Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 578
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
En filmstjärna tar med sina tre polare till Hollywood där de lever lyxliv, hänger med alla de porrigaste (kvinnliga) filmstjärnorna, knullar snygga brudar, super satan på coola fester. När de inte gör något av ovan röker de ganja.

VAD MER KAN MAN BEGÄRA FFS?!?!

;)

Seriöst, har du inte sett det så fixa NU.

ps de spelar iofs inte poker alls

hahaha blir ett måste, börjar tänka nästan omgående.

Postad

Såhär sa jag till urmyrakeback förut:

tänker spela vidare såhär ett tag med 50BB inköp, länge sedan jag kände jag hade sån kontroll i potterna som jag har nu

dem kan fortsätta stoppa in utan ev

jag är inget untantag för variansens "lagar" så sålänge inte riggen verkligen existerar kmr jag få tebax allt jag är värd.

Låter väl klokt? :mrgreen:

Postad
Går alltid kasst när jag lyssnar på Angels and Airwaves :? Så får bli Jacks Mannequin som BRUKAR vara normalriggad, lägg märke till brukar..

ahha när/om man är tiltad/blir utdragen tycker jag faktiskt metallica är nöten:D

Postad

Blev ett mysigt back på 400$ denna sessionen och totalt -150$ idag, jag som trodde jag skulle få en plusdag, ack så fel jag hade :D

Timlönen på cdpoker ligger på ca 6.5$, får nog ändra mig om att jag tjänar mer än en vanlig knegare :mrgreen:

Iförsig så kommer jag få ut en bonus på 1K$ typ imorn så då blir timlönen genast ungefär 42$, helt ok med tanke på att jag haft så sikk otur att det inte finns typ..

aja, gn och skriver när jag kmr till Barca, holla!

Postad
Blev ett mysigt back på 400$ denna sessionen och totalt -150$ idag, jag som trodde jag skulle få en plusdag, ack så fel jag hade :D

Timlönen på cdpoker ligger på ca 6.5$, får nog ändra mig om att jag tjänar mer än en vanlig knegare :mrgreen:

Iförsig så kommer jag få ut en bonus på 1K$ typ imorn så då blir timlönen genast ungefär 42$, helt ok med tanke på att jag haft så sikk otur att det inte finns typ..

aja, gn och skriver när jag kmr till Barca, holla!

Lycka till i barcelona och må klonken vara med dig.

• Skapa nytt...