Partyjack Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Nej jag spelar för fullt, loggade in för ett par minuter sedan. Dock var det uppdatering på mjukvaran, men det är ju sånt som alltid går smärtfritt och snabbt? Citera
william Postad 19 April , 2007 Författare Rapport Postad 19 April , 2007 Får starta om datorn o se om det e det som e felet då! Citera
william Postad 19 April , 2007 Författare Rapport Postad 19 April , 2007 Var visst Ok knappen för uppgraderingen som försvann..Nu funkar allt! Och sjysst uppdatering av dem! Citera
Partyjack Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 hmm.. märkte ingen skillnad faktiskt.. något viktigt? Citera
Kollikock Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Igår uppdaterade dom cashiern iaf så att den blev ful. Hoppas att den nya uppdateringen har tagit tillbaka den gamla. Sen tyckte jag att jag märkte en förändring när man håller på att flytta ett fönster och så poppar rutan upp som säger att man har fått plats på ett bord man köade till. Då nullifierades förflyttningen av fönstret som man hade tag i och förflyttningen fick göras om. Citera
Recommended Posts