men förväntar mig 10 på raken imorrn Fått igång PT3 Hud nu också, skrämmande hur sjukt tighta alla grinders på NL50 är, många ligger på runt 7,0/5,0/4,0. Trotts två förlorade all-ins och en vunnen hamnade jag på + idag, måste betyda att jag lyckats besegra alla CB bettande grinders? Enligt PT har jag $106 +, vad är felet? Brolija Stats: Dagens +/-: $62 Vecka 39 +/-: $143 September +/-: $909 Citera
brolija Postad 25 September , 2008 Författare Rapport Postad 25 September , 2008 TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-77271796-81 played at "Yakima" for USD RM from 2008-09-25 12:56 until 2008-09-25 12:58 Seat 1: TorstenL11 ($9.64 in chips) Seat 2: mikenau1 ($76.29 in chips) Seat 3: Brolija ($55.14 in chips) Seat 5: Comarux ($64.33 in chips) Seat 7: sweetsuzi89 ($6.44 in chips) Seat 9: Makwar1 ($72.61 in chips) Seat 10: ankolal ($48 in chips) ANTES/BLINDS mikenau1 posts small blind ($0.25), Brolija posts big blind ($0.50). PRE-FLOP Comarux folds, sweetsuzi89 folds, Makwar1 bets $2, ankolal folds, TorstenL11 folds, mikenau1 folds, Brolija calls $1.50. FLOP [board cards: ,, ] Brolija checks, Makwar1 bets $3.25, Brolija bets $6.50, Makwar1 calls $3.25. TURN [board cards: ,,, ] Brolija checks, Makwar1 checks. RIVER [board cards: ,,,, ] Brolija checks, Makwar1 bets $10, Brolija calls $10. SHOWDOWN Makwar1 shows [ , ] Brolija shows [ , ] Brolija wins $35.75. Killen är tight, drar alltid ett CB mer än så vet jag inte. Är dock väldigt nöjd över synen på river. Trodde garanterat att jag var i underläge hela vägen. Men när han betar ut just $10 såg jag AX i ruter. Självklart sitter han med ett missat färgdrag! ---------------------------------- TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-77271757-130 played at "Witten" for USD RM from 2008-09-25 13:47 until 2008-09-25 13:48 Seat 1: Dailoyou ($49.07 in chips) Seat 2: Brolija ($58.50 in chips) Seat 3: pemobo ($10.51 in chips) Seat 4: bojanika06 ($58.55 in chips) Seat 5: barcabuddy ($51.78 in chips) Seat 6: piranha82 ($63.67 in chips) Seat 7: VICIER ($69.03 in chips) Seat 8: BCEM COCATb_ ($25.63 in chips) Seat 9: Rumanzev ($46.25 in chips) Seat 10: Lunar Jim ($71.85 in chips) ANTES/BLINDS VICIER posts small blind ($0.25), BCEM COCATb_ posts big blind ($0.50). PRE-FLOP Rumanzev folds, Lunar Jim folds, Dailoyou folds, Brolija calls $0.50, pemobo folds, bojanika06 bets $2.50, barcabuddy folds, piranha82 calls $2.50, VICIER calls $2.25, BCEM COCATb_ folds, Brolija calls $2. FLOP [board cards: ,, ] VICIER bets $4.50, Brolija calls $4.50, bojanika06 folds, piranha82 folds. TURN [board cards: ,,, ] VICIER bets $7.50, Brolija bets $15, VICIER bets $54.53 and is all-in, Brolija calls $36.50 and is all-in. RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN VICIER shows [ , ] Brolija shows [ , ] VICIER wins $10.53, VICIER wins $121. Veckans Bad Beat, magiskt hur jävla otur jag kan ha med mina set, har inte träffat ett på både igår och idag. Sen när man väl träffar och får action så ska idiotfan dubbeldra in en högre kåk. Killen ifråga lirar allt med en siffra på och skulle kunna betta all-in på runner runner färg. Satte honom på typ en K9,8s.. Han hade KQo och givetvis ska en pott på $133 gå till honom. Det enda positiva i denna hand är dock att den gick till honom. Dom kommer ju delas ut igen. Nu ska jag försöka få igång tv:n som slocknar hela tiden, TILTDAG! Fast snart kommer fjantomen uzt Citera
