Gå till innehåll

LÅS!!!!


DaPine87

Recommended Posts

Funderat på nått såhär:

 

Cashar ut allt förutom 5000$ (50 inköp för NL100) sen spelar jag ENBART NL100 tills jag har 10K$, då får jag "skotta" NL200 tills jag antingen etablerat mig igen eller tills jag tappat ner till 9K$ då blir det NL100 till 10K$ igen... Sen samma sak med NL400, d.v.s ska ha 20K$ innan jag testar det, sen om jag droppar 2K$, (5 inköp) så går jag ner i nivå igen. Känns som mycket av tilten senaste dagarna kommer ifrån att jag inte känner mig trygg med nivån i förhållande med bankrullen. Alltså jag vet ju att jag slår NL200 och jag har ju mer än 50 inköp men känns verkligen som jag behöver en nystart och lixom starta om från början :)

 

Så tipsa gärna om siter för NL100, är everest NL100 fortfarande najs? Hur är ipokers NL100? Klart är allafall att jag kommer lira 2.5/5 kr på svs men sen vill jag ha 1 eller 2 till siter..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 578
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Plusade 11K$ i mars och 6.5K$ i april men har ju spenderat en jävla massa pengar så rullen mår ju inge vidare som ni läst, lixom alltsom allt har jag 9.5K$ + 30K kr = ca 14K$. Inte så stabilt att spela NL200 med den rullen kanske när man är inne i sitt livs största downswing (13 inköp just nu) och då säkerligen spelar mycket sämre och så kommer det säkerligen ryka typ 3K$ i barcelona, sen 3 månder senare är det dags för thailand..

 

hmm, har mycket på att fundera på allafall, värsta av allt i sånna här svackor är att man tvekar på sig sj nått enormt, lixom har spelarna blivit så bra att jag inte längre är vinnnde och sånna saker tänker jag även fast jag vet att jag oftast är den överlägset bäst spelaren på bordet, jobbigt som fan med dem negtiva tankarna, vill ju inte behöv börja knega lixom :?

 

jaja, uppkattar alla tankar nått enormt, skriv väldigt gärna mera tankar :D

 

Skål!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plusade 11K$ i mars och 6.5K$ i april men har ju spenderat en jävla massa pengar så rullen mår ju inge vidare som ni läst, lixom alltsom allt har jag 9.5K$ + 30K kr = ca 14K$. Inte så stabilt att spela NL200 med den rullen kanske när man är inne i sitt livs största downswing (13 inköp just nu) och då säkerligen spelar mycket sämre och så kommer det säkerligen ryka typ 3K$ i barcelona, sen 3 månder senare är det dags för thailand..

 

hmm, har mycket på att fundera på allafall, värsta av allt i sånna här svackor är att man tvekar på sig sj nått enormt, lixom har spelarna blivit så bra att jag inte längre är vinnnde och sånna saker tänker jag även fast jag vet att jag oftast är den överlägset bäst spelaren på bordet, jobbigt som fan med dem negtiva tankarna, vill ju inte behöv börja knega lixom :?

 

jaja, uppkattar alla tankar nått enormt, skriv väldigt gärna mera tankar :D

 

Skål!

 

13 inköp är INGET dapajn! du kommer garanterat uppleva mycket värre perioder. Börja inte tveka på dig själv bara för detta, du får väl anta att du inte överlevt på tur alla månader du tidigare plussat, eller hur? Gå ner till NL100 tills du vänt swingen och sedan gå upp igen när du känner dig trygg. Det är dock ett sjukt värde i att knega lite, man får lite mer förståelse för hur skönt det är att kunna dra hem en månadslön en fredagskväll istället för att ta det som en självklarhet. Allt handlar om sinnestillstånd, tror du på dig själv och är glad så kommer det gå bra. Se bara till att vara utvilad och uppåt när du hoppar på nästa session så lovar jag dig att det ska gå bra. Kämpa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 inköp är INGET dapajn! du kommer garanterat uppleva mycket värre perioder. Börja inte tveka på dig själv bara för detta, du får väl anta att du inte överlevt på tur alla månader du tidigare plussat, eller hur? Gå ner till NL100 tills du vänt swingen och sedan gå upp igen när du känner dig trygg. Det är dock ett sjukt värde i att knega lite, man får lite mer förståelse för hur skönt det är att kunna dra hem en månadslön en fredagskväll istället för att ta det som en självklarhet. Allt handlar om sinnestillstånd, tror du på dig själv och är glad så kommer det gå bra. Se bara till att vara utvilad och uppåt när du hoppar på nästa session så lovar jag dig att det ska gå bra. Kämpa!

 

tack för inlägget erik, värmer och peppar mig :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja var ute på krogen idag, kallt värde som vanligt i våran skitstad, hade ju redan nått gränsen idag där pengar inte längre betyder nått så bjöd polarna på lite skumpa, var dem värda som orkar stå ut med en idiot åsna som jag :D

 

 

aja, blir NL100 grajnd, kan va gott o gå ner och försöka mega krossa en nivå, på NL200 brukar jag lägga ner efter jag plussat nåra inköp, tänker jag inte göra nu på NL100, blir KROSSA!!!

 

 

Funderar nu vilka siter det blir, svenska spel ligger riktigt bra till, synd man får hjärnskador av klienten bara.. Everest hade soft NL100 förut men vet inte hur det är nu, lär funka. NL200 tkte jag var oerhört fiskigt på ipoker så NL100 lär ju funka där med, aja får se imorn när jag är nykter och utvilad.

 

 

satsar på att plussa 3K$ denna månaden, ska gå, fan kom igen nu fan pajnen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan bjuda på en graf för NL liret detta året: (play more?)

 

balleld1.th.jpg

 

Ser ju sjukt stabilt ut!! bra jobbat!! enligt charten(kurvan) så skall du vända o hitta plusset NU!!! tappar du $2k till, då kan du börja fundera i de banor du gör nu...:-D

 

GL, klonka gärnet på NL100...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ju sjukt stabilt ut!! bra jobbat!! enligt charten(kurvan) så skall du vända o hitta plusset NU!!! tappar du $2k till, då kan du börja fundera i de banor du gör nu...:-D

 

GL, klonka gärnet på NL100...

 

alltså vet ju att det är lugnt egentligen och moståndet har ju knappast gått om mig över en natt men känner mig så sämst och värdelös just nu så det finns inte :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså vet ju att det är lugnt egentligen och moståndet har ju knappast gått om mig över en natt men känner mig så sämst och värdelös just nu så det finns inte :?

 

vadfan. du har ju bara en 5000händer downswing. återkom om 50 000 till händer. inget att haka upp sig över, bara grinda på. jag hade ju min 50k breakeven februari, sedan dess har jag madplussat. så bara härda ut 45k händer så kommer du också madplussa ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vadfan. du har ju bara en 5000händer downswing. återkom om 50 000 till händer. inget att haka upp sig över, bara grinda på. jag hade ju min 50k breakeven februari, sedan dess har jag madplussat. så bara härda ut 45k händer så kommer du också madplussa ;)

 

men jag har så sjukt svagt psyke.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vadfan. du har ju bara en 5000händer downswing. återkom om 50 000 till händer. inget att haka upp sig över, bara grinda på. jag hade ju min 50k breakeven februari, sedan dess har jag madplussat. så bara härda ut 45k händer så kommer du också madplussa ;)

 

Ibland är detta jävligt skönt att höra :P Sitter själv på 20k händers DoSw denna månad. HEJA HEJA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är breakeven/lillback sen 1 April. 46k händer lirade sen dess. You're not alone. Skål för RB

 

 

Får väl tillägga att jag innan denna period inte haft en backdag på över 2 inköp, på tre månader. Jag kunde för övrigt räkna backdagarna på fingrarna också för den delen, så det här var jag väl värd.

 

Kom självklart precis när jag börjat spela NL400/600 på heltid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är breakeven/lillback sen 1 April. 46k händer lirade sen dess. You're not alone. Skål för RB

 

 

Får väl tillägga att jag innan denna period inte haft en backdag på över 2 inköp, på tre månader. Jag kunde för övrigt räkna backdagarna på fingrarna också för den delen, så det här var jag väl värd.

 

Kom självklart precis när jag börjat spela NL400/600 på heltid.

 

66k händer -13 inköp NL100 i feb typ, så som sagt bara att kämpa på så kommer resultaten ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...