Gå till innehåll

Twhyessons Sng Dagbok - För oss om spelar SNG på pokerstars!


TWHYESSON

Recommended Posts

Eller. så skaffar man ett jobb man trivs med haha

 

Hehe, det ena behöver väl inte utesluta det andra?! :roll:

 

Ta dig ur slaskspiralen! Jag känner lite igen det du skriver. Man har en rush, ens referenser förändras (man e inte nöjd med vinster under $X) och man börjar slaska. När man då (givetvis) börjar loosa igen, så gäller det att ta vara på stressen och känslan av att vara värdelös ;) Tajta till dig, återgå till tajt å fint ABC-spel, så kommer vinsterna tebax å du kan så småningom återgå till ditt A-game. Ungefär så ser cyklerna ut för mig, och jag hoppas att slaskperioderna blir mindre slaskiga och kortare...

 

Kom igen nu Tiger - på dom!!!!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 164
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo det skall ändras idag. Ikväll plussar vi minst 200-300 dollar!:)

 

Skall återgå till att spela max 13 bord och inte gå upp i 23st som igår.

 

Hinner inte med read.

 

 

 

Det du säger stämmer. Sedan är det ju så att även om jag spelar mitt spel så kommer det perioder då man bara inte träffar. Då man inte har flyten med sig. hade perioder förra månaden då jag var ITM skitmycket men hade bara 3:e platser.. 2 dagar senare så sitter man itm med mest bara 1:a platser och +400 ..

 

Så det gäller att bara trycka ännu fler idag.

 

Ser man det krasst.. Så plussade jag 70 igår. och är 2000 poäng närmare en lcd tv:)

 

och 70 dollar om dagen e bra nog för tillfället.. Egentligen.. Objektivt sett.. bara det att jag kan inte se det från ovan just nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelade nårra 16 nu på morgonen... vilket motstånd alltså....

Vi var 7 kvar på 200/400... Niqlas vann nog o jag bubblade efter att all utom jag kan dubbla på bubblan:twisted:

 

Kvalitetsskillnad på förmiddag/kväll alltså

 

vad trevligt att höra att man vann :). Vad nickar du på stars?

 

Håller med annars om skillnaden mellan morgon och kväll. Finns några riktiga hardcoregrinders som spelar våra förmiddagar som t.ex. spacegravy och finnisher. Idag så var jag dock headsup på 100/200 flera gånger mot riktiga tomtar så det finns hopp för oss som spelar fm också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad trevligt att höra att man vann :). Vad nickar du på stars?

 

Håller med annars om skillnaden mellan morgon och kväll. Finns några riktiga hardcoregrinders som spelar våra förmiddagar som t.ex. spacegravy och finnisher. Idag så var jag dock headsup på 100/200 flera gånger mot riktiga tomtar så det finns hopp för oss som spelar fm också.

 

htor_c4

Jobbigt bubbelspel, jag satt till vänster om dig som chip2 men du ställde alla händerna och dubblade dem andra hela tiden :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

htor_c4

Jobbigt bubbelspel, jag satt till vänster om dig som chip2 men du ställde alla händerna och dubblade dem andra hela tiden :twisted:

 

hehe ja det var den där du fällde en komentar om att det var jobbigt att sitta till vänster om mig. Jag hade typ 70% av markerna och ställde varje hand. Skoj när man sitter i den positionen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe ja det var den där du fällde en komentar om att det var jobbigt att sitta till vänster om mig. Jag hade typ 70% av markerna och ställde varje hand. Skoj när man sitter i den positionen. :)

 

Jupp exakt den turren menade jag

Störigt att dem har stängt... jag ville ju spela mer .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spacegravy är inte bättre än varken dig, mig eller niqlas t ex

 

Bara man vet vilka som kan bubbelspel så e det ju lugnt...

Iofs inte kul o för många reg på bordet

 

Jo -.. Fast det måste ju finnas en anledning till varför han o jag spelar lika många sngs men att han tjänar 6 ggr mer.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo -.. Fast det måste ju finnas en anledning till varför han o jag spelar lika många sngs men att han tjänar 6 ggr mer.)

 

han KAN multitabla och du tappar när du multitablar, där är största skillnaden tror jag faktiskt...

Så kännner jag iaf...

 

Förresten vad har han för roi på 16 då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört 21 sngs nu idag. Med 20% roi..

 

MEN JAG E IAF inte nöjd!

 

Vad är det med mig?

 

 

+83.. Men det känns ändå värdelöst.

 

Känns som jag suger..

hmmmmmm HJÄÄÄÄLP!

 

men men men....gå tillbaka och läs dina månadsmål igen det brukar hjälpa, just nu så klår du ju dem väl.Tror oxå du känner någon slags tristess över att spela på nivån. När du har rulle för 27$. Fast det är ditt val.

Risk/Reward

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag känner nog en viss tristess. Skulle mycket gärna testa 27 eller tom 55.

Har trots allt över 100 inköp till 27. Och över 50 inköp till 55.

 

Men som jag sagt tidigare så är jag både feg och vis.

 

Om man skall försöka att ha en inkomst, gäller det ju att inte förlora det man har att riskera för den.

 

Skulle jag spela 27or och det skulle gå dåligt så blir ju min backe så mycket högre att klättra än en downswing med 16 som skall byggas upp av 16.

 

Tanken är väl att jag efter maj eller juni ska kunna lägga undan en buffert. Säg 20 inköp till 27 eller dyl som jag "har råd" att offra.

 

Så det kommer. Rom byggdes ju inte på en dag trots att dem hade herkules vid sin sida ( öööh :-x ):roll: !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja!

 

Nu känns det bättre igen. Näst sista settet började det lossna. Om det bara inte hade varit för en ENORM oflyt på bubblan i 2 där så hade jag vart upp rejält mer. Men breaka even på det settet.. Och sedan körde jag mitt sista set för kvällen nyss där det både lossnade och där korten höll.

 

Dagresultat: +268

 

Thats more like it babe!

 

SPEL MAJ MÅNAD

SNG..........: 303/2000

ROI...........:6.3%/8%

$/H...........:$15

$/Dag........: $103/82

Vinst.........: $309/$2569

VPP...........: 1551/10000

 

 

 

Skall kolla om soderkrippa sitter och lirar någon 55a.. Funderar på att överraska isf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...