brolija Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Postad 26 September , 2008 För trött, das dajly results: Brolija Stats: Dagens +/-: $54 Vecka 39 +/-: $197 September +/-: $963 Citera
brolija Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Postad 26 September , 2008 FRUKTANSVÄRT IRRITERANDE ATT MAN INTE FÅR, AV NÅGON HÖGRE MAGISK KRAFT, GÅ UPP EN SIMPEL JÄVLA NIVÅ!!? Jag spelade precis som på NL50, fast med tanken att grinders som sitter här på NL100, säkerligen lärt sig det mesta om CB. Därav la jag till flera uppföljningsbet på Turn samt River, när jag bluffade. Detta fungerar fint, på två bord jobbade jag mig upp till nästan $300. Inledningsvis låg jag och successivt höjde stacken till ca $150 på alla fem bord, utan några All-ins. sen började helvetet, vilket följer nedan.. ( Tar bort seat etc för att minska innehållet. ) PRE-FLOP Brolija calls $1, rus548 folds, LouiseD bets $5, GoShowdown folds, Marypoker13 folds, _VMN_ calls $5, educab calls $5, A Symmetric folds, polo101 folds, DerAlte123 folds, Brolija calls $4. FLOP [board cards: ,, ] Brolija checks, LouiseD bets $25, _VMN_ folds, educab folds, Brolija bets $139.85 and is all-in, LouiseD calls $86.80 and is all-in. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Brolija shows [ , ] LouiseD shows [ , ] Brolija wins $28.05, LouiseD wins $243.10 Första tanken du får är säkert idiotiskt spelat av mig. Visst det håller jag med om, men här spelade jag motspelaren, han var synligt tiltad. Jag har TP med outs om han sitter på set / AQ. jag ställer helt enkelt för att 1 sno potten här då jag tror han bluffar, 2 om han är tiltad och har stegdraget, har jag honom. ------------------------------------------- ------------------------------------------- PRE-FLOP Potal1 folds, sir_freddyx folds, Feriman folds, Marypoker13 folds, apuna69 bets $3, willo--- folds, flashx83 calls $2.50, Brolija calls $2. FLOP [board cards: ,, ] flashx83 checks, Brolija checks, apuna69 bets $10, flashx83 folds, Brolija calls $10. TURN [board cards: ,,, ] Brolija checks, apuna69 bets $26.25 and is all-in, Brolija calls $26.25. RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN apuna69 shows [ , ] Brolija shows [ , ] apuna69 wins $78.50. Första setet, apuna69 är shortstacked. Och höjde Pre samt bettar på flopp, jag anser honom beta sig själv all-in på någon gata, antingen för träff/bluff. Därmed spelar det ingen roll om jag höjer här eller synar med, turn är ment to be river likaså. Onödigt att ta risken att han lägger sig med sin AJ,AQ,AK här. Jora han drar ju in en runnerrunner med sin AK.. ------------------------------------------- ------------------------------------------- PRE-FLOP Yukon_David folds, Potal1 folds, WillySky folds, Brolija bets $4, xx ass007 calls $4, LoyaltyCard folds, delduque folds, hmmhmmtasty folds, RIP Cheese77 folds. FLOP [board cards: ,, ] Brolija bets $7, xx ass007 bets $17.50, Brolija bets $181.20 and is all-in, xx ass007 calls $27.75 and is all-in. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Brolija shows [ , ] xx ass007 shows [ , ] Brolija wins $142.95, xx ass007 wins $97. Ingen direkt kommentar, jag träffar AK sitter han med 66 får han göra det. Här kanske skillnaden är mot lägre nivåer, där alla synar/ställer med AQ,AJ,AT. Och det var just vad jag trodde att han hade. Han visar upp en KK. ------------------------------------------- ------------------------------------------- PRE-FLOP A Symmetric bets $4, sir_freddyx folds, Feriman bets $15.50, and is all-in, BuffleMech folds, Brolija bets $27, Vin Mason calls $27, KrystianRR folds, Loustal1 folds, rus548 folds, A Symmetric folds. FLOP [board cards ,, ] Brolija bets $56, Vin Mason calls $33.95, and is all-in. TURN [board cards ,,, ] RIVER [board cards ,,,, ] SHOWDOWN Brolija shows [ , ] Vin Mason shows [ , ] Feriman shows [ , ] Brolija wins $22.05. Vin Mason wins $139.90. Med tanke på potten måste jag dra honom all-in och hoppas att han inte har ett Esset här. Guden sitter på självaste QJ off. Tror ni han drar in hålpipan? Självklart. ------------------------------------------- ------------------------------------------- PRE-FLOP reinholzer folds, rus548 folds, EINICKIA folds, IRURITA folds, Brolija bets $3.50, Juliet90 calls $3.50, wisedm85 folds, LongHoppA folds, Marypoker13 folds. FLOP [board cards ,, ] Brolija bets $5.50, Juliet90 calls $5.50. TURN [board cards ,,, ] Brolija bets $12.50, Juliet90 calls $12.50. RIVER [board cards ,,:7s:,:9h:,:Kc: ] Brolija checks, Juliet90 bets $30, Brolija calls $30. SHOWDOWN Juliet90 shows [ :9c:,:9d: ] Brolija mucks cards [ :Ks:,:Ad: ] Juliet90 wins $101.50. Drar ett CB på floppen, får syn. Drar iväg ännu ett bet i hopp om att han ska släppa sin troliga dam. River kommer kung klonk! Nejdå han fick set på turn, har faktikst ingen aning om varför han synar floppen? ------------------------------------------- ------------------------------------------- PRE-FLOP mitiooo folds, Brolija calls $1, mattoeil76 bets $3.50, sebousi folds, veron_veron folds, pecga folds, Brolija calls $2.50. FLOP [board cards :Ah:,:Ac:,:4s: ] Brolija checks, mattoeil76 checks. TURN [board cards :Ah:,:Ac:,:4s:,:8s: ] Brolija bets $6.50, mattoeil76 calls $6.50. RIVER [board cards :Ah:,:Ac:,:4s:,:8s:,:Qh: ] Brolija checks, mattoeil76 bets $21.50, Brolija calls $21.50. SHOWDOWN mattoeil76 shows [ :Ad:,:8c: ] Brolija mucks cards [:As:,:5s: ] mattoeil76 wins $61.50. Vet inte varför jag ens synar ner river där, tror det beror på alla magiska figurer som lyckats ställa all-in på tex Q kicker 3. Tilt och godnatt. ------------------------------------ Att jag bara hamnar på minus $300 ser jag som bra. Om jag vunnit Q3 handen hade jag inte spelat så ovårdat som jag gjorde i vissa händer. Räknar vi bort alla all-ins så skulle jag legat på ett grovt plus. Jag vet inte vad ni tycker, men utan riggen hade jag garanterat kammat hem en storvinst ikväll. och anser mig själv klara av NL100. Dock ska jag fortsätta bygga rulle på NL50 i ca en månad, så att jag sitter där med ca $2000 och kan ta en fair fight mot riggen. Måste också påpeka skillnaden vad gäller splet. Här finns det många som kan satsa hela inköpet i en bluff. Ett halvt inköp på drag, mer vidöppet spel helt enkelt. Inte lika låst som på NL50. Brolija Stats: Dagens +/-: $304 Vecka 39 +/-: $107 September +/-: $659 Citera
brolija Postad 27 September , 2008 Författare Rapport Postad 27 September , 2008 Kan man ta bort inläggen "..." ink detta? Citera
brolija Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Postad 29 September , 2008 En dags uppehåll från den fruktansvärda kvällen på NL100. T kom över för att lira lite poker, han sitter mest på 5-10 kr SvS. Skottar hela tiden och det är alltid lika kul att se hans temperament ändras varje hand han går med i. Själv sitter man på 4 NL50 FR bord och försöker jobba ihop de där 300 man förlorade här om dagen.. Efter massvis med timmar med tankar bara på Bad Beats och vid läget plus minus noll ( Efter att ha åkt på en all-in mot högre färg ). Byttes det till NL50 SH, lirade tvåbord. Tänkte på pos och odds mer än jag gör på FR. Slutade med en fin vinst på $160, och det på cirka 1,5 timma. Funderar på att gå över till SH, har gjort det förr utan att lyckas, men då hade jag fått helt fel uppfattning om aggresivitet. Bombade alla gator, alla positioner och alla kortkomibantioner, i princip hehe. Nu ska jag lägga en eller två veckor på SH, se om det är något för mig. Brolija Stats: Dagens +/-: $160 Vecka 39 +/-: $53 September +/-: $719 Citera
brolija Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Postad 30 September , 2008 Katastrofdag igen. SH var segt, låg runt $20-30 plus i säkert 2 timmar. Riktigt dölir. Tänkte att jag skulle slå upp 6 bord på FR, "som gamla goda tider" en timma innan sängen. Jomenvisst. FR hade ju fått nys om att jag vänstrat med SH. Konsekvens? .. AA mot 88, jora han settar, - $50 .. Färg mot gissa? Javisst högre färg - $50.. Floppad stege, jora han drar in kåken på river - $75, är det nu man ska säga UTZ? Njaa tveksammt, har hittat en dal i pokerlirandet. Vad jag än har så har den andra bättre. Frågan är om man ska lira sig ur det eller brejka sig ur det? Brolija Stats: Dagens +/-: $199 Vecka 40 +/-: $199 September +/-: $520 Citera
brolija Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Fungerade inge vidare att spela sig ur det. Samma sak igår.. Dagens +/-: $132 Vecka 41 +/-: $132 Oktober +/-: $132 Citera
brolija Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Tog årets längsta skit idag. Med mig hade jag Poker Magazine, intressant tidning va. Läste en rad som förändrade mitt tänk på poker. Den fick mig att förstå när och var man spelar poker, inte hur. Satte mig sedan ner på endast 1 bord, NL50 SH. Hämta en gudomlig Mango & Banan från Semper sen fortsätta skriva. Såja, ja ett bord endast. Egentiling tycker jag att det är för tråkigt. Men inte idag, idag skulle det bli intressant och analyserande. Började fördjävligt med ca två inköp back, ett på kicker avgörande och ett mot en bluff av FI som lyckades få set på sina pockets 2 on river, sjuk tur? Denne sprattlade till då och då, snabbt insåg jag att det var en fisk. Det började även sprattla till på andra sidan bordet. Ojdå han följer all-in med TP? Sånna gillar vi. Efter halva filmen har jag tagit ikapp mina två förlorade inköp. Efter filmen ( Någon movie på 6:an med supersnygga Jessica Biel i huvudrollen, utz utz ) hade jag tagit två inköp, och lite till. Slutsattsen är att NL50 är fruktansvärt enkelt sålänge man spelar 1 bord och håller sig till fold/höj knapparna. Gick ur bordet med $249.. Mer värde i ett SH bord än 6 FR hum.. Btw, VAD FAN HAR HÄNT MED BARNMATEN?!?! För 15 år sedan var Banan & Mango det bästa som fanns. Nu efter 15 år är det fan bara tillsattser och kemiska medel. Slicka på en aluminiumbit som legat i en rötten banan under natten.. där har ni dagens barnmat. SATAN vilken besvikelse. Dagens +/-: $114 Vecka 41 +/-: $18 Oktober +/-: $18 Citera
brolija Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Vilken sajt lirar du på? Det har varierat, just nu är det ongame som gäller. Citera
