hajstejkspåkerpråffs Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 ja som rubriken säger? hur byggde ni rulle som. cashade ni i en stor turnering på nätet eller hade ni pengar redan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Efter ett par månaders hård cashgame och sit& go-skola blev det under 3 månader 10 st 5000$ guaranted finalbord på stars varav 3 vinster. Det räckte bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Började grinda freerolls SNG på Everest (vinnaren vann $0,5) i december och har sakta men säkert ökat därifrån till nuvarande rulle... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Mikrogrind...och ännu mer mikrogrind...och så ännu lite mikrogrind Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Jag bygger aldrig rulle, jag spenderar rulle:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Folk vann en massa pengar åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tonkaa Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 rulle.... va är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Pappa betalade så klart Nej skämt och sidå, genom en frirulle på gamla parbet som gav mig 2500$ och sen ett antal grindtimmar framför datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxinhoe Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 ska vara helt ärlig, till skillnad från andra (inga nämnda, inga glömda). jag har ingen bankrulle. ibland vinner jag. ibland förlorar jag. oftast det sistnämnda, men tack vare en fin mtt-placering så ligger jag några tusen plus. sådär, nu vet ni hur det ligger till. 90% av alla på detta forum snackar skit och försöker uppnå någon slags status för att bli bekräftad, men vet ni vad? även om man är skicklig så förlorar man i längden på ett eller annat sätt, såvida man inte är född som pokerälskare och inte har några andra intressen i livet så kommer man att förlora på pokern, oavsett om det gäller monetärt, materiellt eller psykologiskt. säg mig en sak, de som är mest lyckliga är det de rikaste eller de med mest upplevelser? spendera er tid på annat än att grinda nl25 (obs ingen generalisering) så kan jag garantera er att ert liv blir mer betydelsefullt. för min egel del? äsch, jag får ta fisken i cash game istället.. /m, helt onykter och helt ärlig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Via freerolls så klart!! Vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lallaren Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Grind, grind, grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 ska vara helt ärlig, till skillnad från andra (inga nämnda, inga glömda). jag har ingen bankrulle. ibland vinner jag. ibland förlorar jag. oftast det sistnämnda, men tack vare en fin mtt-placering så ligger jag några tusen plus. sådär, nu vet ni hur det ligger till. 90% av alla på detta forum snackar skit och försöker uppnå någon slags status för att bli bekräftad, men vet ni vad? även om man är skicklig så förlorar man i längden på ett eller annat sätt, såvida man inte är född som pokerälskare och inte har några andra intressen i livet så kommer man att förlora på pokern, oavsett om det gäller monetärt, materiellt eller psykologiskt. säg mig en sak, de som är mest lyckliga är det de rikaste eller de med mest upplevelser? spendera er tid på annat än att grinda nl25 (obs ingen generalisering) så kan jag garantera er att ert liv blir mer betydelsefullt. för min egel del? äsch, jag får ta fisken i cash game istället.. /m, helt onykter och helt ärlig Du verkar rätt smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 ska vara helt ärlig, till skillnad från andra (inga nämnda, inga glömda). jag har ingen bankrulle. ibland vinner jag. ibland förlorar jag. oftast det sistnämnda, men tack vare en fin mtt-placering så ligger jag några tusen plus. sådär, nu vet ni hur det ligger till. 90% av alla på detta forum snackar skit och försöker uppnå någon slags status för att bli bekräftad, men vet ni vad? även om man är skicklig så förlorar man i längden på ett eller annat sätt, såvida man inte är född som pokerälskare och inte har några andra intressen i livet så kommer man att förlora på pokern, oavsett om det gäller monetärt, materiellt eller psykologiskt. säg mig en sak, de som är mest lyckliga är det de rikaste eller de med mest upplevelser? spendera er tid på annat än att grinda nl25 (obs ingen generalisering) så kan jag garantera er att ert liv blir mer betydelsefullt. för min egel del? äsch, jag får ta fisken i cash game istället.. /m, nyktert skitsnack aa håller med, verkligen skitsnack. Även om man är skicklig så förlorar man i längden var bland det roligaste jag läst, sen så angående upplevelser blir det ju vad man gör det till, tror dock att om man drar in bra med deg på pokern får man uppleva fler saker (läs ha råd att resa). Sen eftersom den normala yrkespokerpslaren lirar färre timmar varje månad än en vanlig knegare arbetar (antar det allafall) så har man ju då även mer tid över att uppleva saker också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 aa håller med, verkligen skitsnack. Även om man är skicklig så förlorar man i längden var bland det roligaste jag läst, sen så angående upplevelser blir det ju vad man gör det till, tror dock att om man drar in bra med deg på pokern får man uppleva fler saker (läs ha råd att resa). Sen eftersom den normala yrkespokerpslaren lirar färre timmar varje månad än en vanlig knegare arbetar (antar det allafall) så har man ju då även mer tid över att uppleva saker också.. eller så har man mer tid att trolla på pokerforum.nu.................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 eller så har man mer tid att trolla på pokerforum.nu.................................... aa absolut, skrev ju ovan att det blir vad man gör det till.. Förstår dock inte riktigt vad det har med saken att göra.. Nått du vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 aa absolut, skrev ju ovan att det blir vad man gör det till.. Förstår dock inte riktigt vad det har med saken att göra.. Nått du vill? nääe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundvall Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Kommer ihåg att jag satte in $50 eller €50 på bestpoker en gång i tiden, då det tillhörde b2b-nätverket. Sen så börja man grinda NL20. Man hade ju bara 2.5 inköp så man va ju tvungen att vinna, annars va det ej så gött. Sen när man hade några hundra dollar kände man sig mer avslappnad och säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 7$ på bettson på nl10 blev till 1000$ på nl 10 på 3 mån. Sedan grindat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 eller så har man mer tid att trolla på pokerforum.nu.................................... aa absolut, skrev ju ovan att det blir vad man gör det till.. Förstår dock inte riktigt vad det har med saken att göra.. Nått du vill? Orka dawwe-beefen i mer än en tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 ska vara helt ärlig, till skillnad från andra (inga nämnda, inga glömda). jag har ingen bankrulle. ibland vinner jag. ibland förlorar jag. oftast det sistnämnda, men tack vare en fin mtt-placering så ligger jag några tusen plus. sådär, nu vet ni hur det ligger till. 90% av alla på detta forum snackar skit och försöker uppnå någon slags status för att bli bekräftad, men vet ni vad? även om man är skicklig så förlorar man i längden på ett eller annat sätt, såvida man inte är född som pokerälskare och inte har några andra intressen i livet så kommer man att förlora på pokern, oavsett om det gäller monetärt, materiellt eller psykologiskt. säg mig en sak, de som är mest lyckliga är det de rikaste eller de med mest upplevelser? spendera er tid på annat än att grinda nl25 (obs ingen generalisering) så kan jag garantera er att ert liv blir mer betydelsefullt. för min egel del? äsch, jag får ta fisken i cash game istället.. /m, helt onykter och helt ärlig hahah underbart inlägg, verkligen nånting att fundera på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garden_state Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Jag tog pengar från aktier/sportbeting vinster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Snälla, kan jag inte få tanken bakom "hur...som" förklarad för mig? Det här var den sjukaste rubriken nånsin. Killen är visst avstängd, men har vi inga neurologer eller så på forumet? Jag vill verkligen förstå hur nån använder "som" där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Snälla, kan jag inte få tanken bakom "hur...som" förklarad för mig? Det här var den sjukaste rubriken nånsin. Killen är visst avstängd, men har vi inga neurologer eller så på forumet? Jag vill verkligen förstå hur nån använder "som" där. håller med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts