Esperit Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Jaja, geek alert.. http://maenad.tripod.com/saveharrydresden/index.html En helt suverän serie, 12 avsnitt hitintills alla fruktansvärt välgjorda. Ett måste för alla sci-fi fantaster. Finns att ladda ner gratis på http://www.scifi.com/dresden/index.html Citera
kraclob Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 VAAAA? Hade ingen aning om att det var någon fara med serien. Antog att Säsong 2 var påväg Helt fantastiskt bra serie iaf. Citera
gdaily Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 TV? Jag har ingen jävla TV. Varför ska jag rädda ett program då? Citera
Hjort Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 TV? Jag har ingen jävla TV. Varför ska jag rädda ett program då?För att du laddar ned dem till den där lilla burken du använder för att surfa PF och rosta bröd med. Citera
baller Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Man ser det på INTERNET, du vet det där där du kollar din MAIL. Citera
Esperit Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 TV? Jag har ingen jävla TV. Varför ska jag rädda ett program då? För att jag blir mindre grinig då. behöver du ett bättre skäl? Citera
gdaily Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 För att jag blir mindre grinig då. behöver du ett bättre skäl? Nä, det kanske räcker... så jag slipper ducka på vägen hem Citera
Esperit Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 Nä, det kanske räcker... så jag slipper ducka på vägen hem Good man! Citera
baller Postad 26 April , 2007 Rapport Postad 26 April , 2007 duglig serie men lite weak plot "det kommer en tjej, och hon har problem, jag är snygg kille och jobbar för de goda och måste alltid hjälpa/lösa hennes problem" Citera
Hjort Postad 26 April , 2007 Rapport Postad 26 April , 2007 Såg att jag köpt en Harry Dresden-bok (Fool Moon). Den verkar dock allmänt kass. Säg till om du är sugen på donation. duglig serie men lite weak plot "det kommer en tjej, och hon har problem, jag är snygg kille och jobbar för de goda och måste alltid hjälpa/lösa hennes problem"Jag kan förstå att killen som smäller rumsdörren i ansiktet på kvinnor i nöd reagerar så... Citera
worim Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 the dresden files är ju lågbudget-buffy utan söta flickor i återkommande roller Citera
brainslicer Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 the dresden files är ju lågbudget-buffy utan söta flickor i återkommande roller Tjaa, Buffy var inget annat än lågbudjet som ingen ville visa från början heller, efter mycket om och men tog WB in dom. Det som gör Buffy(o för den delen Angel o Firefly) till va serien är, är ju geniet bakom, Joss Whedon(o dom andra skribenterna). Vill man bara se demoner, vampyrer, flickor...så ser man inte så mycket mera. Och då kan jag kanske förstå du gör den jämförelsen . dock Synd om Dresden läggs ner Citera
Recommended Posts