brolija Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Idag är jag lycklig! Efter cirkus 30-40 minuters tråkigt synande och foldande på NL50 SH, fick jag den ultimata floppen mot just killen jag siktat in mig på under dessa tråkiga minutrar. Det sprattlade fint runt honom och efter en tursam all-in mot någon random, rent ut sagt plaskade det! Jag satt på och höjer till $1,5 UTG. Alla foldar fram till sprattlarn som inte kan hålla sig ifrån syn knappen. Alla outs i världen att vinna denna hand, hoppas han idiot betar HOPPAS! Jodå han påbörjar sin $0,5 betning, jag gör en smyg raise på $1,5. Turn Perfekto, han kommer bara beta $0,5 trotts träffad stege etc, vilket han också gör. Jag ser ingen anledning till att inte trycka lite hårdare då Sprattlarn lika gärna kan ha en J4 eller liknande. Höjer till $ 4,25 och får blixtsyn. River YES UTZ ATZ, länge sedan man hade en hög flush utan parad bräda. Han betar som vanligt $0,5 och jag måste ju bara rejsa upp här, trycker upp till $12.50, han blixt ställer med sina $106.68 och självklart blixtsynar jag för $32.27. Sprattlarn visar upp för lägre flush. Minns inte senaste jag vann med en högre flush? Underbartó! Dessutom fick jag en liten bonus idag. 573 fina dollars! Dagens +/-: $650 Vecka 41 +/-: $632 Oktober +/-: $632 Citera
brolija Postad 6 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Lyckades titta igenom hela serien "Kill Point" utan att plocka upp varken QQ eller KK, samt utan att hamna i ett all-in läge. Jag tror det var den mest döda pokerkvällen jag någonsin varit med om. Det hände nada under 6 timmars lir, förutom att de synade mina bluffar och foldade mina träffar... Dagens +/-: $83 Vecka 41 +/-: $549 Oktober +/-: $549 Citera
brolija Postad 7 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Alltså här snackar vi om dunder riggat bord! Till min fördel också OTROLIGT! TPAKTOP4444 och Queer0fHeart hade handen innan gått all-in preflopp med AA vs KK, det kommer en kung på floppen. Handen efter får TPAKTOP4444 KK igen! Notera att han fick KK två händer i rad. Jag hittar favoriterna 87s, detta utspelar sig UTZ! TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-78136371-756 played at "Milwaukee" for USD RM from 2008-10-07 07:37 until 2008-10-07 07:38 Seat 5: TPAKTOP4444 ($96 in chips) Seat 7: mathias148 ($62.04 in chips) Seat 8: Brolija ($105.15 in chips) Seat 10: Queer0fHeart ($50 in chips) ANTES/BLINDS TPAKTOP4444 posts small blind ($0.25), mathias148 posts big blind ($0.50). PRE-FLOP Brolija bets $1.50, Queer0fHeart folds, TPAKTOP4444 bets $4.75, mathias148 folds, Brolija calls $3.50. FLOP [board cards: ,, ] TPAKTOP4444 bets $10.50, Brolija bets $21, TPAKTOP4444 bets $80.50 and is all-in, Brolija calls $70. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN TPAKTOP4444 shows [ , ] Brolija shows [ , ] Brolija wins $191. Citera
brolija Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Postad 3 April , 2009 Här ligger man på Australiens östkust, partyns hemstad, självaste Byron bay! Och har halsfluss.. Med en budget som sprängts dagligen under en två månaders period samt 10 dagars pencillin, blev pokern en tillflykt. Lirar vidare på Whitebet och det är lite halvt tragiskt att se samma spelare fortfarande sitta och grinda sönder på samma bord som för nästan ett år sedan. Som tur är lyser det grinder om dessa och de är enkla att sno blinds av. Slängde in 125$, inte nära en rulle för NL50 short, meeeeeen resan började där. 600$ plus på några dar och inväntar NL100 rullen. Ska jag börja skotta nu? Och med vilket amount? Citera
Recommended Posts