frirullare Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Ska starta ett konto denna veckan. Vilka valutor kan man ha kontot i? Fördelar/nackdelar med de olika. Måste man sätta in pengar för att få det aktiverat? Eller kan jag ta ut pengar från ett pokerkonto direkt till det? Vilka insättnings- och uttags möjligheter finns det till neteller? Visa/mastercard? Bankuttag? Hoppas på svar! Citera
jafar Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 du kan ta ut från pokerkonto direkt till neteller. när jag sedan ska ta ut från neteller brukar ja ta in det på partypoker sen ta ut till bank därifrån. spelar nog ingen större roll vilken valuta du har, kanske praktiskt att ha samma som på pokerkontot /glacke Citera
frirullare Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 du kan ta ut från pokerkonto direkt till neteller. när jag sedan ska ta ut från neteller brukar ja ta in det på partypoker sen ta ut till bank därifrån. spelar nog ingen större roll vilken valuta du har, kanske praktiskt att ha samma som på pokerkontot /glacke Glacke! men ja har inget konto på party. kan man ta ut direkt till bank? Vi får köra nån gång mer, fast då ska jag fan ha bra kort mer än en gång! Spelar du nått på sv spel fortfarande? Citera
jafar Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 tycker det verkar krångligt att ta ut till bank från neteller, massa IBAN-nr man ska fylla i och sånt. testa sätt in det på någon annan sida o ta ut det till bank därifrån istället. har försökt sluta spela på sv. spel, men det händer väl att man slänger in en peng då och då. vi snackar med matthias så fixar vi det. Citera
frirullare Postad 24 April , 2007 Författare Rapport Postad 24 April , 2007 tycker det verkar krångligt att ta ut till bank från neteller, massa IBAN-nr man ska fylla i och sånt. testa sätt in det på någon annan sida o ta ut det till bank därifrån istället. har försökt sluta spela på sv. spel, men det händer väl att man slänger in en peng då och då. vi snackar med matthias så fixar vi det. Ja har börjat där igen, IBAN nummer och swift har jag uppskrivet. Men ja fortsätter nog på simba och sv spel ett tag till. Citera
Recommended Posts